2.poglavlje

457 13 7
                                    

Rhage je izasao iz kluba nadajuci se da naici na nekog degrada,ali nije ocekivao da ce mu se posreciti. On i Vishous su već te veceri sate proveli lunjajuci ulicama beznadezno. Za nekoga kao sto je Rhage,kome su borbe bile neophodne ih osobnih razloga,bilo je dozlaboga frustrirajuce. Međutim rat izmedju ove dvije vrste se odvijao u ciklusima,a trenutno je vladalo mirnije razdoblje sto je imalo smisla. Hvala Bogu bilo je i drugih nacina da iskali svoje porive. Dok je zatvarao vrata automobila,osjećao je da mu tijelo trepti,koza ga pecka,a snazni mu se mišići trzaju. Istegnuo je ruke nastojeći se malo opustiti,ali ga nije iznenadilo sto nije bilo nikakvog učinka. Njegova se kletva budila i počinjala ga gurati u opasnom smjeru. Ako se uskoro nekako ne ispuca ima će ozbiljnih problema. Dovraga,postave ozbiljan problem.

Hvala ti najljepša, Čuvarđevo.
Kao da nije bilo dovoljno sto se rodio kao tempirana bomba sastavljena od pretjerane tjelesne snage.
Borbe i seks bile su jedine stvari koje su mu donosile olakšanje.
Bio je tako umoran od zatočeništva u vlastitom tijelu,naravno njegovo privlačno lice i snazno tijelo bili su divni i krasni. Rhage je zaobišao terenac i pogledao ljudskog muzijaka,čovječe tko bi rekao da ce sprijateljiti sa Homo spaiensom.
"Onda se vidimo poslije murjace"?

"Ne znam."

"Srecno stari."

"Bit ce kako bude."
Rhage je tiho opsovao dok se Escalade udaljavao,a on i Vishous su krenuli preko parkirališta.

"Tko je u pitanju V.? Jel jedna od nas?"

"Marissa."

"Marissa? Mislis Wrhatova bivša klan Marissa"? Rhage je odmahuo glavom "O čovječe moram znati detalje,moras mi reci."

"Je gnjavim ga zbog toga. Ne bi ni ti trebao."

"Zar te ne zanima?"
V. nije odgovorio,stajali su pred glavnim ulazom u bar.
"Pa naravno ti već znas zar ne? Znas sto ce se dogoditi.
Cuj V. jesi li ikada sanjao o meni? Jesi li ikada vidio sta mene ceka?"

Vishous je okrenuo glavu. Pod neonskim svjetlom reklame Coors lijevo mu se oko,ono okruženo tetovažama potpuno zacrnilo. Zjenica se jednostavno prosirila dok nije progutala cjelu šarenicu u bijeli dio očne jabučice,dok nije ostalo nista osim rupe.

"Zaista zelis znati?" rekao je brat.

"Samo me jedno zanima,dali cu poživjeti dovoljno dugo da se rijesim kletve? Znas da pronadjem malo mira?
Zaboravi V. ne zelim znati."

"Rhage."

"Molim?"

"Reci cu ti ovo. Tvoja sudbina se približava. Uskoro će s je upoznati."
Rhage se nasmijao.

"A,da? I kakva je ta ženka? Volim kad su..."

"Djavica je."

Rhagu su trnci projurili kralježnicom i zabili mu se u guzicu.
"Salis se Jel da?"

"Pogledaj me u oko mislis da je zajebavam?"
V. je na trenutak zastao,a zatim je otvorio vrata i u noc pustio zadah piva i ljudskih tijela popraćen ritmom neke stare pjesme. Dok su ulazili Rhage je promrmljao:" stvarno znas spizditi čovjeka brate. Stvarno znas."

Evo ga još jedan nastavak ljudi,kratak je zato sutra najvjerovatnije ide sljedeći😘😘😘

Black Dagger Brotherhood-Zvijer u njemuWhere stories live. Discover now