6.

216 14 2
                                    

" Co jsem provedl ? " . Po chvilce ticha jsem se rozhodl prolomit ledy mezi námi. Udivěně jsem přejížděl očima muže přede mnou. Opatrně jsem se zvedal a změnil tvář na nečitelnou známou pod názvem kamená tvář.

Kolem mé maličkosti se seběhlo zbytek členů této místnosti. Dost mě to štvalo, všichni upínali zrak na jediný bod, na mě. Začínal jsem mít pocit že mě někteří chtějí zabít. A být středem pozornosti těchto podivínů ? To se mi opravdu nezamlouvalo.

Pomalím ale jistým krokem jsem došel k baru kde jsem se opřel o pult. Docela jsem měl žízeň ale když jsem byl pozorován ostatními rychle mě přešla, taky by mi mohli dát trochu soukromí.

Jediného koho jsem znal byl ten Bruce Benner. Nevím proč zrovna on , ale vypadal že se s ním bude dát povídat. Vlastně dá se s ním povídat vybavil jsem si některé vzpomínky ve kterých byl on se mnou a o něčem jsme debatovali jako staří známí. Bylo to zvláštní. Ale ostatní osazenstvo jsem neznal.

" Zatím nevíš co, ale až to zjistíš tak by mě zajímalo proč ? Proč jsi to udělal, ale to je teď jedno chtěl bych ti připomenout zbytek našeho týmu."

Slova se ujal Benner, jak mám vědět proč jsem něco udělal když ani nevím co jsem udělal. Chvíli jsem váhal jak se na tuto otázku zatvářit ale pak mi došlo že raději zachovám nečitelný výraz.

Pomalím ale sebejistým krokem si to ke mě mířila jaká si agentka. Tělo pevné, křivky ladné takovou bych nepohrdnul. Postavila se přede mě a já se narovnal, přeci jen nepatřím k těm nejvyšším z této místnosti ale prcek nejsem. Světlo z obloukového reaktoru se odráželo od černé konbinézy ....

" Agentka Natasha Romanovová."

Podal jsem jí ruku a zahleděl se ji do očí, nejspíš už nikoho má jelikož se ji v očích zaleskli plameny zlosti. Jinak jsem z ní nic nevyčetl, v přetvářkáh je vážně dobrá.

Další kdo se ke mě ploužil byl ten Robin Hood. Nevypadal moc nadšeně z této situace ale já z ní taky zrovna paf nebyl, seznamuji se s lidmi které pravděpodobně znám a nejspíš s nimi nějak spolupracuji ikdyž ani jeden z nich by mě nějak neokouzlil. Raději bych se jim vyhnul obloukem než s nimi trávit čas.

"Clint Barton pro tebe.. Legolas koukám že si na zálibu v alkoholu nezapomněl. "

U slova Legolas se trochu zasekl a vypadalo to jakoby si to slovo tisíckrát převálel na jazyku. Že by neměl rád kdyby ho někdo tak oslovil? Mě to u něho celkem sedělo dokonce bych řekl že mu tak říkám jen já. A jaká záliba v alkoholu, nepříjde mi že bych byl nějaký ochlasta, pivní pupek nemám a jestli piji tak jsem i přez to génius. Jsem skromný.

Takhle to pokračovalo dál, ten viking je nějaký Thor Odinson z Asgardu a prý je bůh hromů... to je ta největší blbost co jsem kdy slyšel asi taky zapomněl a někdo mu nakecal takovýhle bludy. Další byl muž v americké vlajce. Asi má hodnė rád svou vlast, tolik pruhů a hvězd není snad ani na vlajce. Jeho jméno je Steave Rogers alias Kapitán Amerika. Jak šlechetné.

" Asi.....bych se měl taky představit jsem Tony Stark, genius, biliardář, playboy a philnatrop. "

Hodlal jsem se také představit, proto jsem začal jako oni, řekl jsem své jméno a poté ze mě vypadla čtyři slova která bych rozhodně nečekal. Génius, biliardář playboy a philnatrop, znělo to tak naučeně a podle mě jsem tuto znělku řekl už snad milionkrát.

Všichni se na mě podívali a pousmáli se, někteří vypadají že propuknou v nezvladatelný smích. Vraždil jsem pohledem.

" A co jste vůbec zač ? Vy jste utekli z cirkusu nebo..... jako co ? Normalní lidé určitě nechodí takhle oblíkaní. "

Chtěl jsem vědět co jsou zač proto jsem se jich zeptal, vypadali zmateně ale Bruce se rozhodl že mi objasní situaci.

" My, my jsme Avengers a ty patříž k nám, jsme něco jako hrdinové."

" A co jako dělám mezi vámi já ? "

" Ty nejsi jen genius ale taky - "

" Dobrý podvečer vespolek, zdravím Tony, jsem rád že ses vrátil, ale musíš nám objasnit několik věcí ohledně toho únosu."

Do místnosti přišel nějaký pirát, je to horší a horší, evidentně se zahazuju se samejma divnejma lidma. Začíná mě to štvát není tu někdo normální? Ale to mi teď nijak bylo jedno přemýšlel jsem co chtěl Benner říct, přerušil ho ten jednooký muž. Co můžu být víc než genius ? A hlavně proč mám patřit k nějakému týmu avengers.

" A kdo jste ksakru vy ? A proč se mi vloupáte do mrakodrapu !"

Naštvaně jsem se podíval na toho muže co přišel, uvědomil jsem si že je to vlastně můj barák a oni si sem choděj jak do holubníku. Copak nemaj na svůj ?! Nad touto myšlenkou jsem se pousmál.

" On si ještě nevzpomněl ?.....nu dobrá jsem Nick Furi ředitelem bezpečnostní agenturi S.H.I.E.L.D. "

Začátelk svého proslovu směřoval ke všem přítomným krom mě. Naštvalo mě to ale nedal jsem to znát.

" A co chcete ode mě ? A proč mi lezete do mího mrakodrapu nemáte svůj ?! "

Neodpustil jsem si připomínku s mrakodrapem, ale víc mě zajímala odpověď na první část mé otázky.

" Starku prostě nám řekněte jak se jmenovali ti muži co vás unesli."

Když Furi říkal tuto otázku mnul si kořen nosu, asi ho trochu štvu... ať si zvikne příjde mi že jsem jediný který má chladnou hlavu ostatní vypadají že se utápí v myšlenkáh.

" Myslím že se jmenoval - "

V tu chvíli se rozrazilo jedno z okenic a do mého obýváku vešlo několik agentů, nejspíš neměli moc přátelské úmysli. A zničili mi obejvák. Proč se rozhodli mi zdemolovat dům. Horší to už fakt být nemůže.

" Agent Philips, zdravím Furi,.... Tony děkuji za přivítání. Ale udělal jsi chybu když si odešel s nimi, měl si tam počkat. Chlapci, chci to co mi vzali. "

Do místnosti si to nakráčelo nejmíň 100 agentů. Já jsem se trochu bál ale ostatní se postavili do bojových formací, tedy až na Bennera. Popadl mě a vláčel mě do výtahu.

" Nechci ti nějak kazit náladu, ale v mím obýváku je teď dost velká rvačka a -"

Kolem mé hlavy proletěla kulka. Oni mě asi chtěj vážně zabít.

"Tony teď není čas na vtípky musíš nám pomoct, musíš si vzpomenout, tohle je Hydra a chtějí tohle... "

Benner ukázal na mojí hruď, a zděšeně zmáčkl tlačítko ve výtahu.

Tony Stark - ForgetKde žijí příběhy. Začni objevovat