10.

134 13 0
                                    

Odedneška se k Bennerovi nepřiblížím ani na 10 metrů. Je...nebezpečný. Polámaný, unavený a žíznivý jsem se vydal do kuchyně. Vzhledem k tomu že jsem ve své ložnici tak nebudu s nikým debatovat o tom jakým způsobem jsem se sem dostal.

Dobelhal jsem se až k baru, ale ke vší mé smůle jsem tam nenašel jedinou láhev s alkoholem. Jaká zrůda.. 

Byl jsem tedy nucen napít se vody.  Se sklenkou té průzračné kapaliny jsem se vydal na pohovku abych si zapnul televizi.  Pohodlně jsem se usadil a našel na nedalekém stolku ovladač.

" Koukám že jsi se už probudil "

Bruce... ne nepřiblíží se ke mě. Rychle jsem se zvedl čímž jsem zapříčinil rozlití té bezbarvé kapaliny.

" Tony ? Není ti nic ? "

Při mém pokusu o útěk jsem zhodil vše co bylo na stole. 
- Neumíš se vypařit normálně, NENÁPADNĚ ?! -

" Víš... ta injekce.... byla pro tvoje dobro. Nechtěl jsem ti nijak ublížit. "

-nevěř mu- je to kamarád nelhal by mi.." Dobře. "

Vrátil jsem se tedy zpět na místo kde jsem před pár minutami seděl. Ale s odstupem od něj..
Chvilku jsem ho pozoroval. On se pousmál ?! Jasně hrozně vtipný...
" Nechceš se vrátit zpátky do laborky ? "

Čekal jsem že se zvedne a odejde. Nechci aby mi tu dělal on společnost. Ale .... asi chtěl zůstat v mé blízkosti co nejdýl jelikož se nehnul ani o píď.

" Ani ne. Něco si mi chtěl říct pamatuješ ? "

- on to z tebe nedostane jasný ?! -

" Nechtěl. "

" No.. dobrá tedy. Ale zítra se stav dám ti někaké prášky na tu bolest hlavy. "

Jasně prášky na bolest hlavy. Moment... jak může vědět něco o tom že mě někdy bolí hlava ?!
Je vážně divnej. Tenhle muž jménem Bruce Benner.

Když konečně vypadnul mohl jsem se věnovat činosti jež jsem měl v plánu před jeho příchodem. Bezhlavě koukat na televizi. Sebral jsem ovladač který se nyní nacházel na podlaze a stiskl červené tlačítko. Jako kouzlem jsem spustil obrovskou televizi připevněnou na zdi. Divím se, že tam ještě drží, musí vážit nejmíň metrák.

Začal jsem přepínat mezi různými programy. Žádný z nich mě nijak nezaujal až tedy na jeden. Podle všeho to byli zprávy.

" Již  měsíc se známí biliardář Anhtony Edward Stark neukázal na žádné akci, ani nebyl nikým viděn. Záchraný sbor Avengers se k jeho nepřítomnosti nějak nechtějí vyjadřovat. Nikdo neví kde tento vlivný muž může být a taky ..."

Nezvěstný..proč si to myslí. Vždiď žiji, sice to párkrát bylo na hraně ale jsem tu a svět se o mě dozví... tedy možná.... Chtěl jsem znovu zapnout zvuk u televize, nešlo to a aby toho nebylo málo vypnula se úplně.

" J.A.R.V.I.S.i ? Proč nefunguje televize. "

" Omlouvám se pane, ale nemohu Vám poskytnout informace nacházející se v této reportáži."

"Cože ... proč ? "

" Byl to Váš příkaz. "

Příkaz!?... dobrá když mi to neřekne J.A.R.V.I.S. zjistím si to sám. V mé ložnici jsem viděl notebook tam ta reportáž určitě bude a i kdyby ne tak mi příjde že jsem dost slavný na to aby o mě psali na hlavní stránce.

Došel jsem do ložnice pro již zmíněný notebook a chystal se jej otevřít a zjistit si o co jde. Jenže mi v tom zabránila jedna nemilá věc... proč sem si sakra zahesloval počítač - a heslo nevíš co ? - vzhledem k tomu že mi J.A.R.V.I.S. určitě heslo nedá musím si poradit sám... no jo ale jak..

Tony Stark - ForgetKde žijí příběhy. Začni objevovat