Macera

58 13 0
                                    

Sabah olmuş,uyanmış hatta kahvaltı hazırlamıştım.Ama bunu sadece dün ablama söylediklerim yüzünden yaptım.

Dün

Ben gerizekağlının yaptığı yüzünden sinirden kudururken ablam o gerizekaglıyı bana savundu.Ben de çenemi tutamadım ve;

"Sana yavşaması hoşuna mı gittide onu savunuyorsun?"dedim.

"Sen neden bahsediyorsun Teressa!?"

"Bence sen gayet iyi biliyorsun."

Dedim ve odama gittim. İki saat orada kitap okuduktan sonra salona gittim.Tam giricektim ki ablamın salonda ağladığını gördüm.
Ağlayarak Peter'e bir şeyler anlatıyordu.Ve merakıma yenik düşüp onları dinlemeye başladım.

"Ailemizi kaybettiğimizden beri biz birbirimizin annesi babası olduk.Bu yüzden sana o kadar sinirlenmiş olmalı.Yani beni paylaşamadığı için.Ama bana öyle şeyler söylemesi zoruma gitti işte."dedi ve gözyaşlarını sildi.

Ve ben o an çok büyük bir eşşeklik yaptığımı fark ettim.

Suan

Kahvaltıyı hazırladım ve ablamı beklemeye başladım. Çok geçmeden geldi.Ardından da gerizekağlı geldi.

Ben en şirin gülümsememi yüzüme takındım ve;

"Gunaydıııınn."dedim.

Ablam cevap vermezken gerizekağlı sanada dedi.Ablamın bu halleri beni çok üzmüştü.Kendide söyledi zaten onu paylaşamadığım için öyle tepki verdim.Off off.Sanırım çok uğraşmam gerekicek.

"Abla nasılsın ?"

"Ne yapıcaksın ?"

"Abla sencede biraz büyütmüyor musun ?"

"Bir düşün bakalım ima ettiğin     şeyi.Büyütülmüyecek gibi degil.Ve Teressa , beni gerçekten kırdın."

Ablamı gerçekten çok üzmüştüm.Ama o an sinirden ne dediğimi bilmiyordum ki.

"Ablam benim.Ben çok özür dilerim.Gerçekten bak bu gerizekağlı yüzünden ağzımdan çıkanı kulağım duymadı.Çok pişmanım.Lütfen affet beni."

Ablam üzülmeme dayanamamış olucak ki bana sarıldı.O sırada gerizekağlı araya girdi.

"Ayıp olmuyor mu gerizekağlı falan?"

"Yani ayıp olucak bir şey söylediğimi sanmıyorum.Gerizekağlı olana gerizekağlı derim."

"O zaman benimde sana ukala demem lazım."

"Ya Peter,ilkokulda mıyız ?Ne kadar salaksın."

"Bana diyene bak."

Evet sanırım ilkokula geri döndük.

"Aaaa yeter.Susun biraz da anonsu dinleyelim."

Ne anonsu derken bir kadın sesi geldi kulaklarıma.

"Bu bir hafta boyunca evlerinizden çımayınız.Eğer çıkan olursa binamızdaki güvenlik görevlileri tarafından yeniden evine gonderilir.Lütfen evlerinizden çıkmayınız!!!"

Biz neler olduğunu anlamaya çalışırken anons kesildi.Ablama bakıp;

"Bu neydi simdi ? Neden evden çıkamıyoruz ?"

Ablam "İnan hiçbir şey anlamadım."dedi.

Gerizekağlı bir şeyleri anlamış gibi bize baktı ve;

"Sanırım iyi şeyler olmuyor."

"Derken ?"

"Evlerinizden çıkmayın demek,bir problem var demektir ve sen bunu anlıyamayacak kadar malsın Teressa."

"Sen kime mal diyorsun be gerizekağlı , senin o sarı saçlarını yolar burnuna tıkarım !"

"Artık sizi ayırmaktan bıktım! Burada ciddi bir şeyler oluyor ve siz hala salakça tartışıyorsunuz.Şimdiiiii....maceraya hazır mısınız ?"

ENFEKTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin