Chapter 2: Suitcase, helicopter and my skills
Stála som pri páse s batožinou veľmi dlho. Cameron už svoj kufor mal aj rodičom už kufre prišli. Všetkým už kufre prišli ale môj som nikde nevidela. Už som tu stála 4 hodiny ale môj kufor sa ešte neobjavil. Nevedela som si rady. Rodičia už boli vážne nervózni. Môj nádherný ružový kufor s Hello Kitty sa stratil. Presne to nám povedali na informáciach.
Táto informácia ma zrazila na kolená. Rozplakala som sa. Nevedela som sa zastaviť. K tomu kufru som mala citový vzťah. Nikto ma nevedel upokojiť. Rodičia išli do skladu aby ho tam pohľadali. Ja som bola stále v letiskovej hale spolu s Cameronom. Cameron ma držal v náruči pokiaľ som neprestala plakať. Po ukľudnení ma už iba objímal. Cítila som sa už lepšie a preto som sa na neho usmiala. Hľadeli sme na seba a usmievali sa. Myslím, že keby sa na nás niekto pozeral, tak by si myslel, že spolu chodíme. Vôbec by mi to nevadilo. Keď už to ticho medzi nami začínalo byť trápne, mala som pocit, že by som ho mala prerušiť. No nevedela som ako a čo povedať.
,,Máš rád chlieb?" Opýtala som sa zúfalo len aby reč nestála. Moje podvedomie mi ukázalo prostredník za debilinu čo som s spýtala.
,, A vieš že aj mám? Najviac toastový." Smial sa. Bola som rada že to bral s humorom. ,,Prečo si sa tak zrútila keď sa nenašiel tvoj kufor? Je to len kufor. A oblečenie si môžeš kúpiť aj tu." Spýtal sa ma zvedavo. Hneď ako sa ma to spýtal s moja rana po tejto strate otvorila. Znovu som začala plakať.
,,Ja-ja som k tomu kufru mala taký silný citový vzťah. Ten kufor mi mamka kúpila ešte keď len zistila že bude mať dieťa. Mala som byť síce chlapec ale ona nepovolila. A ten kufor som zbožňovala. Všade kde sme chodili som ho brala. A ešte k tomu som v ňom mala teraz veľmi dôležité veci." Fňukala som mi do ramena kam som si položila pri mojom monológu hlavu.Tak krásne voňal. Čakali sme asi 5 minút. Nakoniec som začula pohyb koliesok na zemi. Ten zvuk by som poznala všade. Otočila som sa a rozbehla sa k rodičom, ktorí za sebou ťahali môj Hallo Kitty kufrík. Padla som n kolená a silne ho objala. Po tvári mi tiekli slzy radosti. V rýchlosti som začala prehľadávať kufor či mi nič cenné nezobrali. Rýchlo som vyťahovala veci aby som si ich podľa zoznamu mohla znovu poukladať.
{ZOZNAM}
Tričko 3
Nohavice 0
Šaty 69
Vibrator Lovely Sex 2.0
Didlo 60cm
Dildo obojstranné
Lubrikant
Kondómy XXL 100ksPomaly som všetky veci vyťahovala z kufru. Cítila som Cameronov pohľad na chrbte. Chvála bohu som mala všetko čo som so zapísala. Dokonca som tam mala o 10 kondómov viac. Rodičia sa na mňa hrdo pozreli. Oni sú ti čo mi pomáhajú rozšíriť moju zbierku. Adam ma ešte asi 10 mojich vibrátorov. Moje zlatíčka sú späť pri mne. Aspoň rada že sa nebudem musieť v noci nudiť.
Opartne som ich dala späť aby sa ani jeden nepokazil. Zazipsovania som kufor a rýchlo sa postavila. Usmiala som sa na Camerona. Pozeral na mňa ako traktor z poľa. Videla som ako mu šrotujú kolieska v hlave.
YOU ARE READING
Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/
FanfictionBITCH DON'T READ THIS THIS IS GARBAGE NEČÍTAŤ!!! JEDINE KEĎ CHCETE STRATIŤ IQ!!!