Chapter 12: Bambus, nice fly and ako trtkajú korytnačky.
Končíta's POV
Najskôr som nechápala, čo tým Troye myslel. Dlho som sa na neho pozerala takým sfajčeným pohľadom, že čo chce? Až potom mi to došlo. Zvodne som sa na neho usmiala.
,,Čo by si chcel?" spýtala som sa ho a oblízala som si peru.
,,Chcel by som, aby si mi vyleštila bambus." pošepkal mi do ucha. Jemne ma chytil za ruku a viedol ma do obývačky. Posadil ma na gauč a niekam odbehol. Nevedela som sa toho dočkať. Veď, kto by nechcel leštiť Troyovi bambus?
Začula som kroky smerujúce ku mne. Neotáčala som sa. Na dobré sa predsa čaká. Zrazu predomnou na stole pristál bambus. Bol nádherný. Veľký a už dostatočne lesklý. Nevedela som, prečo ho chcel Troye ešte doleštiť. Chytila som sa ho. Bol riadne tvrdý. Vzala som do ruky handričku, ktorú pri mňa Troye hodil. Na handričku som si dala trochu saponátu. Pomaly som po ňom začala prechádzať. Keď už ma ruka začínala bolieť, zrýchlila som pohyby. Nakoniec som ho položila naspäť do jeho podmisky kde patril. Ladila s jeho kvetináčom. Krásne fialový. Handričku som podala naspäť Troyovi, aby s ňou urobil, čo chce.
Troye sa na chvíľku stratil. Handričku odniesol do koša a vrátil sa pre bambus. Zistila som, že ho mal v hale rovno pri dverách. Zaujímavé, že som si to ešte nevšimla. Troye sa vrátil.
,,Ďakujem, že si ho tak dobre vyleštila. Ešte nikto ho takto poriadne nespravil." jeho oči žiarili. ,,Čo by si chcela teraz robiť? Mohli by sme si pozrieť nejaký film. Alebo ísť cvičiť." nad jeho druhým návrhom som sa musela začať smiať. Ja a cvičenie? Nie ďakujem. To radšej skysnem.
Bola som príliš unavená na hocakú činnosť. Tak som len pokrútila hlavou v nesúhlase. Zdvihla som sa z gauču a namierila som si to rovno do izby. Počula som ešte ako za mnou Troye kričí, aby som sa dobre vyspala a aby som nezabudla, že ráno letíme do Kanady. Ako by som na to mohla zabudnúť. Konečne sa uvidím s Heniatoy. Pri tom pomyslení, že už zajtra sa s ňou uvidím sa mi vytvoril úsmev na tvári. Nevedela som sa prestať usmievať, ani keď som konečne zaľahla. Pustila som si ešte na mobile pesničky aby som rýchlejšie zaspala. Dala som náhodný výber. Zaradovala som sa, lebo išla moja najobľúbenejšia, pri ktorej viem najrýchlejšie zaspať.
(a/n naozaj si pustite ten song. Je to najlepšie na spanie.)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ráno ma zobudila dosť silná facka. Nechápala som, prečo ma niekto budil týmto spôsobom, ale stále sa mi chcelo spať. Zobudila som sa poriadne až vtedy, keď mi na líci pristála aj druhá facka. To som sa už posadila na posteli a poriadne sa pretiahla. S úsmevom som sa pozrela na človeka vedľa mňa. Troye sedel na posteli a šúchal si ruku.
YOU ARE READING
Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/
FanfictionBITCH DON'T READ THIS THIS IS GARBAGE NEČÍTAŤ!!! JEDINE KEĎ CHCETE STRATIŤ IQ!!!