13

49 4 2
                                    

Chapter 13:Get out, please learn how to fuck and vŕtačka - najlepší priateľ kanadského dreva.

Heniatoy's POV:

Zaerdžala som. To bol odkaz Cameronovi, že som sa urobila a môže zo mňa zliezť. Nechápala som, čo ešte na mne robí. Stále prirážal. Už ma to nudilo. Zaočúvala som sa do zvukov v dome. Nastražila som svoje slonie uši. Z vedľajšej izby sa ozývali zvuky poriadnej jebačky. Asi si to užívajú. Ďalej som počula niečo zdola. Asi si Cameronova manka pustila telku. Mohla by kanál o varení. Narozdiel od jeho babky, jeho mama varí otrasne. Mala som skúsenosť s jedlom, ktoré uvarila. Ani psovi by som to nedala zožrať. Na toto celé som sa sústredila viac ako na stále prirážajúceho Camerona. Ten chalan ale výdrž. Nie ako Shawn. Ale to je otravné. Už som na to nemala nervy. Zhodila som ho zo seba. Jeho Dallasconda vyšla z mojej broskyňky. Stále stála v pozore. Necháoavo na mňa pozrel. Možno som videla v jehi očiach smútok nad tým, že som mu nedovolila sa spraviť.

,,Dohoň si ho. Nemám už nervy. Musíme zapracovať na tvojom výstreku. Pôjdem nachvíľu dole. Som hladná. Zatiaľ rob čo chceš." povedala som popri tom, ako som si obliekala jeho trička. Nedávala som si podeň nič. Však načo. Vychádzajúc z jeho izby som sa usmiala na zvukoch, ktoré ešte stále nestíchli. Aspoň niekto si to užíva. Pomaly som zišla dole. So schodmi mám predsa nezhody. Našťastie som hodila iba jednu držku.

V obývačke som zbadala Camovu manku. Pozerala Keeping up with Kardashians. Síce je to moja obľúbená show ale teraz som na to nemala náladu.
,,Spravila si niečo na jedenie?" rovno som sa jej spýtala.
,,Na linke je niečo." Otočila na mňa hlavu. Mala dobrý výhľad na moju puňku. ,,A pre kristove diery zakry sa lebo ťa pretiahnem lopatou po hlave ty kurva." povedala znechutene.
,,Dúfam, že to bude požívateľné. Nie ako minule. Mala by si pozerať namiesto Kardashianiek kanál o varení. Možno by ti to pomohlo."poradila som jej. Čakala som, že na mňa začne kričať, ale ona sa len otočila naspäť a so serióznosťou v hlase mi odpovedala: ,,Tak ty by si si asi mala zapať porno. Možno by ti to pomohlo."
Zaskočila ma. Asi päť minút potom som ešte stále stála medzi dvermi s holou puňou a pozerala na ňu s otvorenými ústami. Toto som od nej nečakala.
,,A ešte niečo. Choď k tomu doktorovi. Nachcem aby môj chlapec od teba chytil chlamýdie. A pozdravuj maminku. Že sa teším na ďlaší pokec o tebe. Ešte mi nedopovedala zoznam tvojich pohlavných chorôb." dodala pokojne.
Nemohla som tomu uveriť. Veď mi maminka sľúbila, že o tom nikomu nepovie. Dúfam, že to odomňa Shawn nechytil. No nevadí.
Poškrabala som sa na puni. Išla som si zobrať tú žranicu. Videla som tam nejaké sendviče. Najskôr som si z nich odhryzla. No hneď som to vypľula do košla. Aspoň myslím, že to bol kôš. Utrela som si jazyk handrou, čo bola pohodená na linke. No to som hneď oľutovala. Pravdepodobne na nej bolo Savo. Jazyk ma začal príšerne štípať. Chcela som to zapiť niečim. Schytila som nejaký červený džús. Skoro som zomrela. Bola to čili omáčka. Jazyk som mala ako v ohni. Neviem prečo ale utekala som hneď hore za Camom.

Vrútila som sa mu do izby. Videla som ho ako sedí na posteli a honísi nadojou fotkou. Mala som taký zlý pocit, že sa odvtedy stále nespravil. Hneď ako ma zbadal, schytil ma a moju hlavu si narval medzi nohy. Strčil mi jeho párok do huby. Mala som ho až v krku. Našťastie už dlho nemám dáviaci reflex. Predsa už som si ho od piatich cvičila s vysávačom.

Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/Where stories live. Discover now