Chapter 3: Secrets of the house, calling and pekáč buchet
Všetci sme hľadeli na ocina a čakali čo zapotí. Nikto nevedel o čo sa jedná, dokonca aj mamka sa na neho vyorane pozerala. Asi 5 minút bolo ťaživé ticho v celej obývačke, až sa tatko konečne rozhodol nám povedať, prečo nás tak dlho zdržuje.
,,Chcel som vám len povedať, že mám veľmi dôležitú prácu. Som manažér jedného známeho speváka. Taktiež som aj tak trochu mafián ale to vás nemusí zaujímať. Späť k mojej normálnej práci." stále som nechápala o čom hovorí. Môj ocko mal divný zmysel pre vyjadrovanie. Väčšinou obkecal všetko okrem toho potrebného.
,,Ocko mohol by si prejsť k pointe?" spýtala som sa ho už mierne podráždene. Mamina s Adamom len ticho prikývli.
,,Chcel som tým len povedať, že sa s ním budete stretávať, tak aby ste neboli prekvapení." usmial sa a konečne nám povedal pointu. Všetci sme naraz prikývli, že chápeme. Predsa si nebudem robiť hlavu z nejakého idiota. Tým nemyslím môjho tatka (No možno trochu). Keď už nikto nič nehovoril, každí sa odobral do svojej izby.
Vybehla som po schodoch a tento krát sa mi podarilo dokonca si udrieť hlavu do zábradlia, keď sa mi pošmykla noha. Mali by sme si sem kúpiť koberce. Najlepšie nejaké červené.
Už teraz pomaly som kráčala po mojom poschodí do izby. Zrazu som si všimla dverí, ktoré som dovtedy nezaregistrovala. Prešla som k nim a stisla kľučku. Chvála bohu nebolo zamknuté, takže som sa dovnútra dostala veľmi ľahko. No to čo som uvidela, mi vyrazilo dych. Ako môže mať niekto niečo takéto v dome? Neviem kto tu býval pred nami ale mal asi divné chúťky.Porozhliadla som sa po miestnosti.
Na stenách boli všade plagáty One Direction. Bola tu aj posteľ s ich obliečkami, aj ich makety v životnej veľkosti. Podišla som bližšie. Na tých maketách sa mi niečo nezdalo. Na niektorých častiach sa až podivne leskli. Už som stála tesne pri nich. Otočila som ich do svetla. Na tvárach mali akoby niečo zaschnuté. Takéto niečo som už niekde videla ale nevedela som si spomenúť kde. Možno to bol len lak, a tak som si išla pre svoju UV lampičku, či to nie je náhodou nejaký gelový lak.
V mojej izbe som prehľadala všetky krabice, ale ani v jednej som svoju milovanú UV lampu nenašla. Rozhodla som sa pre drastickejšie riešenie.
,,Mamí! Kde mám UV lampu?" skríkla som cez celý dom. Asi dve minúty som nič nepočula.
,,Mám ju v kúpeľni. Snažila som sa vyčistiť všetky zaschnuté škvrny od semena v kúpeľni." odkričala mi naspäť. Vtedy mi na um zišlo, že aj to na maketách One Direction môže byť onen roztúžený mok. Prešla som do rodičovskej kúpeľne a na poličke som ju zbadala. Rýchlo som ju chytila do ruky a namierila som si to do izby. Zhasla som tam svetlo a zapala UV lampu. To čo som videla vyzeralo ako nočná mora. Po celej izbe boli vidieť škvrny.
YOU ARE READING
Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/
FanficBITCH DON'T READ THIS THIS IS GARBAGE NEČÍTAŤ!!! JEDINE KEĎ CHCETE STRATIŤ IQ!!!