9

54 5 0
                                    

Chapter 9: Morning, crazy ex and správny rytier.  

*Meanwhile*

Heniatoy's POV

Po prebudení, ktoré bolo kurevsky skoro, som sa neunúvala prezliecť a rovno som sa išla najesť. V noci mi tak vyhladlo, že som mala pocit, že zožeriem aj slona. Vlastne pri mojom apetíte to nie je nič neobvyklé. V kuchyni mamin pripravovala raňajky. Ja som si rovno zobrala práve urobené vafle so šľahačkou. Nechcelo sa mi jesť s rodinou, tak som si to zobrala hore do izby. 

Ako som si vychutnávala svoje vafličky, spomenula som si, že dneska má vlastne prísť Končítka. Skoro som na ňu zabudla. No keď som si pozrela kedy letí a kedy príde, tak som sa dozvedela, že príde neskoro. Čiže som mala celý deň na to, sa pripraviť. Išla som poprosiť maminu, či by nepripravila hosťovskú izbu. Nevidela v tom problém, keďže ešte dnes má prísť naša nová upratovačka, ktorá t spraví. Ja som sa zatiaľ prezliekla, namaľovala - pretože prečo nie?- a išla som sa pozrieť na záhradu. Zobrala som si von so sebou aj Mekbúk. Mala som v pláne si pozrieť ďalšiu časť zo Skins, keď som uvidela hnedú šticu vlasov za plotom. 

Boli mi nejaké povedomé. Možno preto, že som do nich zabárala ruky, keď sme mali hard sex. Až vtedy som zistila, že náš sused je vlastne Shawn. Prišla som bližšie k plotu  a až vtedy som začula ten hrozitánsky krik. 

,,Ako sa opovažuješ! Ja som tá najlepšia" Lepšiu už nenájdeš, to ti prisahám!" vrieskalo pravdepodobne dievča. Nevidela som na nich, tak som rýchlo utekala do svojej izby, odkiaľ som mala dobrý výhľad na jeho dom a taktiež aj jeho dvor. Na dvore stál on a tá baba z koncertu, ktorá mu čistila mandle. Obraz predo mnou bol dosť komický. Veď si predstavte dievča so sekáčikom v ruke a chalana, krčiaceho sa pri plote, ktorý drží len nožík na maslo. Mala som chuť sa smiať, ale zase. Tak mu treba. Som sviňa, ale nemal sa so mnou vyspať, keď má frajerku. Teda asi už ex. 

,,Mám ťa plné zuby Shawn! Už si nanič. Sex s tebou už nie je to, čo to bývalo. Začala som sa stretávať s Camilou. Zistila som, že ona je tá pravá." hovorila Estebanita už potichšie, avšak tak chladno, že sa mi až chlpy na piči postavili. ,,Rozchádzam sa s tebou Shawn! Aj Camila ma vie lepšie uspokojiť ako ty." bol jej posledná veta a stále so sekáčikom v rukách odišla.  Nechápala som, čo sa práve stalo. Shawn sa pozrel mojim smerom. Presnejšie, zaostril prsne na moje okno. Keď ma uvidel stáť v okne s vyoraným pohľadom, zamával mi a kývol mi aby som za ním prišla.

No salo by sa mu odolať, keď bol bez trička? No nedalo!

Prikývla som, prekontrolovala som si mejkap prezrela som si oblečenie, či nemám niekde škvrny, po-vytiahla svoju sexy čiernu čipkovanú podprsenku a vytiahla som si zo zadku zarezané čierne čipkované tangáče, ktoré ma mimochodom škriabali celý čas ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prikývla som, prekontrolovala som si mejkap prezrela som si oblečenie, či nemám niekde škvrny, po-vytiahla svoju sexy čiernu čipkovanú podprsenku a vytiahla som si zo zadku zarezané čierne čipkované tangáče, ktoré ma mimochodom škriabali celý čas a už som bežala von. Nikto ma už nemohol zastaviť. 

Plot, ktorý delil naše domy som preskočila jedným veľkým skokom. Shawn už stál vzpriamene na verande a pravdepodobne na mňa čakal. Keď ma videl bežať, roztvoril náruč, do ktorej som ihneď vpadla. Nemyslela som na nič iné ako na to ako ma jeho silné ruky držia. Ale držal ma tak silno, že som po dvoch minútach v jeho náručí nevedela dýchať. No nechcela som ho pustiť. Veľmi dobre voňal. Pozrel sa na mňa. V jeho očiach som mohla vidieť lásku a vášeň. Sklonil sa ku mne a začala vojna jazykov. Jeho rýchlom a chutným jazykom preskúmaval moje ústa a hladil moje mandle. vyhodil si ma na seba a ja som obtočila nohy okolo jeho bokov. Niesol ma hore schodmi, pričom ma obúchal o zábradlie (vážne neviem, ako sa mu to podarilo.). Vošli sme pravdepodobne do jeho izby. 

Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/Where stories live. Discover now