5

44 6 0
                                    

Chapter 5: Shower, nočný votrelec and surprise.

Buchty chutili každému. Keď som ich doniesla domov, hneď sa po nich zaprášilo. Povedala som mamine, aby potom zaniesla pekáč lebo mňa Cameronova mamka nemá moc v láske. No nakoniec sa im nič niesť naspäť nebude. Mamine sa pekáč tak páčil, že sa ho nechce vzdať. Čiže z toho vyplýva, že Dallasovci prišli o jeden pekáč. Mamina mi povedala, že keby sa ma pýtali čo sa s ním stalo, tak sa mám tváriť, že som nikdy nijaký pekáč nevidela.

Po tomto namáhavom dni sa mi už o ôsmej zatvárali oči. Síce som ešte nechcela ísť spať ale inak sa nedalo. Išla som sa najskôr osprchovať, lebo po preležanom poobedí s Cameronom som dá sa povedať smrdela. Už som stála v sprche a užívala som si sprchu nastavenú na dažďový prales.

 Už som stála v sprche a užívala som si sprchu nastavenú na dažďový prales

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keďže som mala ultra modernú sprchu mohla som si tam pustiť hocakú hudbu. Tak som si nastavila môj najnovší objav Troye Sivana.

Celý týždeň som mala taký napätý, ani raz som sa nespravila. Keď už mám konečne pokoj a vlastnú kúpeľňu stane sa to najhoršie. Zabudla som si zo šatníka zobrať vibrátor. Toto sa môže stať len mne. Takže aj dneska zostanem nasucho. Musím si už nájsť nejakého nabíjača inak zo mňa bude stará panna so šesťdesiatimi mačkami. To s tými mačkami môže byť pravda. Veď už teraz mám jednu. Môj krásny Jesy so mnou prežil dni pokoja aj veľa zlého. Vie všetky moje tajomstvá a som neskutočne rada, že nevie hovoriť.

Po super sprche som si obliekla svoje obľúbené pyžamko. Nikdy som nevedela spať, ak som ho nemala na sebe.

Ľahla som si do mojej dokonalej postele a zapla som si telku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ľahla som si do mojej dokonalej postele a zapla som si telku. Aj keď som bola unavená, nechcela som prísť o svoj diel Keeping up with the Kardashians. Z postele som mala dobrý výhľad do oboch okien v izbe. Natočila som hlavu a pozrela som sa čo robí Cam. Hádam sa nehnevá, že sme im ukradli pekáč. Ale ospravedlniť sa nepôjdem. Ešte by nás podozrievali. V jeho izbe sa svietilo, ale nevidela som či je v nej alebo nie. Pozrela som sa na druhú stranu a videla som, že aj vo vedľajšom dome sa svieti. Hneď na to som videla obrys mužského tela. Musím priznať, bol úžasný.

Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/Where stories live. Discover now