10

53 5 1
                                    

Chapter 10: Shower, Hello Kitty everywhere and Ako do Kanady.

Končíta's POV

Po zistení Troyovho zvráteného tajomstva som nevedela ako sa mám cítiť. Jedna moja časť skákala 100 metrov do vzduchu za to, že môj kráľ vie kto som a pozná ma už dlhšie. Druhá časť sa skrývala za zamknutými dverami, ktoré som mimochodom ja zamkla a kričala na mňa, že som neskutočná piča, keď tu ešte zostávam. Ale druhá časť je zamknutá, čiže ma nemôže presvedčiť. Ešte chvíľu som si prezerala stenu s mojimi fotkami, niektoré boli staré alebo nové. Niektoré som dokonca ani nevedela, že mám. Moje tweety tam boli tiež. Tie zaberali asi polovicu steny, keďže som Troya spamovala každý deň asi tisíc krát. Stále som počula ísť sprchu v kúpeľni, tak som sa rozhodla, že pôjdem do svojej izby a to čo som videla v Troyovej nechám tak.

Keď som vošla do izby, tak na mňa z diaľky už volala posteľ. Nechcela som ísť spať smradľavá a tak som vošla do kúpeľne. No neuvedomila som si, že tam je stále Troye. Bez zaklopania som vošla do kúpeľne a prvé čo som uvidela bol nahý Troye. Obaja sme sa zasekli v strede pohybu. On sa práve utieral a mne pravdepodobne tiekla slina po brade z toho pohľadu. Práve sa utieral a tak predo-mnou stál nahý. Pozerali sme na seba a ani sme sa nepohli. V hlave som si hovorila:
Žiadne prudké pohyby Koči! Žiadne prudké pohyby inak utečie.

 V hlave som si hovorila:Žiadne prudké pohyby Koči! Žiadne prudké pohyby inak utečie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nevedela som čo robiť. Prehliadla som si celé jeho telo. Až teraz som si všimla, že jeho Sivancondu nič nezakrýva. A bola som za to neskutočne rada. Nemohla som od toho odtrhnúť oči. To asi zapríčinilo, že sa Troye rýchlo zakryl a so sklonenou hlavou vyšiel z kúpeľne. 

,,To si nemusel robiť!" zakričala som za ním. Ešte chvíľu som sa spamätávala z toho divadla, ktoré sa odohralo. Keď som sa spamätala, vyzliekla som si veci a skočila do sprchy, ktorá ešte stále voňala po Troyovom sprchovom géle. Ten som hneď po zapnutí sprchy našla v rohu. Voňal vážne dobre, až som sa skoro spravila. Nemala som k tomu ďaleko a k tomu prispel aj fakt, že som mala stále pred očami jeho pinďúra. No nechcela som sa robiť v Troyovej sprche, ešte keď mohol byť za dverami. Ja si radšej počkám, až ma spraví naozajstná Sivanconda ako sa spraviť len nad jej predstavou. Sprchovala som sa asi pol hodinu. Umývala som sa jeho sprchovým gélom. Veľmi mužná vôňa to bola. Aj keď na obale bola Hello Kitty. Aj keď celá kúpeľňa bola ladená do Hello Kitty motívu. Napríklad mal vážne zaujímavú sprchovú hlavicu. Dokonca aj držiak na toaleťák bol zaujíamavý.

 Dokonca aj držiak na toaleťák bol zaujíamavý

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/Where stories live. Discover now