4

49 5 0
                                    

4: Netflix and chill

Zaklopala som na Cameronove vchodové dvere. Ani som si nevšimla, kedy som sa k nim dostala. Celý čas som mala pred očami ten výjav z okna. Nemohla som sa dočkať, kedy ochutnám tie jeho buchty. Po prvom zaklopaní sa nikto neozýval. Nechápala som prečo mi nikto neotvára. Cameron bol doma a podľa auta pri garáži doma nebol sám. 

Zaklopala som druhý raz. To som už počula kroky. Ale stále sa dvere neotvárali. Zaklopala som tretí krát, veď do tretice všetko dobré. 

,,Panebože! Koho si si to zavolal Cameron? Neustále otravuje." počula som kričať ženský hlas spoza dverí. 

,,Mami, nechaj to tak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Mami, nechaj to tak. Ja pôjdem otvoriť. Je to moja kamarátka. Býva vedľa. " ozrejmil jej moju prítomnosť Cam. Konečne sa dvere otvorili. V nich stál Cameron a práve si sťahoval tričko, ktoré si pravdepodobne v zhone navliekol. Nechápala som prečo. Usmiala som sa a nedala som na sebe poznať, že som niečo z toho rozhovoru počula.

,,Ahoj Henika. Som rád, že si prišla," no bol prerušený jeho matkou,  ,,ale ja nie som rada." Bolo jediné čo mi povedala, ani na mňa poriadne nepozrela a už sa stratila v dome. ,, Nevšímaj si ju. Ona zachviľu povolí a začne ťa mať rada." upokojil ma Cam. 

,,Som rada, že si ma zavolal." nereagovala som na poznámku jeho matky. Nechal to tak. Pozval ma dovnútra. Vyzula som si topánky a odložila bundu na vešiak. (Len sa bojím, aby sa jej nič nestalo, keď je jeho mama stále tu.)

Viedol ma po schodoch hore do jeho izby. Otvoril veľké biele dvere a pokynul mi aby som vstúpila. Bola pekne zariadená. Veľká posteľ, veľký šatník. Na stenách mal plagáty nejakých nahých žien. Pár tvárí mi bolo povedomých ale nevedela som si spomenúť kde som ich videla. Podišla som bližšie a v rohu každého plagátu bolo napísané: 

PornHub makes your life better.

Takže odtiaľ som ich poznala. Už mi to bolo jasné. Ďalej so sa tým nezapodievala. Skočila som na jeho posteľ aby som si spravila pohodlie. Cameron zatiaľ doniesol taniere a šálky, pravdepodobne s mliekom. Ja som si sadla a chrbtom som sa oprela o stenu za mnou, aby som mohla v pohode jesť. 
Keď už som v ruke držala tanier a v druhej šálku, Cameron sa natiahol a zobral zo stolíka pekáč. Bolo ich tam ešte dosť. Nevedela som vydržať a tak som sa na to hodila, akoby to bolo moje posledné jedlo pred smrťou. Naložila som si rovno 5 buchiet na tanier. Nestarala som sa ako to mohlo Cameronovi pripadať. Hneď som sa zahryzla do jednej až mi lekvár vystrekol na nos. 

Cam sa začal smiať až spadol z postele. Ja som si ho nevšímala a ďalej som sa venovala svojej buchtičke. Keď sa Cam upokojil, pripojil sa ku mne v jedení. Asi sa mu nechcelo špiniť druhý tanier a tak si zmyslel, že si zoberie buchtu z môjho taniera. To bola jeho osudová chyba. O jedlo sa nedelím! Zavrčala som na neho až ruku konečne stiahol. Nechcel riskovať svoje zdravie a tak si radšej zobral vlastný tanier. Na nose som stále mala lekvár a tak mi podal utierku nech nie som špinavá a ulepená.

,,Zlíž mi to ty." šepla som si sama pre seba a dúfala som, že ma Cameron nepočul. Chvála bohu, nevyzeral, že by niečo zaregistroval a tak som si spokojne oddýchla, utrela som si nos a pokračovala v pchaní buchiet do žalúdka. Nikto nič nehovoril, len Cam zrazu vstal a pustil telku. Pravdepodobne kvôli tichu, ktoré začínalo byť trápne. Nesťažovala som si. Zapol NETFLIX a opýtal sa ma čo by som rada pozerala. 

,,Myslím, že 50SOG by nebolo na škodu." usmiala som sa a dúfala, že to pustí.  Nenamietal a rýchlo to zapol a ľahol si naspäť pri mňa, no teraz o trochu bližšie ako predtým. Nechala som to tak, veď mi to vlastne ani nevadilo. Zapozerala som sa do filmu. 


Asi o 30 minút som zase ucítila pohyb. Cameron sa prisúval bližšie. Veď ako sa hovorí. Netflix and Chill. Buchty som už nemala a tak som mala voľné ruky, rovnako ako on. Na stehne som zacítil jeho neposednú ruku. Pozrela som sa na neho a videla som jeho pohľad.

Neviem ho opísať a mala by som byť rada, že som sa od neho odsunula

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neviem ho opísať a mala by som byť rada, že som sa od neho odsunula. Vtedy sa konečne spamätal a rýchlo jeho ruku z môjho stehna zložil. Nevedela som, čo to do neho vošlo ale nechcela som sa tým zaoberať a kaziť tú príjemnú atmosféru. 

Keď bola v telke scéna ako strašne sexy jebač Chričian mrdal Enestejžu nevedela som kam sa mám pozerať. Keď som to pozerala sama, neprišlo mi to také trápne ako teraz. Ani Cameron nebol vo svojej koži. Videla som ako si pomaly dáva vankúš na jeho rozkrok. Pravdepodobne aby zakryl jeho rastúcu Dallascondu. Potichu som sa uchcetla. Vôbec by mi nevadilo keby si tam ten vankúš nedal. Po skončení filmu sme sa stále obaja červenali a nechceli sme sa pozrieť jeden na druhého. Nastalo trápne ticho, ktoré som sa rozhodla veľmi strategicky prerušiť.

,,Myslím, že som počula ako ma moja mamka volá domov. Tie buchty boli výborné. Môžem si pár zobrať domov?" zvodne som sa na neho usmiala. ,,Pokojne si zober celý pekáč ak ti chutili." odpovedal, ale stále sa na mňa nepozrel. Asi nečakal, že to zoberiem vážne a naozaj si odnesiem celý pekáč, ale to ma dobre nepoznal. Postavila som sa z postele, pekáč zobrala do náručia, aby sa buchtičkám náhodou niečo nestalo a už som utekala dole schodmi. Počula som dupot Cameronových nôh za mnou ako ma nasledoval do predsiene. Otočila som sa na neho, vsunula mu pekáč do rúk a zohla som sa po topánky. Vrtela som pri tom riťkou, aby mal aj on nejakú zábavu. Nakoniec som si obliekla bundu, prevzala si do Camerona pekáč a vyštartovala som od nich z domu. 

Ešte predtým, ako sa stihli zavrieť dvere som zakričala Camovej mamke: ,,Dovidenia Pani Dallasová. Rada som Vás spoznala." jedinou odpoveďou na to mi bolo: ,,Vypadni už z môjho domu a pekáč mi pošli radšej po tvojej matke!" 

Zakývala som Cameronovi a trielila som domov. 


Coincidence /ff Shawn Mendes and a lot of other people/Where stories live. Discover now