Lu-ge: Ama sen bana artık yazmamam gerektiğini söyledin?
HunOh: Ne şimdi de yazman için benim de sana mı yalvarmam gerek?
Lu-ge: Ah! Sence de bu çok klişe değil mi? Hem ayrıca ben sana hiç yalvarmadım ki.
Sanırım bu çocuğun huylarından hoşlanmaya başlamıştım. Oldum olası klişelerden nefret etmişimdir.
HunOh: Becer beni Daddy~
Dediğini hatırlıyorum?Lu-ge: Seve seve güzelim...
HunOh: Numaranı kolayca buldurabilir ve evinin adresini öğrenebilirim.
Lu-ge: ?
HunOh: Seni bulduğumda nefesini kesene kadar beceririm seni! Bir daha benimle bu şekilde konuşmaya tenezzül bile etme.
Lu-ge: Hey! Sakin ol adamım beni korkutuyorsun...ama haşinken çok seksisin.
Küçük veletin yazdığı şey bıyık altından sırıtmama sebep oldu. Cidden aptalın tekiydi ama bu onu sevimli gösteriyordu.
HunOh: Tamam.
Lu-ge: Kısa kestirerek beni başından salmaya mı çalışıyorsun? Öyle planlar yapıyorsan, onu hemen kafandan silmelisin Bayım.
HunOh: Tamam.
Lu-ge: O halde çektiğim bacak resmini başkasına atmalıyım...
HunOh: Hey! Ufaklık sadece şaka yaptım ciddiye alma.
Tabiki de şaka yapmıyordum! Amacım tam olarak ondan kurtulmaktı ta ki...resimleri hatırlatana kadar.
Lu-ge: Tamam.
HunOh: Sen beni mi taklit ediyorsun?
Lu-ge: Tamam.
HunOh: Bak aynı şey bana yapılınca hiç hoş olmuyormuş ve bu fazlasıyla sinirlerimi geriyor.
*Lu-ge yazıyor...*
Ekrandaki görüntüyle kaşlarımı çatarak, ondan önce yazmaya çalıştım.
HunOh: "Tamam" yazarsan bir daha cevap vermeyeceğim.
Luhan yazdığı şeyi silmiş olacak ki, ekrandaki yazı yok olmuş ve bir süre sonra tekrardan yazmaya başlamıştı.
Lu-ge: Pekala, şey seni rahatsız ediyorsam bugünlük yazmayayım. Hem sabah işteydin...Şuan yazdığına göre eve gelmiş olmalısın? Rahatça bir şekilde dinlen lütfen.
HunOh: Resim atmadan mı gidiyorsun?
*Lu-ge adlı kullanıcı size bir fotoğraf gönderdi.*
Siktir! Hemde kocaman bir siktir!Kız olması ile ilgili tekrardan şüphelenmeye başlasam da, dikkatlice göğüslerine baktım. İncelediğim kadarı ile belli olmuyordu?
HunOh: Sen haklısın...Sanırım dinlenmem gerek çünkü şuan fazlasıyla kasıklarım sızlamaya başladı.
hunhan1Dx 'e ithafen♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obedient
Fanfiction"Ben önemli şirketi yöneten biriyim. Senin çocukça oyunlarınla uğraşacak vaktim yok." to → @hunhan1Dx