Lu-ge: Sehun! Saçmalamayı kes. Sana abim evde dedim.
HunOh: Sakin ol güzelim... Hafta içide evde olacak değil ya
Lu-ge: Okulum var.
HunOh: 2.10 gibi çıkıyorsunuz, evinin okuluna uzaklığını da hesaba katarsak yirmi dakikaya evdesin. 2.30 gibi kapıyı açmış ol bebeğim.
Lu-ge: Sen bunları nereden öğrendin?
HunOh: Medyumum ben.
Lu-ge: Vay canına! Çok havalı birazcıkta ürkütücü...
Aptal veletin, bu kadar saf olması istemsizce sırıtmama sebep oldu. Çalışanımın attığı postadaki yazıları okumaya devam ettim. Okuduğum bilgilere göre anesinin küçük bir kafesi varmış. Bu onun çalıştığını ve yarın evde tek olacağımızı belirtiyor.
Dudak kenarımın teki yavaşça kıvrılırken, uzun ve kemikli parmaklarımı çenemde gezdirdim.
HunOh: Annen kafede olacağına göre daha fazla zamanımız olacak demek ki...
Lu-ge: Tanrım! Bu çok etkileyici Sehun!
HunOh: Biliyorum, güzelim...
Çevresi insanlar tarafından çoğunlukla iyimser ve sevimli bir çocuk olduğu söyleniliyormuş...
Sanırım onlara bir ara bana yazdığı şeyleri göstermeliyim.
Tabii, benim istediğim fotoğrafları her defasında reddetmemesi ve direk çekinip atması iyimser tarafını gösteriyor. Attığı resimlerde onun ne kadar sevimli bir çocuk olduğunu (!)...
HunOh: Gerçekten sevimli bir biri misin?
*Lu-ge adlı kullanıcı size bir fotoğraf gönderdi.*
Lu-ge: Bilmem sence öyle miyim?
HunOh: Bebeğim... Senin şu resimleri aniden atman bir gün kalbime zarar verecek.
HunOh: Dün attığın resimleri incelediğimde de fark ettim. Bana siman çok tanıdık geliyor.
Lu-ge: Resimlerimimi inceledin?!
Lu-ge: Ayrıca nereden tanıdık gelecekmişim? Saçmalık.
Daha fazla bilgi edinmek adına sayfayı aşağı kaydırdım ve kaldığım yerden devam ettim. Abisi hakkında da bilgi edinmem lazımdı ki işten eve geliş saatlerini öğrenmeliydim.
Ailesinden korktuğumdan değil, sadece işimi sorunsuzca halletmek istiyordum.
Han Sanghyuk...
Siktir! Kocaman bir siktir!
HunOh: Luhan, sen benim özel şoförümün kardeşi misin?!
...
Starlight olan var mı? Çok lazım →.→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obedient
Fiksi Penggemar"Ben önemli şirketi yöneten biriyim. Senin çocukça oyunlarınla uğraşacak vaktim yok." to → @hunhan1Dx