Κεφάλαιο 10

2.4K 147 3
                                    

(ουυυυ φτωχός ξάδερφος!! Το σκαφακι είναι το ολοφωτο μεσαίο.. Αχ αχ. Περιέχει ακαταλληλες σκηνές)

Πέρασε και πήρε τα κορίτσια και ακολουθώντας τις οδηγίες στο κινητό της Κλαιρης, σε 10 λεπτά είχαν φτάσει στο λιμάνι.
Βγήκαν από το αυτοκίνητο και έμειναν να κοιτάνε εντυπωσιασμενες τα αραγμενα σκάφη.

-Ουαου φίλε. Απλά Ουαου. Και νόμιζα πως εγώ έχω λεφτά, είπε κοιτώντας τα τεράστια γιοτ και σκάφη.

-Καλά ΣΚΑΣΕ, με λίγη οικονομία και εσύ θα μπορούσες να πάρεις σκάφος χαλαρά. Και λέω να το κάνεις για να αντιγραψουμε την ιδέα. Η βραδιά προμηνυεται απεριγραπτη!,είπε η Κλαιρη

-Βαθιά ανάσα και πάμε να τα σπάσουμε όλα χαχαχ

Στη μικρή ξύλινη γεφυρουλα στεκοταν ένα αγόρι, περίπου στην ηλικία τους, και χαιρετουσε κάθε καλεσμένο.

-αυτός είναι Κλαιρη;

-ΤΖΑΣΠΕΡ, φώναξε η Κλαιρη και άρχισε να τρέχει προς το αγόρι το οποίο όταν άκουσε το όνομα του χαμογελασε πλατιά και άνοιξε τα χέρια του.

-Κλαιρη μου ευτυχώς ήρθατε.. Οι φίλες σου έτσι;

-ναι από εδώ η Στεφανι και εδώ η Σαβανα

-χαρηκα ιδιαιτέρως, τους είπε ευγενικά τεινοντας το χέρι του και χαμογελωντας. Ηταν ξανθός με μεσαίου μήκους ανέμελα μαλλιά, μαυρισμενος, είχε ένα κατασπρο χαμόγελο και πράσινα ματιά.

Της Στεφανι της άρεσε. Πριν 3 χρόνια θα ήταν φλωρος στα μάτια της, αλλά έχει αναθεωρησει τις απόψεις της από τότε, αφού διαπίστωσε ότι και οι ξανθοι με γαλανα/πράσινα ματιά μπορούν να είναι σεξυ. Και από ότι φαίνεται και αυτού του άρεσε γιατί την κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω εξεταστικα.

-κορίτσια πηγαίνετε μέσα, θα σας βρω μετά, τους είπε και αγκαλιασε ένα αγόρι εν ονόματι Σπύρο.

Μπήκαν μέσα και δεν πίστευαν στα μάτια τους. Το σκάφος ήταν μοντέρνο, με έπιπλα σε αποχρώσεις του μπλε, του γαλάζιου και του άσπρου και σου απεπνεε μια αύρα καλοκαιριού. Μπαλόνια σε άσπρο χρώμα υπήρχαν παντού. Πρέπει να είχε βγάλει κάποια έπιπλα για έξτρα χώρο, αλλά το μέρος ήταν ούτως ή άλλως τεράστιο και τριοροφο , με τεράστια βεράντα σε κάθε όροφο. Ο πρώτος όροφος ήταν μίσος εκθετος, με ένα χαμηλό τραπεζάκι με φαγητά πάνω και γύρω γύρω ένας καναπές με μαξιλάρια.

(δεν είμαι τόσο καλή στο να περιγράφω χώρους, ανοίξτε τη φωτογραφία και παρατηρήστε το χαχα)

Αμαρτίες και ΠάθηOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz