Κεφάλαιο 25

1.3K 114 1
                                    

Γύρω στις 8 χτύπησε την πόρτα του. Τον είχε ειδοποιήσει ότι θα περνούσε να τον πάρει να πάνε μια βόλτα. Της άνοιξε ο Χρήστος.

-Γειά. Είναι εδώ ο Γιώργος;, τον ρώτησε.

-Ναι, έλα, είπε και έκανε στην άκρη να περάσει.

-Τι παίζει με αυτόν, την ρώτησε αδιάφορα ενώ ξαπλωνε στον καναπέ για να δει τον αγώνα που άφησε στη μέση.

-Τώρα τίποτα. Όχι ότι σε αφορά., του απάντησε επίσης αδιάφορα κοιτώντας την τηλεόραση. Αυτός την έκλεισε απότομα και με ένα σαλτο βρέθηκε μπροστά της. Την κοιτούσε άγρια στα μάτια. Για κάποιο λόγο είχε νευριασει πάλι.

-Γαμω το στανιο σου, είπε και απομακρυνθηκε από αυτην

-Μπορείς να μου εξηγήσεις τι σκατα παθαίνεις;!;! Όλο νευριαζεις στο άκυρο! Απορώ πως σε αντέχουν όλοι.

-Έτσι είμαι εγώ. Παραδεξου ότι σαρεσει., είπε πλησιάζοντας την ξανά.

-Δεν μαρεσουν οι κυκλοθυμικοι παπαρες που το παίζουν μυστήριοι και δεν ξέρουν τι σκατα θέλουν από μια κοπέλα!, του φώναξε και άνοιξε την πόρτα.

-πες του να με βρει έξω!, συμπλήρωσε και την χτύπησε δυνατά.

Μετά από λίγο ο Γιώργος βγήκε.

-Τι στο πουτσο έγινε; τι του έλεγες;

-Μου σπάει τα νεύρα και είναι μαλακας αυτό του έλεγα!

-Δεν θα σε ξαναρωτησω αν σου αρέσει ή αν έχει παιχτεί κάτι μεταξύ σας γιατί είναι ξεκάθαρη η απάντηση., της είπε κοιτώντας την στα μάτια.

-Ναι έχουμε φασωθει, μια φορά. Μια και τελευταία. Αλλά δε θέλω να συζητησω αυτό. Θελω να πάμε μια ήρεμη βόλτα, θέλω να σου μιλήσω.

-Πάμε τότε, της είπε και άρχισαν να περπατουν. Καθησαν σε ένα παγκάκι στο λιμάνι και τότε πήρε το θάρρος να του μιλήσει.

-Δεν γίνεται να το συνεχίσουμε.

Αυτός, σα να περίμενε την ανακοίνωση αυτή, έμεινε ανέκφραστος.

-Το ξέρω.. Και ξέρω και τον λόγο αλλά θα σε αφήσω να μου τον πεις εσύ, της είπε.

-Είναι δύο οι λόγοι. Πρώτον μου θυμίζεις τον πρώην μου. Τον οποίο ποτέ δεν ξέχασα και ακόμα αγαπάω, όσο και αν τον μισώ παράλληλα, και όσο και αν με έχει πληγωσει.. Και δεν θέλω να έχω καμία ανάμνηση του.

-Δεκτό.. Ο άλλος λόγος;

-Ο άλλος λόγος είναι ο Άγγελος. Σου είχα πει κάτι για αυτόν αλλά η αλήθεια είναι πολύ περισσότερη... Μου αρέσει και θέλω να του δώσω μια ευκαιρία.. Λέει πως με αγαπάει. Και μου κάνει καλό, με προστατεύει. Ο λόγος που στο λέω αυτό είναι επειδή λογικά θα μας δεις μαζί. Θελω να του μιλήσω. Και δεν ήθελα να εκπλαγεις και να με λες μαλάκα. Οπότε οφειλα να στο πω..

Αμαρτίες και ΠάθηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora