Κεφάλαιο 18

1.8K 127 5
                                    


Πάνω είναι ο Άγγελος. Τον έχω ξανά ανεβάσει σε παλιό κεφάλαιο, θα κάνω ένα note πάλι με φώτο του μέσα. Δεν μπορώ, θέλω κάτι να σκέφτεστε καθώς διαβάζετε, είμαι psycho 😂)


-Πεινασε κανείς;, ρώτησε η Στεφανι.

-Εγώ.. Απίστευτα πολύ, είπε η Άντζελα

-Νομίζω πως όλοι πεινασαμε, είπε ο Νίκος

-Πάμε στα Καβουρακια, είναι η καλύτερη ψαροταβερνα εδώ πέρα, πρότεινε ο Στέλιος.

-Ναι είχα πάει μια φορά με τους γονείς μου και ήταν όντως απίστευτα, συμφώνησε η Στεφανι.

-Ωραια παιδιά, εσείς ξέρετε, εμείς είμαστε μέσα σε όλα, είπε η Κλαιρη.

-Αντε να πληρώσουμε και μαζευτούμε τότε σιγά σιγά. Η ώρα είναι 4.

Σε λίγο είχαν πληρώσει, ετοιμαστεί και έφυγαν όλοι μαζί. Η Μεγάλη Άμμος ήταν τέτοια ώρα πάντα φουλ στον κόσμο. Άλλοι απολαμβαναν τον καυτό ήλιο, άλλοι δοκίμαζαν τα θαλάσσια σπορ, άλλοι έπαιζαν ρακετες και σε κάποια άλλα πιο νεανικά μπαράκια, οι νέοι χορεύαν σαν τρελοί.

Είχαν καθίσει στην ταβέρνα και προσπαθούσαν να συνεννοηθουν με τον σερβιτορο.

-Τέσσερις κανατες κρασί, κόκκινο ημιγλυκο, τυροκαφτερη, σαγανακι, ντοματοκεφτεδες, μπουρεκακια, τζατζικι, χταπόδι στη σχάρα, γαυρος και τσιπουρα. Όλα τα ορεκτικά επί 3. Αα και μια ρακι. Σωστά τα είπα;, ρώτησε ο σερβιτόρος μπερδεμένος

-Ναι σωστά! Αυτά νομίζω, έτσι παιδιά;, είπε ο Γιώργος.

-Εε ναι κομπλέ, αν θέλουμε και κάτι άλλο θα δούμε, ευχαριστούμε, είπε η Στεφανι.

Πρώτα ήρθαν τα κρασιά και η ρακι τα οποία καταναλωθηκαν σε χρόνο ντε τε από τα τόσα στόματα. Όλοι γελουσαν και περνούσαν καλά και σε αυτό βοήθησε κατά πολύ το αλκοόλ. Οι παραγγελιες τους ήρθαν μετά από αρκετή ώρα.

Μετά από 3 ώρες, η ώρα ήταν 7 και είχα τελειώσει και με το επιδόρπιο. Ήταν ώρα να φύγουν.

-Λοιπόν παιδιά χαρηκαμε πάρα πολύ για τη γνωριμία, περάσαμε τέλεια, να ξαναβγουμε σύντομα., συμφωνησαν όλοι.

-Για την ακρίβεια σήμερα έχει πάρτι το Paradiso. Είναι το παραλιακό μπαρ. Πάντα όταν διοργανώνει κάτι, είναι τέλεια. Θα έρθει ένας dj λένε, δεν θυμάμαι όνομα., τους είπε η Άντζελα.

-Αα ναι θα έρθετε; πάμε όλοι μαζί, με μπουκάλι!!!, είπε χαρούμενη η Κατερίνα.

-Εγώ είμαι μέσα και το ξέρετε, είπε γελώντας η Στεφανι.

Αμαρτίες και ΠάθηTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang