Κεφάλαιο 20

1.7K 124 2
                                    

Γύρισε σπίτι και είδε τα κορίτσια να κάθονται στο σαλόνι και να ισιωνει η Σαβανα τα μαλλιά της Κλαιρης που φώναζε έξαλλη.

-Δηλαδή τώρα εγώ ΔΕΝ θα έπρεπε να ανησυχώ που βγήκαν οι ΤΡΕΙΣ τους έξω ΑΠΌ ΤΏΡΑ και που θα τους συναντήσουμε απευθείας στο Paradiso; δηλαδή συγγνώμη εγώ θα έπρεπε να είμαι χαλαρή;!; η ώρα είναι 9:30 και εκεί θα πάμε 12,ποιος ξέρεις τι θα κάνουν μέχρι τέτοια ώρα;!;! Θα τον ΣΚΟΤΩΣΩ τον μαλακα.

-Μην κουνιεσαι θα σε κάψω ρε μαλάκα και θα κλαις μετά!

Η Στεφανι είχε κλείσει την πόρτα και έμεινε να κοιτάει το σκηνικό.

-Εμ.. Τι έγινε;, τόλμησε να ρωτήσει

-ΔΗΜΉΤΡΗΣ ΈΓΙΝΕ! ΒΆΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΙΩ!, ουρλιαξε η Κλαιρη.

-Κατάλαβα, είπε η Στεφανι ξεφυσωντας και κοιτάζοντας το ταβάνι με αγανάκτηση. Συνέχεια τα ίδια.

Πήγε στο μπαρ και της έβαλε ένα ποτήρι κρασί.

-Κατάλαβες Στεφ μου τι έγινε; πήγαν από τώρα μόνοι τους έξω για μπύρες τάχα μου! Αουτς ρε Σαβανα μου το τσουρουφλισες το αυτί!!!

-Να κάτσεις ακουνητη για να μην στο καίω γαμω το Χριστό μου!, απάντησε η Σαβανα. Ρε Στεφανι πες της κάτι! Μου τα έχει κάνει τσουρέκια!!!

-Μπορείς να ηρεμήσεις; τι περίμενες ότι θα έρθουμε εδώ και δεν θα βγαίνουν καθόλου μόνοι τους; ή ότι εμείς δεν θα τύχει να βγούμε και μόνες μας; για μπύρες πήγαν, για όνομα του Θεού!!, της φώναξε η Στεφανι.

-Αχ Στεφ μου, αθώα Στεφ, είπε η Κλαιρη πίνοντας το κρασί μονορούφι.

-Είναι τρελή. Ρε Κλαιρη και ο Νίκος πήγε αλλά δεν κάνω έτσι!, είπε η Σαβανα πιο ήρεμη αυτή τη φορά ενώ παλευε να ισιωσει και την τελευταία τουφα.

-Αχου πάω πάνω, είπε η Στεφανι και ανέβηκε τις σκάλες γρήγορα.

Κλειστηκε στο δωμάτιο της, γδυθηκε και μπήκε για ντους.

Σκεφτόταν τη στιγμή στη παραλία. Ο Γιώργος ήταν τόσο γλυκός. Της θύμιζε αυτόν. Αλλά όχι δεν ήταν μαζί του για αυτό το λόγο. Αλλά για εκείνη την αγκαλιά, που την ανακουφισε και την θεραπευσε.

Και έπειτα το μυαλό της πήγε στον Αγγελο.. Πόσο θα πληγωνοταν αν τους έβλεπε σήμερα μαζί; θα πληγωνοταν ΑΝ όντως την αγαπούσε όπως λέει. Πως θα του το έκανε αυτό; και επίσης δεν είναι τόσο αδιάφορη για την πάρτι του... Της άρεσε, οφειλε να το παραδεχτεί.

Και έπειτα ο Χρήστος... Τόσο απλός και τόσο μυστηριώδης... Είχε βάλει στόχο να τον κατακτήσει αλλά αν την έβλεπε με τον καλύτερο του φίλο, σιγά μην έκανε ποτέ κάτι μαζί της, δεν φαίνεται για τέτοιος.. Και ακόμα και αν αυτός έκανε, δεν ήθελε να τους βάλει να τσακωθουν. Ήδη πρέπει να προσέχει μήπως πιαστουν στα χέρια ο Άγγελος και ο Γιώργος.

Αμαρτίες και ΠάθηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora