-"Hadi be yavrum?!" dedim sıkıntıyla. Ne vardı matematik defterini verse. Ölecek sanki ibne! Kafasını iki yana salladı. Gözlerimi kıstım ve servise doğru yol aldım. En arka cam kenarına geçip oturdum ve yanıma oturan Raziye'yi umursamadım. Kulaklıklarımı taktım. Rasgele bi ingilizce şarkı açıp kafamı cama yasladım. Kolumun delinmek istercesine dürtülmesi ile kafamı Raziye'ye çevirdim. Matematik defterini uzattığını görünce sırıtıp aldım. Defteri çantama katıp kafamı tekrar yasladım. Dersler bayağı zordu. Ah ulan ah!! Hayatımızın daha baharında 16 yaşımızda şu başımıza gelenlere bak ya!
Derin bir nefes alıp arabalara bakmayı sürdürdüm. Servisin durması ile Emin, Raziye ve ben servisten indik. Evlerimiz aynı yerdeydi.
-"Hadi gömüşürük." deyip kıkırdadım.
-" Allah belanı verecek." dedi Raziye gözlerini devirirken, kıkırdadım. Emin tepki vermeden eve doğru gitti. Bunda bi bokluk vardıda hadi neyse.Kapıyı çalmaya bile gerek duymadan eve daldım.
-"Büşra!!" annemin sesi ile gülerek yanına gittim. Yanaklarını öptüm kocaman.
-"Hoşgeldin kızım."
-"Hoşbuldum annem." dedim dudaklarımı büzerek.
-"Nasıl geçti günün, o kız sana sataştı mı?"
-"Gayet iyiydim annem. Yok sataşmadı annem. Neyse ya boşver ben odamdayım."
-"Tamam kızım." annemin yanından doğruca odama yol aldım. Yalan söylemiştim işte(!)
Ceren salağı bana laf sokmuştu ama ben yine sessiz kalmıştım. Bende ona laf etsem kesin olay büyüyecekti ve babam okula çağrılacaktı. Zaten adam beni Özel okula zor gönderiyordu. Onun için sabrediyordum zaten. Sıkıntılı bir nefes aldım ve çantamı bir köşeye attım. Telefonumu alıp kendimi yatağa attım ve telefona odaklandım...*******
Keskin bakışlarını etrafta gezdirdi adam. Gecenin karanlığına saklanmış ve avını bekliyordu. Genç kızın evden çıktığını fark edince hızla yanına gitti ve boğazından tuttuğu gibi duvara çarptı. Kızın attığı tiz çığlık sokakta yankılanıken eli ile kızın ağzını kapattı. Boştaki eliyle ustaca arka cebinden kelebek bıçağını çıkartıp boğazına sabitledi ve kulağına eğildi.
-"Büşra'dan uzak dur! Yoksa bu bıçak narin bedenini kesiverir!" sessiz ama tüyler ürpertici sesi ile genç kız yutkundu ve çırpınmaya başladı. Adam elindeki bıçağı biraz daha bastırdı, eş zamanlı olarak kız hareket etmeyi bıraktı. Kızın gözlerinden süzülen yaşlar adamın miğdesini bulandırmıştı resmen. Bu küçük orospu sürekli Büşra'ya laf çarpıtıyordu, ayrıca iftira atmıştı.
-"Bu konuşmadan kimsenin haberi olmayacak, özelliklede Büşra'nın! Yoksa o kafan bedeninden sonsuza dek ayrılır!" adamın sert sesi ile kız korkuyla kafasını salladı. Adam bir adım geri çekildi, kız koşarak uzaklaşırken arkasını dönüp son model arabasına bindi. Kontağı çalıştırdı ve arabayı ısıttı. İç cebindeki küçük fotoğrafı çıkardı ve Büşra'nın gülen suratına baktı. Sıcacık gülümsemesi içini ısıtmıştı resmen adamın. Resme bakmaya son verip gazı kökledi adam, sıradaki durak Büşra'nın eviydi.
Büşra'nın evini bulunduğu sokağa girince hızını yavaşlattı ve farları kapattı. Uygun bir yere park edip arabadan indi ve sessizce Büşra'nın evine doğru ilerledi. Evin kapısının yanındaki küçük pencereyi bıçağı ile ustaca açtı. Kolayca içeri geçip pencereyi aralık bıraktı. Tek katlı müstakil evde işi hep kolaydı. Büşra'nın odasına sessizce girdi ve kapıyı kapattı. Sessiz adımlarla yatağa yaklaştı ve uyuyan kızın masum suratına baktı.Delicesine atan kalbi ile gözlerini kapattı. Burnunu sızlatan gül kokusu ile içine huzur doldu. Aşıktı bu masum kıza, deli gibi aşıktı hemde. Kokunun kaynağına yani kızın boynuna yaklaştırdı burnunu ve depderin bir soluk çekti. Daha fazlasını istiyordu adam. Sarıp, sarmalamak için yanıp tutuşuyordu ama sabretmesi gerekecekti, çok az kalmıştı zaten. Sadece dokuz saat sonra yanına alacaktı, artık karşısına çıkacaktı.
-"Az kaldı sevgilim, çok az kaldı..!"
*********Bu öyle bir duyguydu ki koskoca katil bir adamı deli divane ediyordu. Öyle bir duyguydu ki soğukkanlı bir katili bile ısıtıyordu. Bu öyle bir duyguydu ki POYRAZLARIN ADAMINI dize getiriyordu. İşte bu aşktı..!
**********
Yeni bir hikaye, yeni bir heyecan. Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar...
Multimedia: Büşra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poyrazların Adamı
RomanceSert aşk serisi-1 *** -"Şu hayatta bir çok hata yaptım ama sanırım en pişman olduğum hatam onun karşısına çıkıp kendime aşık etmem olmuştu." Herşeyin ansızın olduğu bu hayatta ansızın aşık olan katil ruhlu bir adam: Kara Ulay -"Korkuyorum işte, hemd...