Nakon kratkog roka otišla sam popričat sa njima dvojicom.Da neduljim razgovor pomirili smo se i odlučili smo da ćemo ovo zaboravit onoliko koliko možemo.Ja sam prešla preko toga i odlučila sam otić prošetat Brazilom.Uzela sam jaknu i otišla šetat.Nepoznajem grad uopće ali okej,imam mobitel ako se izgubim haha.
Prolazila sam ulicama.Gledala sam šarene kuće,djecu koja igraju nogomet na sred ulica,samba se igra,pleše.
Nakon dosta razgledavanja odlučila sam krenit kući i nakon dva sata sam ja pronašla kuću još bi se ja izgubila da nisam zapamtila melenu trgovinu na čošku ulice.
Kada sam došla kući vidjela sam neku nepoznatu curu koja sjedi na kauču u dnevnom boravku a netko je lupao u kuhinji.
"Book,ti si?"Rekla je cura umišljenim glasom i podigla obrvu.
"Ja sam Melissa,ti?"Vratila sam joj istom mjerom haha.
"Zar je bitno ti kako si ono rekla?"Mlatila mi je rukom.
"De ustvari boli me kurac"Rekla sam i krenula prema kuhinji i susrela sam se sa Justinom.Poljubio me u obraz(tako se pozdravljamo.)ja sam krenula u kuhinju a on kod one umišljene.
Ona nas je vidjela da smo se "poljubili" i napravila mu sranje.
Juss je na tacni nosio cjeđeni sok od naranče,a dama ga je istresla na bijeli tepih.Čula sam dernjavu u drugoj prostoriji i izvirila iz kuhinje.
"Jes ti jebeno normalna?"Pitao ju je Juss i podigao obrvu.
"Ja?Savršeno normalna."Rekla je i udarila ga šamarom.
"Čemu ovo?"Pitao ju je.
"Imaš curu a ljubiš sa onom kurvom Melkom"Rekla je i podigla obrve.
"Melkom?Ne znaš curu,nazivaš ju kurvom?Pa veća si ti kurva od nje..A za tvoju informaciju zove se Melissa"Rekao je i potapšao ju po ramenu.
"Svejedno.Ljubi oprosti aj"Rekla je i sjela na kauč.
"Ja nisam reko da moš sjest na krevet,tamo su ti vrata..Stisneš kavaku vrata se otvore a ti idi odakle si i došla.
Ona se okrenula i krenula izać,al izgleda da je tolko glupa da se udarila u štok vrata jer je bila malo višlja od vrata jer je bila u štiklama.
"Auuuć,ko stavi ovo tuuu?"Rekla je već sjedeći na podu.
"Neš vjerovat al čovjek koji je pravio vrata."Rekla sam već sa suzama u očima od smijeha.
"Ja toga nemam kod kuće i koje budale to imaju."Vikala je dok se držala za glavu.
Justinu je izgleda prekipilo pa ju je uzeo sa poda i iznjeo van u dvorište na travu.
"Da ženska može bit tolko tulava?"Pitao me je i gledao u tepih di je ostala narančasta velika fleka.
"Aj oprat će to sad"Rekla sam sa osmijehom.
"Oprat će tko?"Pitao je Juss.
Otišla sam van i vidjela još curu kako plače na travi.Uzela sam ju pod ruku i uvela u kuću.
"Ti si tako divna da si mi dopustila da se vratim u kuću Mells"Rekla je sva sretna.
"Aa nene nisam te za to vratila,uzmi ovo,ovo i ovo i aj zamnom."Dala sam joj sve to s čim će kprat tepih.
Kada sam joj rekla šta će radit ona se prekobacila.I ja bi isto da imam dvaa i pol metra nokte na rukama i dopičnjak.
"Sretno,a kad zavris zovi nas da vidimo kako je rješenje."Rekla sam i vratila se u kuću.
Justin je shvatio sta sam napravila dali smo si pet rukama.On je otišo nju snimat kroz balkonska vrata a ja sam otišla pravit nešto za jest.
"Melss,dođi vidit onu glupaču"Reko je i skakao os smijanja.
"Aj ovo šta se dereš"Došla sam do njega i vidjela sam da ju snima.
"Hahahahaha kolko je glupaaaa"Smijala sam joj se najjače što sam mogla.
Ona je sjela na tepih i guzicom trljala tepih da se očisti..
evo novi nastavak..nemam baš inspiraciju za pisat tako da je ovaj malo glup haha.Votajte i komentiraj te.Pozz❤❤