Chapter 10

95 12 4
                                    

Ona je sjela na tepih i guzicom trljala tepih da se očisti..

Zar je tolko glupa il? Uglavnom nakon par trenutaka osjetila sam neugodan miris.

"Šta smrdi vamo?"Pitala sam i pogledala u Justina.On je napravio facu kao djete neko.

"Meni malo izletilo...Nisam htio al od smijanja sam morao ispustit goluba."Rekao je i stavio prst na nos.

"JUSTINE!ODVRATNO!vikala sam na njega.

"Ovo stvarnoo smrdi,odo ja odavde."Rekao je i na petama se okrenuo i otišao.

Zar tolko moraš bit retardiran da prdneš pred curom nekom?.

"Vidim sviđa ti se miris čim si ostala tu."Rekao je Justin meni iza leđa.

"Da,stvarno volim šnjofat to,a pogotovo smrdljive čarape..To mi je nešto najdraže"Rekla sam i prekrenula očima.

"Aj ko da ti nikad nisi prdnula."Rekao je i nasmijao se.

"Justin,pliz šuti...Nego kad smo kod smrada di je Neymar cijeli dan?"Pitala sam ga i okretala se oko sebe.

"Pa on je..ovaj...kolko ja znam otišo do trgovine.

"Sad ću ga nazvat onda da mi kupi potrebštine."Rekla sam i krenula prema telefonu.Upisala sam njegov broj i čekala da se javi.

Neymar P.O.V.

Bio sam u trgovini kupovao ovaj khm kako da kažem kondomee...Jer sam planirao zavest koju ženskicu večeras..Bilo mi je neugodno otić odma na blagajnu i reć dajte mi kutiju kondoma tako da sam otišao kupiti po koju čokoladu da se ne primjeti.

Dok sam šetao trgovinom osjetio sam vibraciju u prednjem dijelu džepa mojih traperica.

Pogledao sam u mob i vidio da zove Melissa.

"Halo"Rekao sam kratko i brzo.

"Reko mi je Juss da si u trgovini pa de ajd kupi mi...."Ona je nabrajala a ja sam po običaju samo slušao..

Kada mi je rekla sve šta trebam kupit otišao sam po korpu i krenuo tražit sve što im treba..

Ovo će biti lakše onda sa kondomom.Mislio sam u sebi..

Došao sam do blagajne i krenuo vadit stvari na pokretnu traku...

"Može samo kutijica onih plavih..."Rekao sam to tiše zato što je iza mene bio pun red ljudi.

"Kutijicu čega?"Pitala je neka deblja gospođa.

"Kondoma od vanilije"Rekao sam najtiše što sam mogao..

"Ahaaa tako reci dečko da trebaš kondome hahaha"Ona je rekla malo glasnije tako da je cijeli red čuo..

Mislio sam da sam se samo tu osramotio dok nije napravila sljedeće...

"Maroo,kolko dođe kutijicaa ovih kondomaa od vanilije"Derala se sa blagajne drugoj prodavačici na drigoj strani trgovine.

"Šta će tebi kondomi sunce ti"Uzvračala je ta Mara..

Ja sam se već tu do kraja osramotio..

"Ma netreba meni već ovom mladiću,oće od vanilije a nemam kod"Rekla je i mlatila njimaa...Ja sam se crvenio.

"Ma netrebaju ni meni kondomi jebali vas kondomi"Rekao sam i sav postiđen uzeo one vrečice i otrčao van..

Mogu zamislit koliko su se ljudi smijali meni i onim gospođama al šta mogu..Sutra će cijeli Brazil znat šta sam kupovao..

Sjeo sam u svoj Ferrari i krenuo prema kući...Gužva je bila a onda sam osjetio jak udarac i to je zadnje čega se sjećam..

Justin P.O.V.

Ulica *** javili su nam strašne vijesti...Ostanite s nama i poslušajte do kraja...

Mladić 24 godine stradao u automobilskoj nesreći zabivši se u obližnju ogradu na sklizavom autoputu.

"Melss,hitno dođi vamo...Ney..on..pokazali su ga... ispao je iz auta ne znam jel živ.."Rekao je Justin mucavši na svaku rečenicu..

"Koja je bolnica?Nije moguće!"Suze su joj išle na oči dok je gledala u mene.

Samo smo čekali poziv iz bolnice i napokon je telefon zazvonio..

Melss je javila,ja nisam imao snage najbolji prijatelj..Što ako ga nema više,što ako je mrtav?Što ćemo mi bez njega?Zar nam ovo Bože radiš.

Dok sam bio zamišljen u suzama čuo sam udarac telefona od pod i onaj gorki plač od Melss..Znao sam da smo ga izgubili..

Melissa mi je nekako kroz plač rekla bolnicu gdje se nalazi..Mi smo obavjestili negove roditelje,sestru i prijatelje..Dogovorili smo se da se svi nađemo odma kod bolnice...

Nakon krać vožnje smo stigli u bolnicu..Došli smo na recepciju i tamo su nam rekili....

evo moj novi dio...nadam se da vam se sviđa..komentiraj te i votaj tee..Pozz❤❤

Never forget meWhere stories live. Discover now