Chapter 4

157 12 24
                                    

Vjetar je našao put u mojoj kosi...

Dok sam šetala tom plažom u daljini sam ugledala kafić.Odličila sam otić i vidjet da nije možda Tony tu.

Došla sam do tog kafića i pogledala malo bolje i shvatila da je to striptiz klub malo sam se prepala ući u nutra da me koja cura ne zaskoči haha.Kada sam napokon stisnula onu kvaku i otvorila vrata imala sam što vidjeti.

Dva meni poznata lica su plazila po nekoj goloj ženskoj osobi.Razbacivali su se parama pred njom i hvatali gdje su stigli.

"Nisam se nadala da ćete bit u ovom klubu"Rekla sam im i potapšala Neymara po leđima

"A ja od tebe još manje,šta radiš tu?"Pitao me Neymar dok je onaj Justin plazio i vrtio se sa curom po štangi.

"Pa ne mogu naći prijatelja s kim sam došla pa nemam gdje bit,a vani postaje hladno"Napravila sam neku glupu facu.

"Pa možeš doć kod mene nije bed"Čula sam iza sebe nekog dečka totalka pijanog

"Ili ipak ne?"Rekla sam i preokrenula očima.

"Pa bilo bi nam dobro ja bi malo ušao pa bi izašao"Smijao se onako provokativno.

"A ja bi na tvom mjestu se lijepo okrenula na petama i otišla u pičku materinu"Rekla sma već živčano.

"Šta je malaa nevoliš akcije"Rekao je tak dečko i okrenuo glavu od mene

"O jebem li ti majku."Rekla sam već bijesno i skočila na tog dečka.Počela sam ga gušit i udarat nogama.Po njemu se vidjelo da nema zraka i da nije dobro.Svi su gledali u nas pa čak i Justin.

"To malaa sredi gaaa"Vikao je Justin i počeo snimat mobitelom

"Na krivu si se namjerio znaš,a ti ulazi i izlazi iz nekih drugih ja ti nisam kurva"Pljunula sam mu u facu i izašla sam van.

"Melissa,pričekaj nas!"Vikali su Justin i Neymar.

Moje suzee su našle put niz moje obraze,slijevale su se same od sebe,ne znam tko im je dao dozvolu.

"Ej malena čemu suze?"došao je Justin i zagrlio me je.Pokušala sam ga odgurnut od sebe jer me je povrijedio na neki način,a nekako mi je pasao njegov zagljaj.

"De buraz oću i ja malo"Gurnuo ga je Neymar pa je zagrlio mene.

"De nemožeš,makni se to je moja prijateljica.Ej mačore"Skakao je Justin oko nas što je meni izmamilo osmijeh na licu.

"Dobro evo maknuo sam se"Rekao je Neymar i bacio Justina u pijesak tj Justinovu glavu.

"HAHAHHA koji ste vi jooj"rekla sam kroz smijeh.

"Ja bi da se bolje upoznamo."Rekao je Justin.

"Slažem se,ja vas praktički ni ne znem,znam kako se zovete i znam da volite slinit u striptiz baru hahha"Rekla sam i legla na pijesak.

"Evo pošto Neymar voli puno pričat nek ti on kaže nešto o sebi,pa ćeš ti pa ću ja."rekao je Justin

"Može"Rekla sam brzo i obojica su legli kao i ja na pijesak.

"Pa ime mi je Neymar da Silva Santos Junior,zovi me Ney.Imam 24 godine,imam sina sa bivšom djevojkom,imam sestru,živim u Barci trenutno jer igram za Barcelonu a u Brazilu imam roditelje pa dođem tako malo."Još je on pričao al da neduljim.

"okej,moje ime je Melissa Wilson.Živim također u Barci,imam jednog starijeg brata,imam 21 godinu,ovdje sam jer sam se posvađala sam mamom pa smo ja i prijatelj došli ovdje jer eto ne znamo zašto,al njega nema ovdje ne znam di je."Također j ja sam pričala još puuuno al ono haha.

"De ja sam Justin Drew Bieber,pjevač sam,solo..Imam 21 godinu,ovdje sam jer smo ja i Ney došli na odmor sa njegovim prijateljima i tako zajebavam ljudeee i too.."Bio je vrlo kratak ne znam šta mu je

"Dobro očemo se sad jebat tu?"Rekao je Justin i počeo skidat majicu.

Neymar za njim,skinili su se u bokserice.

"aloo šta raditeee???"Već sam bila preplašena malo

"HAHHAHAHAHAH šalimo se idemo se kupuat u more"Rekli su obojica

"Pa vi se poremečeni,seksualne frustracije liječite na nek drugom."Rekla sam im i mahala prst pred nosom.

Mene su uhvatili za noge i podigli me kao vreču krompira hahha i ubacili me u vodu...

Iz daljine sam čula....

Evo ga nadam se da vam se sviđa.Ako vam se sviđa votajte i komentirajte.Poz❤❤

Never forget meWhere stories live. Discover now