Chapter 5

143 13 16
                                    

U daljini sam vidjela....

"Melissa,izlazi iz vode i dolazi vamo kod mene,smjesta!"Rekao je već meni jako poznat glas,Tony.

Wtf?Odakle njega sad?.

"Nisi mi mama!"Vikala sam iz vode i bez razmišljanja Justina potopila pod vodom.

"ps ts normlana"Rekao je Justin dok je pljuvao vodu iz usta i dolazio do zraka.

"HAHAHHAHA oprosti dušo"Smijala sam se skupa sa Neymarom.

"Zvala je tvoja mama,uplašila se za tebe na onu tvoju rečenicu."Rekao je Tony i krenuo s nama u vodu.

"Trebala je prije promislit nego je to napravila,kasno joj je sada.I ti se nepribližavaj,nepoželjan si u ovom društu.Jel tako momci?"Rekla sam i pogledala u njih dvojicu

"A da ti nešto kažem maco,mi se ovdje volimo tebe niko ne želi"Rekao je Justin i mahao kao tetkica rukom ispred Tonia.

On se napokon okrenuo u vodi i otišao.Za što će mi takvi prijatelji kao Tony?Da me ostave na nepoznatoj plaži i da samo tako odu?Ne!Rađe ću biti sa onom dvojicom idiota nego sa Toniem u društvu.

Dok sam bila zamišljena čula sam a i osjetila vidu kako pršče oko mene.Okrenila sam se prema njima dvojici i vidjela da dlanovima udaraju u vodu,uhvate se za ruke i igraju ringe ringe raja(tako ja to zovem)haha.

"Da ste djeca,to sam znala,ali tolika,nee baš"Rela sam u smijala im se.

"Ajmo igrat ide maca oko tebe"Rekao je Justin i uhvatio me za ruku u povukao u sredinu kako bi igarli ide maca oko tebe.

"Ja ću pjevat,a vi se vrtite."Rekao je Justin i krenuo pjevat.

"Ide maca okoo tebe pazii da te neoogreebee."Pjevao je a ja i Ney smo se gledali u čudu i smijeli se njemu koliko može biti djetinjast.

Sretna sam što sam naišla na njih dvojicu,stvarmo su super likovi.

"Ja idem van osušit se i krenut na bus,pa kud me bus odveze"Rekla sam i krenula van.

"Pa što nisi prihvatila onog dečka za ponudu,pa da malooo uđeee paa maloo izađeee"Rekao je Justin i opalio se smijat.

"ha ha ha,Justin,smiješno!"Rekla sam sarkastično.

"Da znm😲,evo i Jerry mi se smije."Rekao je Justin.

"Aa Jerry jeeee?"Pitala sam i napravila upitnu facu.

"pa to ti je ovaj..jedno malo stvorenje,tj ne kod mene malo al kod večine njih je,koje ženske volee kod menee najviše..."Još se on nešto napričo.

"Dobro hoćeš reć?"Pitala sam.

"Kod mene je Jerry a kod Neya je Džoni."Vikao je Justin a Neymar ga je utišavao.

"Šta se dereš seljačino,nemora svatko znat ime mog prijatelja."Rekao je Ney.

"A od Melisse je mačkica hahahaha"Opalili su se obojica smijat.

"Odvratni se,al stv.Ko daje imena svojim ovim.."Pokazivala sam rukama prema dolje jer mi je bilo neugodno reći.

"Šta too Melss?"Pitali su me obojica.

"Pa ono što ja nemam a vi imate"Rekla sam postiđeno.

"Amm,dlake pod pazuhom?"Pitao je Justin.

"De popušite mi."Rekla sam im obojici.

"Šta to?"Pitao me je Justin.

"Ono što ja imam,a vi nemate"Rekla sam im i pokazala srednjak.

"Melss,to tvoje se nepuši,nego liže srećo"Rekao je Justin i namignio mi.

"Ogavno,fuj,bljak,mrš"Vikala sam i namrštila sam se.

"Hehehe..Šta je ribice"Pitao me Justin dok se Ney previjao od smijeha.

"Jebala ti ribica mamu!"Rekla sam i krenula van.

"Ako vam treba vibrator?"Pitao me Justin i napravio onaj znak jebanja 👉👌

"O moj Bože,koje ste vi pičkopačenske budale"Rekla sam i sjela na pijesak.

Njih dvojica su se još zajebavali,a ja sam mislila što saad?Gdje dalje?.Moje misli su prekinuli njih dvijica,a tko drugi.

novi nastavak je tu.hvaka određenim osobama koje čitaju,ako vam se sviđa ostavite vote i komentar.Pozz❤❤

Never forget meWhere stories live. Discover now