"Odvratno je." Gadljiv izraz lica sam složila i navukla svoje gaćice kao i grudnjak. Otrčala sam u kupaonu otuširati se, a nakon toga sam utonula u duboki san.Jutro.Budim se sa bolovima.Glava.Kukovi.Stražnjica.Nesjećam se nićega.Oko sebe vidim razbacanu robu i moju i mušku.
Okrećem se na lijevu stranu kreveta i ugledam Justina i Neymara kako spavaju goli.Potpuno goli.
"Aaa jebotee sta radite vi ovdje koje pičke materine?"Derala sam se i udarala ih s nečim što sam prvo uzela u ruke,a onda sam shvatila da su to Justinove gače koje su imale bijele tragove po sebi.Fuuj.
"Aj šta se dereš."Rekao je Justin i kada je vidio Neymara kraj sebe počeo se derat i mlatit rukama.
"Š-šta se simoc d-desilo među nama?"Mucala sam i gledala ih u oči.
"Ja se nesječam."Rekao je Ney.
"Ja se svega sječam.Grupnjak."Kad je Justin to rekao meni su suze niz licee krenule.
Ni zaštite,ni ljubavi u ovom seksu.Zar sam ja mogla bit toliko jadna i glupa.Mislim nisu loši,nir ružni dapače,lijepi su i seksi al ono.
"Aj van.Odma!Obojica!Mrš vaaan jeboo vas onaj ko vas napravi mrš."Derala sam se na njih.
Odjednom je Rafaella uletila u sobu i kad nas je vidjela vilica joj je bila do poda.
"Štaa??Melissa?Šta si radila ti sinoć?Nije ti dosta jedan oa moraš dva?Kurvo jedna puj!"Rekla mi je Rafaella,zalupila vratila i otišla.
"Ku-kurva?"Ponovila sam tiho i spustila glavu.
"Sigurno nije tako.To je u naletu bijesa rekla sigurno."Prišao mi je Ney i zagrlio me.
"Nediraj me.Pusti me."Rekla sam i ustala se sa kreveta kako bi otišla u kupaonu.
U kupaoni sam prolila suza i suzaa zbog onog sinoć.Znam da sam pogriješila al šta je tu je.Ja se nadam da je Raff ono rekla samo u naletu bijesa.
*Par sati poslije*
"Melissa,dođi"Čula sam ženski glas koji me je dozivao iz velike ženske sobe.
"Reci."Došla sam do Raff u sobu i sjela na krevet.
"Hoćeš mi još reći još neki nadimak?Slušam zaslužila sam ipak sam si spavala sa bratom."Rekla sam i čekala povrijede.
Osjetila sam snažan zagrljaj i poljubac u obraz.
"Oprosti,nalet bijesa.Punoljetni ste i radite šta hoćete."Rekla je Raff i ponovno me zagrlila.
Drago mi je da sam se pomirila s njom jer ne mogu bit s nekim posvađana a živimo u istoj kući.
Nakon kratkog roka otišla sam popričat sa njima dvojicom.Da neduljim razgovor pomirili smo se i odlučili smo da ćemo ovo zaboravit onoliko koliko možemo.Ja sam prešla preko toga i odlučila sam otić prošetat Brazilom.
eto moj novi nastavak.hvala vam vi koji čitate..ako vam se sviđa votajtr i komentiraj te.pozzz❤❤