Utonila sam u jedan duboki san...
Flashback
"Melissa!" Čula sam mamu kako se dere dok se ja spremam u sobi.
Jel moguće da me uvijek u nečemu prekine? Preokrenem očima i živčano silazim niz stepenice.
"Što je?" Mrtvo hladno govorim čekajući njezin dragocjeni odgovor zbog kojeg sam prekinula bitniji dio oblačenja.
"Mi idemo tvojoj baki u posjetu na tri tjedna, što znači da ćeš biti sama. Dakle, nema problema, tuluma, izlazaka do kasno. Knjiga i učenje te čekaju. Moraš imati dobre ocjene." Govorila mi je i prstom objašnjavala dok je šetala lijevo desno po sobi u kojoj smo se nalazile.
"Jebeno učenje." Kažem glasnije nego sam trebala i osjetim jaču bol na svome obrazu. Pogledam u mamu s nevjericom da mi je udarila šamar.
"Mrzim te. Čuješ li me? Mrzim te! Idi i ne vraćaj se, slobodno! Od sada me možeš posjećivati samo na grobu, a ni tamo!" Povisim ton i živčano krenem gore u sobu.
Pozvala sam prijatelja Tonia.Inaće on je imao položenu vozačku za motor i logično imao ga je.
"Tony"Rekla sam polu tiho dok sam cula sa druge strane da se Tony dere.
"Melissaaaa""Jebem ti Tony prestani se derat ode mi jebeni bubnjić"Počela sam već pomalo grubo pričat.Još smo se malo zajebavali i odlučila sam ga pitat.
"Tony,imaš ti svoj motor kod sebe?"Pitala sam pomalo nesigurno
"Da,zašto!"Pitao je
"Mislila sam da dođeš po mene i idemo se provozat da pamtimo zauvijek"Nasmijala sam se
"Dolazim"Poklopio je
10 min kasnije čula sam kako je motor stajao ispred kuće,pošto je moji spavali nisu ga čuli..
"Ajde Melissa penji se"Rekao je Tony
Popela sam se na motor,stavila kacigu i lagano rukama obgrlila Tonia.Izašli smo iz moje ulice i krenuli na autocestu..
100,110,120,130km/h vidjela sam kako se kazaljka pomicala na sve veći i veći broj,priznajem malo me je bilo strah ali želja za brzom vožnjom je savladala taj strah.
Smijala sam se,vikala sam na sav glas jer sam bila slobodna bar tih nekoliko sati koje sam planirala provest sa Toniem.
Čula sam kako je motor stao na neku prekrasnu plažu,zagledala sam se u predivan pogled i čula vikanje.
"Jebeno gorivo,jebeni motor,jebeno sve"Vikao je Tony udarajuči nogama po motoru
"Tony?"Pitala sam već pomalo uplašeno
"Šta Tony za sve si ti kriva,ti si me natjerala na motor"Derao se na mene
"Dečko smanji ton čujem i kad tiše pričaš"Rekla sam mu već pomalo ljuto jer se derao na mene
"Goni mi se sa očiju fukso jedna"Rekao je i krenuo u nepoznatom pravcu
Nije mi preostajalo ništa drugo nego da sjednem i da čekam da se Tony vrati.Sjela sam na plažu i gledala u daljinu mora,nisam znala gdje sam,živi li tko u blizini,nisam znala ništa..Ali bilo je lijepo...
Čula sam dobro poznat glas iza sebe koji je tiho došao i rekao "Lijepo je,tu sam dovezao prvu svoju dugogodišnju ljubav,voljeli smo se dok ona nije mene napustila"Bio je to Tony
"Čemu one riječi Tony?"Pitala sam ga
"Trenutak slabosti...Nemamo goriva tko zna kada ćemo kući.."Rekao je
"Gdje se mi nalazimo uopće?"Pitala sam ga i podigla jednu obrvu..
"Nalazimo se na Copacabani"Rekao je i nasmijao se
"What the fuck??Copacabana?Tony rekla sam ne daleko,al ti si otisao da nekažem gdje"Već ljuta dignula sam se i krenula trćat u nepoznatom pravcu i derala se da me svi ostave na miruu,suze su eto same od sebe lilee nit znam zasto ali eto jesu..Dok nisam ugledalaaa njih dvoje...
Drugi dio moje priče..Ja se nadam bar da netko čita jer ja ovaj nastavak neki objavila da nije bilo MarijaaBieber ona me je nagovarala i malo pomogla u vezi nastavka i hvala ti!hahaha.Ostavite vote i komentar ako vam se sviđa...Toliko od mene!Pozz❤❤