Njih dvojica su igrali FIFU a mi smo radili palačinke.Čula sam da netko ulazi u kuhinju,kad sam se okrenula vidjela sam dvojicu idiota zamotane u bijelu plahtu koji su imali prorez na očima,ustima,nosu i rukama.Mačovali su se oklagijama hahha."Al da uvijeeeek morate bit idioti"Rekla sam i maknula pramen kose sa prljavim prstima od brašna,tako da nisam skužila da sam se zameljala brašnom po obrazu.
Justin je došao do mene i polizao mi je upravo taj zamazan obraz.Fuj.Slina na mom obrazu.
"Justiiiiiiiiiin,jesi ti jebenooo normalaaaan.Fuuuj"Vikala sam na njega i u naletu bijesa uzela sam zdjelu sa smjesom za palačinke i sve polila po njemu.Od glave do pete je bio u smjesi.
Neymar se previjao od smijeha kao i Raff.
"Odo se sad polizat na kauču"Rekao je Justin i krenuo hodak ko pingvin ostavljajući bijele tragove od smjese.
"Neee moj kauuuuć."Skočio je Ney na Jussa i on se također uprljao od smjese.
Od palačinki nije bilo ni P al dobro.Naručili smo čevape.
Nakon 3 sata jedenja čevapa,gledanja filmova i serija Ney je predložio nešto.
"Zašto nebi otišli večeras negdje vani.?"Pitao je.
"Dobra ideja"Dodao je Justin i oblizao usne.
"Ja moram učit,imam preksutra ispit,idite vi i zabavite se."Rekla je Raff.
"A nećemo bez tebee,ti da učiš a mi da se opijamo"Rekao je Ney.
"Ići ćemo svi zajedno kad ja položim ovaj ispit."Rekla je i maknula pramen kose iza leđa.
"Hajd može"Dodao je Justin.
"ja ću ostat isto kući,pošto nemam robe"Rekla sam sjedajući na bijelu kožnu fotelju.
"Slobodno uzmi moje robe,ako želiš"Rekla je Raff,uhvatila me za ruku i povukla prema njenoj sobi.
Nakon 1 sat nas troje smo bili spremni da kreneemo u kafić.Raff nas je slikala i Ney je objavio na IG.
Kada smo došli u kafić,onaj miris alkohola,cigara i raznoraznih parfema su mi udarali u glavu haha.
Nakon malo čekanja odlučili smo uzet sebi separe.Kononar nas je odveo do tamo i pitao što ćemo popit.Naručit ćemo po par pića.Naručili smo Jack Daniels,Jeger,Redbull,Konjak za Justina jer je konj i Votku.Kada je konobar donjeo sva ta silna pića mi smo polako krenuli.
Na eks sam pila.Njih dvojica također.
Separee. Alkoholna pića. Sav taj smrad dima je oko nas nestao. Sada mi to toliko i ne smeta, napila sam se i više nego sam smjela. Justin i Neymar su najviše. Tipično muško, zar ne? Dok sam ja ispijala svoje piće, Neymar je predložio da odemo odavdje. Složili smo se s tim i krenuli u njegovu vilu. Kada smo došli 'udobno' smo se smjestili tamo.
"Mels, zgodna si. Jako." Osjetila sam Neymarov dodir na sebi. Ne mogu reći da mi nije godilo, ali je.
"Da Mel, jako." Justin me pribio uz zid nakon par trenutaka. Spustio je svoje usne na moje dok su mu ruke lutale po mojim leđima. Spustio ih je na moju stražnjicu i ja sam mu zastenjala na usne. On i Ney su se pogledali i krenuli gore, Neymar me držao za ruku i smijao se kao i Justin.
Ušli smo u sobu, Neymar je pokušavao otkopčati svoje hlače ali mu baš nije uspjevalo. Smijala sam se tome dok se moja leđa nisu upoznala sa mekanim madracem. Justin mi je potrgao majicu i skinuo moje hlače u trenu. Bio je jebeno zgodan bez majice. Njegovo tijelo, mišići, tetovaže. Uhvatio je rub mojih gaćica i pažljivo ih svukao dolje. Moji obrazi su pocrvenjeli, a on se samo nasmijao.
"Spremna, baby?" Rekao je i pogledao sa strane u Neymara koji se bori sa hlačama. Nasmijao se i ušao polako u mene. Zastenjala sam prekrivajući svoje lice dlanovima. Boljelo je.
"Justin..." Prostenjala sam i zabila svoje nokte u njegova leđa dok je ulazio sve jače u mene. Prestao je na nekoliko trenutaka i tada sam se ja uspjela maknuti. Neymar je došao na krevet i započeo divlji poljubac. Justin me dodirivao svuda po tijelu, ježila sam se dok nisam osjetila njegove prste na mojoj frendici. Izdahnula sam i zažmirila kada je stavio dva prsta u mene.
Stenjala sam na njegove pokrete dok sam na drugoj strani navlačila Neymarovu kožicu gore dolje. Nije dugo trebalo da moji sokovi odu po Justinovim prstima. Okrenula sam se prema njemu i stavila njegovu cijelu dužinu u svoja usta dok je Neymar ulazio u mene sa druge strane. To je bio neopisiv osjećaj jer je moj seks u grupnjaku bio vrlo čudan.
"Blizu sam." Neymar je rekao i izdahnuo dok je bijela tekućina samo izlazila iz njegovoj uda. Pogledala sam u Justina kojemu isto nije baš dugo trebalo još. Izdahnuo je, a njegova djeca su popunila moja usta. Pljunila sam to van na što se Neymar počeo glasno smijati. Kada je Justin shvatio što sam napravila, samo se nasmijao.
"Zašto si to napravila?" Upitao je kroz mali smijeh.
"Odvratno je." Gadljiv izraz lica sam složila i navukla svoje gaćice kao i grudnjak. Otrčala sam u kupaonu otuširati se, a nakon toga sam utonula u duboki san.
Novi nastavak.Nije nešto al da hahha.
Prvo želim se zahvalit @Ann_Drea(nemogu je oznacit nesto)Hvala na ovom jednom dijelu presavrseno je❤..A vi drugi znate što vam je činit,votaj,komemtiraj ako ti se sviđa.pozz❤❤