3ο κεφαλαιο

185 23 0
                                    


Είδα τον Μιχάλη. Σκέφτηκα για λίγο πόσο όμορφος ήταν. Ότι κάτι με τραβούσε πάνω του που για πρώτη φορά δεν ήξερα που θα με έβγαζε. Ήθελα να πάρω αυτό το ρίσκο!

Μ- Γεια σου όμορφη

Ι- Τι θες εδώ;

Μ- Είδα ότι είσαι μόνη σου!

Ι- Φυγε ( προσπαθησα να κλείσω την πόρτα άλλα μάταια μπήκε μέσα και αρχισε να με φιλάει και με το πόδι του έκλεισε την πόρτα ειχα αφεθεί δεν μπορούσα να τον διώξω ήταν σαν ένας μαγνήτης μας τραβαγιε και δεν με αφηνε να φύγω άλλα μου αρεσε . Τον φιλούσα και εγώ με πάθος πολύ για την ακρίβεια. Όμως κάποια στιγμή τον έσπρωξα) τι ακριβώς κάνεις;

Μ- Έλα που δεν σου αρεσε! Αφού και εσύ με φίλησες και με πολύ πάθος μάλιστα ( είπε και με πλησιασε)

Ι- Λάθος! Φυγε!

Μ- Τι μου έχεις κανει ; Σε σκέφτομαι συνεχεια μετά από εκείνη την νύχτα που μπήκες στο μπαρ!

Ι- Δεν με πειράζει. Φυγε τώρα. ( δεν ήθελα να φύγει ευχόμουν να πει πως θα μείνει)

Μ- Σε θέλω. Και να ξέρεις πως τώρα αρχίζει μια νέα ιστορία αγάπης! Και αυτη , αγάπη , είναι η δικιά μας( Είπε γεμάτος πάθος και με πλησιασε με φίλησε στο λαιμο και έφυγε. Ένιωσα ένα ηλεκτρικό ρεύμα να περνάει ολο το κορμι μου για μερικά λεπτά εκείνη την ώρα ήρθε η μαμά μου έτοιμη να καταρρεύσει)

Ι- Τι έπαθες;

Μαμά- Τίποτα αλήθεια.

Ι- Μια ζωή έτσι είσαι. Πες μου επιτέλους τι έπαθες. Είναι με τον βιολογικο μου μπαμπα;

Μ- Σταμάτα Ιφιγένεια!

Ι- Θα μου πεις επιτέλους για αυτόν ;

M-δεν μπορω τουλαχιστον ακομα.

Ι-Μαμα πρεπει να ξερω πιος ειναι ο βιολογικος μου πατερας! 

Μ-Δεν....

....

Μιχαλης-Ρε εχω παθει εμμονη μαζι της. Με τρελενει που ειναι στο απεναντι σπιτι και δεν μπορω να παω να την φιλησω ρε αδελφε!

Βασιλης-Εισαι ερωτευμενος ή μου φαινεται?

Μ-Μπορω να πω πλεον επισημα οτι ειμαι ερωτευμενος με την πιο ομορφη κοπελα πανω στην γη την Ιφιγενεια!

Β-Αντε ρε μετα απο τοσες που ειχες. Μηπως ειναι κανενα στοιχημα?

Μ-Η Ιφιγενεια?

Β-Ναι.

Μ-οχι.. Με τιποτα εκεινη ΠΟΤΕ δεν θα την εβαζα στοιχημα, ΠΟΤΕ δεν θα την πληγωνα!

Β-Ευτυχως γιατι θυμασαι με την αλλη τι ειχαμε τραβηξει.

Μ-καλα ρε η αλλη ηταν ομως τρελη, η Ιφιγενεια ειναι διαφορετικη απο ολες.( εκεινη την ωρα που μιλουσα με τον αδελφο μου ακουσα το κουδουνι κατεβηκα κατω και οταν ανοιξα την πορτα ηταν η )

Μ-Εσυ? Πως?

...

Ι-ΜΑΜΑ!ΠΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

(εκεινη την ωρα ακουσα την πορτα και ηταν ο Βυρωνας(πατριος μου)

Β-Ιφιγενεια?

Ι-Εσυ ξερεις? Και βεβαια γνωριζεις την μαμα μου απο μικρο παιδι. Παντα την γουσταρες. Λοιπον ποιος ειναι ο μπαμπας μου?

Μ-Βυρωνα νομιζω ηρθε η ωρα να της πω την αληθεια.

Ι-Επιτελους!

Μ-Μπορεις να μας αφησεις μονες μας Βυρωνα?

Β-Ναι φυσικα θα φυγω θα ερθω σε 2 ωρες.(οταν εφυγε ειδα στα ματια του την θλιψη του. Ηξερα πως του μιλησα αποτομα αλλα δεν αντεχα αλλο. Επρεπε να μαθω! Ετσι πηρα δυναμη και γυρισα και ειδα την μαμα μου)

Ι-Ακουω..

Μ-Ξερεις οτι σε εκανα στα 22 μου.

Ι-Ναι!

Μ-Θα σου πω την ιστορια χωρις να με διακοψεις.

Ι-Αρχισε λοιπον.(Φοβομουν τοσο πολυ για αυτα που θα ακουγα! Αλλα επρεπε)

Μ-Με τον Βυρωνα ειμαστε κολλητοι απο 5 ετων! Καταβαθος παντα ξεραμε και οι δυο πως αγαπιομαστε! Στα 19 οι δρομοι μας χωριστικαν επρεπε να παει να σπουδασει σε αλλη πολη και εγω πηγα Αμερικη. Γυρισα στα 21!Βρηκα εναν παλιο συμμαθητη μου, βγηκαμε , μεθυσαμε και με πηγε σε ενα ξενοδοχειο. Καναμε ο,τι καναμε. Ημασταν μαζι μεχρι τα γενεθλια μου . Μεχρι που εγινα 22. Καταλαβα οτι δεν τον αγαπουσα! Αγαπουσα τον Βυρωνα. Εστειλα μηνυμα μου ειπε πως και εκεινος νιωθει τα ιδια. Μετα απο μια εβδομαδα καταλαβα οτι ειμαι εγκυος. Στον Γιωργο δεν ειπα κατι. Ο Βυρωνας το ηξερε. Μου ειπε πως θα εφευγε για ενα χρονο. Μετα θα ημασταν μαζι. Οταν σε γεννησα δεν γεννησα μονο εσενα. Εκανα δυο διδυμα κοριτσια. Εσενα και την Ειρηνη! 

Ι-τι? Εχω διδυμη αδελφη?(δεν μπορουσα να ακουσω αλλα επρεπε)

Μ-Ναι. Εμαθε οτι γεννησα τα παιδια του και ηρθε και μου πηρε την μια κορη. Αφου εγω δεν τον ηθελα,την Ειρηνη. Οταν γυρισε ο Βυρωνας προσπαθησαμε να τους βρουμε αλλα ματαια. Ο μπαμπας σου,ηταν και ειναι πολυ πλουσιος. Ο Βυρωνας ειπε να το ξεχασουμε και οτι θα σε μεγαλωσει σαν δικο του παιδι. Και το εκανε!Ειχε βεβαια αφησει και εκεινος εγκυος μια κοπελα στα 19 του! Δεν με πειραξε. που ειναι ο αδελφος σου! Και μετα απο εσενα εκανα αλλα 2 παιδια.

Ι-ΦΤΑΝΕΙ! Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ(ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΥΛΑΝΕ , ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΕΤΡΕΞΑ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑ ΕΞΩ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΩ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΕΠΙΠΤΩΣΗ)


Κάτι σαν έρωτας...Where stories live. Discover now