Την επόμενη μέρα κιόλας μεταφέρθηκα σε νοσοκομείο της Αθήνας. Μόλις φτάσαμε Αθήνα ενημερωσαμε την μητέρα μου. Όταν με επισκέφτηκε ήταν σε άθλια ψυχολογική κατασταση. Μέχρι να μιλήσει με τον γιατρό ήταν λες και είχε πάθει υστερία. Εγώ ηδη είχα αρχίσει να νιώθω εξαντλημένη. Ο Γιατρός μου είχε πει πως ήταν λογικό απο τις εξετάσεις αλλά θα νιώθω ακόμα πιο αδύναμη από τα φάρμακα. Ο Μιχάλης δεν ήθελε να φύγει απο δίπλα όσο κουρασμένος και αν ήταν αλλά κατάφερα να τον διωξω γιατί έπρεπε και αυτός να ξεκουραστεί.
Χθες τον είχαν πάρει τηλέφωνο και τον είχανε ενημερώσει πως μπήκε στην επαγγελματική ομάδα ποδοσφαίρου που θα ξεκινήσει από τέλη Αυγούστου. Τον πρόσωπο του έλαμπε σαν το ηλιο. Ήμουν τόσο υπερήφανη γι' αυτόν. Το ηθελε , το ηθελε πολύ. Μου είχε εξηγήσει πως τα ωράρια είναι απαιτητικά άλλα θα άντεχε γιατί ήταν ένα από τα όνειρα του.
Σε λίγους μήνες θα αρχίζαμε και το Πανεπιστήμιο. Ο Γιατρός είπε πως θα έχω βγει αρκετά νωρίτερα.
Εκείνη η μέρα ήταν βροχερή. Την παρακολουθούσα από το παράθυρο. Μπορει να ήταν καλοκαίρι όμως έμοιαζε σαν μια κρύα μέρα ενός θυμωμένου χειμώνα. Που με την βροχή ξεσπάει. Μου αρεσε να την παρακολουθώ με ταξίδευε. Ήταν σαν άγρια θηρία να πάλευαν μεταξύ τους. Μια μάχη ισοδύναμη. Το νερό πότιζε όλη την γη. Θα μπορούσα να χορέψω μέσα της. Από τις ομορφες μου σκέψεις μου με διέκοψε η πόρτα που ανοιξε. Ήταν η μητέρα μου...
Με μια άλλη κοπέλα... Γύρω στην ηλικία μου. Μου έμοιαζε. Αρκετά!
Και έπειτα ένας άνδρας. Ψηλός γεροδεμενος με γαλάζια μάτια.
Μπορούσα να διακρίνω στο πρόσωπο της μαμάς χαρά και αγωνία.
Μ- Μαμά; " ρώτησα μπερδεμένα " ποια η κοπέλα και ο κύριος;
Μα- Κόρη μου.. " κοίταξα πιο προσεκτικά την μητέρα μου και τον ανδρα ήταν έτοιμη να δακρύσουν . Τότε συνειδητοποίησα ότι ήταν η δίδυμη αδελφή μου και αυτός λογικά ο πατέρας μου. Πως τολμαγε να έφερνε στο νοσοκομείο αυτούς; Τους είχα αποκλείσει καιρο τώρα.
Μ- Απλά φύγετε και οι τρεις. " Είπα χωρίς καν να τους κοιτάω. Με ανατριχίλα με ειχε πιάσει από την ώρα που μπήκαν. Δεν τους ήθελα. Κανέναν τους. Δεν με ένοιαζε πλέον ειχα συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι έχω μια δίδυμη αδελφή και έναν πατερα και δεν θα τους γνωρίσω. Ήταν καλύτερα έτσι.
Για εμένα.."
Μα-Λίγα λεπτά. Μονάχα λίγα λεπτά.
Μ- Ούτε λίγα ούτε τίποτα.
YOU ARE READING
Κάτι σαν έρωτας...
RomanceΜια σχέση πάθους δημιουργείται μονάχα με ένα βλέμμα μέσα σε ένα απρόσμενο βράδυ. Μια σχέση που θα δοκιμαστεί όσο τίποτα άλλο στο πέρασμα του χρόνου . Δύο νέοι που θα ερωτευτουν όσο τίποτα μονάχα , θα αγαπηθούν θα πονεσουν θα πληγωθούν . Η Ιφιγένεια...