Ιφιγενεια- Μυρτώ
Μέχρι να φτάσουμε στο αστυνομικο τμήμα η καρδια μου κοντεύε να σπάσει. Τα πόδια μου πονουσαν τόσο από το τρέξιμο γιατί ένας τρελός δολοφόνος μας κυνηγούσε ευτυχώς που καθώς πήγαιναμε στο αστυνομικό τμήμα τρέχοντας πήρα τηλέφωνο και ενημέρωσα την αστυνομία και τον έπιασε εγκαίρως. Μας κράτησαν σε αναμονη αρκετή ώρα έτρεμα από τον φόβο μου άλλα έπρεπε να μείνω δυνατη για την Χρύσα. Παθαινε πολύ εύκολα κρίσεις πανικού και της κοβοτανε η ανάσα . Όλο αυτό της ειχε δημιουργηθεί από την απόρριψη της μητέρας της. Δεν της έδινε σημασία από μικρή την αγνοούσε και ασχολιοτανε με τα άλλα της αδέλφια. Την ειχα αγκαλιά μου και την χάιδευαα περίμενα και τον Μιχάλη . Τον ειχα καλέσει και του ειχα πει να ερθει οσο πιο γρήγορα μπορεί . Η Χρύσα καλεσε τον Γιωργο. Θα ερχόταν μαζί με τον Μιχάλη. Εκεί που καθόμασταν μπήκαν μέσα τρέξαμε και τους αγκάλιασαμε όταν ένιωσα να με σφίγγει ο Μιχάλης όταν μυρισαα το άρωμα όταν μου είπε " Μην ανησυχείς εδώ είμαι" τότε ηρέμησαα ξέχασα τι έγινε.
Γ- Χρύσα είσαι καλά; Μυρτώ;
Χ- Τώρα που είστε και εσείς εδώ" ήταν χωμενηη μέσα στην αγκαλιά του όπως όταν βάζεις τιμωρία τα μικρά παιδιά"
Μ- Τι έγινε;
Ι/Μ- Είχαμε πάει βόλτα στο δασος ...
Χ- Από μικρές πηγαίναμε ..
Ι/Μ- Είδαμε το πτώμα ...
Χ- Φοβηθήκαμε τόσο πολύ ....
" Η Μια συμπληρώνε την άλλη δεν μπορούσαμε να πούμε και οι δυο όλη την ιστορία ήταν τρομακτική εμπειρία και για τις δυο "
Ι/Μ- Δεν γίνεται ηταν ο,τι χειροτερο έχω ζησει ποτε μου.
Μ- Είμαι εγώ τώρα εδώ. Δεν θελω να φοβάσαι τίποτα και κανέναν. Εντάξει Μυρτουκο μου; " μου γέλασε. Αχ, αυτό το χαμόγελο του"
Μ/Ι- σου έχω πει να μην λες έτσι" του είπα εντελώς ναζιαρικα "
Μ- Τσου. Μα οι περισσότεροι έτσι σε φωνάζουν μωρό μου. Εγώ δηλαδή το αγόρι σου; Να μην σε φωνάζω;
Μυ- Αμα είναι για εσένα για τι αγόρι μου " του είπα και τον αγκάλιασα" Σ' αγαπάω Μιχάλη. Τώρα που είσαι δίπλα μου νιώθω μια ασφάλεια. Μαζί σου όλα είναι τόσο διαφορετικά τόσο υπέροχα. Είμαι ερωτευμένη.
Μ-Κοιτα ξέρω οτι είμαι ερωτευσιμος ο ατιμος που με θέλουν όλες αλλά συγκρατήσου μέσα στο τμήμα θα μου κανεις ερωτικη εξομολόγηση; " ίσως ηταν έρωτας αυτό που ενιωθα. Όμως ηξερα πως όταν βρίσκομαι κοντά του όλα ηταν υπέροχα. Πως τίποτα δεν έχει σημασία παρα μονο η αγκαλιά. Αυτή την ωραία έστω και λίγη ωρα μας την χάλασε η φωνη του αστυνόμου που ήρθε να φωνάξει εμένα και την Χρυσά για κατάθεση. Αρχικά πήραν εκείνη μονη της. Ήθελα να μπω μεσα μαζί της ήξερα οτι μεσα της γινότανε χαμός αλλά απέξω της προσπαθουσε να το παίξει ήρεμη όσο βέβαια ηταν δυνατόν. 20' έκανε μόνο. Την είδα να βγαίνει και μου κούνησε το κεφάλι για να με καθησυχάσει γιατί προφανώς ήξερε οτι ανησυχούσα ακόμα και που ηταν ο Μιχάλης εδώ.
Α- Δεσποινίς Μυρτώ η σειρα σας.
Μ- Τώρα έρχομαι " μπόρεσα να του αφήσω ενα ήρεμο χαμόγελο"
Χ- Μυρτώ περιμενε λίγο" με τράβηξε πιο πέρα "
Μ- τι έγινε; δεν είσαι καλά;
Χ- μην σε απασχολω εγώ κάτσε γιατί πρέπει να στα πω γρήγορα. Η κοπελα που βρέθηκε νεκρή ηταν η πρωην του Μιχάλη. Η Βαρβάρα. Έτσι την λένε. Εγώ είπα οτι δεν την ξέραμε. Ουτε τον δολοφόνο τον Άγγελο. Το ίδιο πες." Το βλέμμα της μου έλεγε να μην πω και ουτε καν να αφήσω την υποψία οτι τους γνωρίζω γιατί θα εμπλεκα πολύ άσχημα. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Κάτι σαν έρωτας...
RomantizmΜια σχέση πάθους δημιουργείται μονάχα με ένα βλέμμα μέσα σε ένα απρόσμενο βράδυ. Μια σχέση που θα δοκιμαστεί όσο τίποτα άλλο στο πέρασμα του χρόνου . Δύο νέοι που θα ερωτευτουν όσο τίποτα μονάχα , θα αγαπηθούν θα πονεσουν θα πληγωθούν . Η Ιφιγένεια...