Gdy obok mnie pojawił się zombie. Prysnęłam mu krwią w usta. Po chwili była to dziewczyna. Długie brązowe włosy i niebieskie oczy. Odpowiedziałam jej o mojej krwi itp. Szłam z Magdo (tak miała na imię) przedstawić ją Przemkowi. Gdy ją zobaczył...
-Magda....
-Przemek? To Ty.-dziewczyna żóciła się na chłopaka i pocałowała go! A on przez chwilę odwzajemniał pocałunek!
Gniew! Oczy robią mi się czerwone. Każda kostka w ciele zmienia położenie! Ale boli! Gdy otwieram oczy Piotrze na Przemka i Magdę z góry.
-Zdrajca!- warczę i odbiegam.
Po chwili pojawia się Tobias z Przemkiem na plecach. Jestem wyższa do mojego wilka. Patrzę prosto w oczy Tobiasa. Już nie są żółte tylko zielone. Jego czarne jak smoła futro teraz było szare. Jestem jego alfą i każe się mu zatrzymać, a on wykonuje rozkaz. Biorę Przemka za koszulę i przenosze to na mój grzbiet. Musimy sobie coś wytłumaczyć. Zaczynam biec.
********
Zatrzymuję się nad ,,naszym" klifem. Przemek ze mnie schodzi, a ja zmieniam się w człowieka.
- No więc...- ma mi to wytłumaczyć.
*********Per Przemek********
- No więc...- muszę jej to wytłumaczyć.
-Bo..to..dziewczyna..Magda. To...moja...była. Ta,..o której.. ci opowiadałem.- pojawiła się w moim życiu znowu i znowu je zniszczyła.
-To dlaczego przez chwilę odwzajemniłeś pocałunek? Przecież Cię skrzywdziła.
-Przytrzymaża mnie. I faktycznie mnie skrz...- nie dokończył bo coś przebiło jego brzuch.
To były kule. Wystrzelone z pistoletów. Za Przemkiem stało dwóch mężczyzn. Żóciłam się na nich jako wilk. Zabilam ich. Nikt nie będzie krzywdził Przemka! No właśnie Przemek! Podbiegłam do niego ma kule w brzuchu i przebite płuco. Nie wiem jak go wtedy orzywiłam. Zawołałam Tobiasa. Spytałam jak mogę co uratować. On już nie mógł bo jego ślina tylko zalecza.
-Możesz zmienić go w wilkołaka. To jedyne wyjście musisz co ugryźć w żyły.
Zrobiłam tak. Następnie zmieniłam się w wilka i zaczęłam wyć. Tobias też. Zamknęłam oczy. Po chwili usłyszałam jeszcze jeden wyjący głos. Spojrzałam w tą stronę. Był tam śnieżno-biały wilk o czekoladkowych oczach mojej wielkości. Tak to był Przemek!
~Ada co mi jest?~ spytał po wilczemu.
~Dostałeś kulo i jedyny sposób to była przemiana. Teraz może zabić Cię tylko odcięcie głowy. A co do ciebie~ zwróciłam się do Tobiasa~ Czemu masz zielone oczy i szarą sierść?
~ Bo mam alfe. W stadzie pozycję ocenia się po oczach i sierści np. omegi mają niebieskie oczy i brązowe futro, a bety zielone oczy i szare bądź piaskowe futro. Tylko alfa może mieć całą sierść czarną lub biało. To oznacza że Przemek też jest alfą.
Przez jakąś godzinę ganialiśmy się jak małe szczeniaki. Ja i Dis wyjaśniliśmy sobie ten pocałunek, a ja mu wybaczyłam. Tobias zaproponował nam lot. Ale każdy sam bo ja miałam DNA Tobiasa czyli też mam skrzydła. Ja też ugryzłam Przemka więc on też ma skrzydła. Tobias rozłożył swoje skrzydła były szare. My jednak nie potrafiliśmy tego zrobić. Tobias zrzócił nas z klifu. Zabije go! Jednagrze nasze skrzydła ozłożyły się ja miałam czarne, a on białe. Spokojnym lotem wróciliśmy do bazy.
*********
Postanowiliśmy wylądować na loądiwiaku. Ale byli tam Karolek, Adam, Daniel, Kaiko. Gdyby nas zobaczyli zaliliby strzelać. Więc zmieniliśmy się w ludzi (oczywiście poza Tobiasem) i weszliśmy przez drzwi
Per Przemek
Idę teraz do chłopaków na dach. Gdy mnie widzą zaczynają się śmiać.
-Co wam odwaliło?
-Masz...fajne..uszy!- o co chodzi Adamowi.
Daniel daje mi lusterko. I co? Z moich włosów wystaje para białych wilczych uszu. Z tego się śmieją! Ja zaraz im dam! Zmieniam się w wilka.
~I co teraz anię nie śmiejecie?~ pytam ich po wilczemu.
Patrzyli na mię jak na ducha. Wytłumaczyłem im wszystko.
-Więc po ci to spotkanie?- zadaję sporo pytań.y
-Trzeba skończyć apokalipsę.- powiedział Korolek.
-Ale jak?- co oni kombinują
-Ada i Tobias teraz też ty macie krew, która ulecza. Trzeba wam pobrać jej jak najwięcej.
On ma rację. Tylko że jeśli pobiarą Man jej za dużo to możemy wpaść w śpiączke.
-Dla mnie...
^,,,,^ ^,,,,^ ^,,,,^ ^,,,,^ ^,,,,^ ^,,,,^ ^,,,,^
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję
Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję.
Dziękuję za 300 wyświetleń 62 gwiazdki i 8 komenaży. Jesteście zajebiści. Kofaaam was. Następny roździał będzie za 10 gwiazdek.
Dowidzenia.