21. Bölüm Allah'ın Emri Peygamberin Kavli İle...

5.2K 314 52
                                    

Selamun aleykum arkadaşlar. Yeni bölümümüz sizlerle inşAllah beğenirsiniz. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyoruz. Bu arada "Labirent" adlı kitaba desteklerinizi bekliyoruz. Hepiniz Allah'a emanet. Kendinize iyi bakın. Selam ve dua ile.... 😊😊

Ravza'nın Ağzından :

Bize oynanan güzel ve heyecanlı süprizin üzerinden iki gün geçti ve bugün Melih ile ilk adımımızı atıcağız inşAllah. O akşamın ertesi sabahı babam Melih ile dışarı çıktı. Ne yaptıklarını ne kadar merak ettiysem de soramadım. Gerçi sorsamda söylemez ya orası ayrı. Neyse artık bende Melihe sorarım. O gün sadece Melihle kalmadı tabi. Fatma teyze bize geldi. Oturduk konuştuk. Kendisi gerçekten şeker gibi bir insan. Melihin kime çektiğini anladım bu sayede. Akşam babam eve geldiğinde anneme olumlu olduğunu iletmiş ve annem de bana söyledi. Ve iki gün sonraya yani bugüne haber verildi.
Ben bu geride kalan iki günlük sürecü düşünürken canım kardeşimin beni dürtmesiyle kendime geldim.

- Kardeşim nerelere daldın gittin. Hadi kalk hazırlan gelirler birazdan. Aminenin sözleri üzerine sabahtan beri içimde koşuşturan at kendini iyice belli etti ve hiç durmadan birinciliğe koşarmış gibi koşuşturuyor içimde. Hemen saate baktım. Olamaz ya! Saat ne çabuk 6:30 oldu. Yarım saate gelirler. Napıcam ben? Allah'ım sen yardım et.

-Hıııı! Saat 6:30 olmuş. Amine niye söylemiyon ya. Bende burda oturmuş sizi dinliyorum.

-Canım sakin olur musun? Sabahtan beri sana sesleniyorum duymuyorsun ki. Hem sen bedenen burda olabilirsin ama ruhen yoksun. Dedi pişkin pişkin ve annemle beraber gülmeye başladılar.

- Yaa anne sende mi? Alacağın olsun. Dedim sitem dolu sesimle.

- Ya ama güzel kızım Amine haklı bir saattir sırıtıp duruyorsun. Demin derslerden kaldın dedik sende oturup güldün. Kim bilir ne düşünüyodun da bunu bile gülerek karşıladın. Dedi ve gülmeye başladılar.

- Aşk olsun ikinize de ya gülün siz. Ben burda heyecandan öliyim sizde gülün. Artık arkamdan kına da yakarsınız. Dedim sinirle.

-Kardeşim saçmalama ya. Hem biraz sakin olur musun? Altı üstü gelip istiyecekler ve gidecekler yani. Gerilme bu kadar dedi Amine tüm rahatlığıyla.

- Seni de görücem canım. Maş.... hele seni de bi istemeye gelsinler bu laflarını hediye edicem sana. Bu ne rahatlık ya. Dedim ve odama gittim. Arkamdan da Amine geldi ve;

- Canım anlıyorum seni de biraz rahatla ya.

- Rahatlayamam canım malesef. Şuan ki heyecanı mı ancak benim yerimde olunca anlarsın. Hem sen hiç mi üzülmüyon ya.Bak gidiyorum. Artık aynı evde yaşayamayacağız. Dedim duygu sömürüsü yaparak.

- Hayır üzülmüyorum. Yani tabi biraz üzülüyo olabilirim ama sonuçta sen evleneceksin. Hemde sevdiğinle. İnşAllah çok da mutlu olucaksınız. Ben daha ne istiyim. Sen mutlu ol yeter kardeşim. Dedi . Ahh yapma ama ya bu kadar duygusallık başa bela.

- Amineee. Dedim ağlayarak. Ben seni çok seviyorum be öküzüm. Dedim ve ağlayarak sarıldık birbirimize.

-Bende seni çok seviyorum be kardeşimmm

Biraz böyle sarılıp ağladıktan sonra Amine;

- Tamam ya hadi yeter bu kadar duygusallık. Sil bakıyım göz yaşlarını. Sana ağlamak değil gülmek yakışıyor. Ağlayınca vampir gibi oluyorsun. Eniştem seni böyle görse evlenmekten vazgeçer ona göre. Dedi ve güldü.

- Yaa Amine çok gıcıksın. Dedim ve gülmeye başladım. Tabi fazla uzun sürmedi. Amine beni banyoya soktu.

- Git şu yüzünü yıka kendine gel. Yoksa ciddiyim Melih geldiği gibi geri dönücek.

Tevafuklarla Dolu Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin