13.Bölüm Aile Özlemi

4.9K 339 68
                                    

Selamun aleykum arkadaşlar. Yeni bölüm sizlerle inşallah beğenirsiniz. Yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Gerçekten çok mutlu oluyoruz. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyoruz. Hepiniz Allah'a emanet.

Dışarı çıktığımızda kapıda duran kişi dikkatimi çekti. Hayır ya bu niye bekliyor ki şimdi?

Kapıda ki kişi Maşuktu. Kesin beni bekliyor. Yüzünde güller açıyor. Ne yapıcam ben şimdi? Eğer yanına gidersem kalp krizinden öbür dünyayı boylarım. Benim ona görünmeden kaçmam lazım burdan.

- Ravza gel arka kapıdan çıkalım hadi. Dedim.

- Aaa niye ya bak enişte de bizi bekliyor. Ah pardon yanlış oldu seni bekliyor. Dedi ve gülmeye başladı.

-Ravzaaa! Tamam gelme git sen. Ben arka kapıdan çıkacağım.

- Aminee.....

Devamını getirmesini dinlemeden yönümü arka kapıya çevirdim. Tam Maşuk beni görmedi diye sevinirken ismimi duymamla tezimin yanlışlığı kanıtlandı.

- Amine bekler misin? = Maşuk

Duymamazlığa verdim ve yürümeye devam ettim.

-Aminee = Maşuk

Sakin ol Amine duymadın devam et. Hızlan ve biran önce eve git.

- Amine nereye kadar kaçabileceğini sanıyorsun acaba? Aynı apartmana gidiyoruz. = Maşuk

Ay iyiki söyledin ben hiç bilmiyordum. Kaçmam lazım senden anlıyor musun yoksa düşüp bayılırım şurda. Düşün Amine düşün nasıl kurtulabilirsin? Tabi ya BABAM!

-Aloo. Babacım nasılsın? = Amine

-İyiyim kızım sen nasılsın, nerdesin? = Hakan(babası)

- Bende iyiyim babacım eve gidiyorum ,yoldayım.

- Tamam kızım benim şimdi biraz işim var akşam bol bol konuşuruz tamam mı?

-Tamam babacım. Annemlere selam söyle.

- Ona gerek kalmıyacak sen söyliyeceksin.

- Nasıl yani anlamadım.

-Yok bişey canım. Hadi güle güle . Allah'a emanet ol.

- Sende

Babamla konuşurken Maşuğun biraz gerilediğini farkettim. Tabi geriliyecek babamla konuşuyorum sonuçta.☺. Sonunda eve yaklaştık. Maşuk hala arkamdan bana sesleniyor. Köşeyi dönmemle bizimkileri gördüm. Ne yani buraya mı gelmişler? Tam yanlarına gidip sarılacaktım ki arkamda ki Maşuk aklıma geldi. Durup arkamı döndüm. Maluk bana doğru gelirken ayağı takıldı ve düşmekten son anda kurtuldu.

- Aşkından kör oldum. = Maşuk

Ne diyor bu adam yine ya? Yok yok ben anladım. Bu adamın niyeti beni kalpten götürmek. Dediklerini sindirmeye çalıştım.
- Bir şey demiyecek misin? = Maşuk

Ne dememi bekliyor acaba? Bende aşkından kör oldum sürekli biryerlere çarpmaktan bacaklarım mosmor oldu falan mı? Neyse Amine kendine gel.

-Maşuk bizimkiler gelmiş. = Amine

- Sizinkiler? Şu ailen olan sizinkiler mi? = Maşuk

- Evet benim gitmem lazım. Sakın peşimden gelme.

- Tamam.

Ay tamam derken bile ne kadar tatlı oluyor. Amine kendine gel. Hemen önüme döndüm ve eve doğru ilerledim. Hüma'nın beni görmesiyle çığlık atması bir oldu.

Tevafuklarla Dolu Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin