1Brat

570 40 3
                                    

Czy ona potrafi być choć przez chwilę cicho ,? Zastanawiam się gdy siedzę w samochodzie moich jak się okazało prawdziwych rodziców i muszę wysłuchiwać paplaniny kuzynki .Bycie niemową ma zasadniczą wadę nie można na nikogo nawrzeszczeć .No rozumiem chwilę o kosmetykach i ciuchach można posłuchać ,ale żeby przez godzinę obgadywać wszystkich i wszystko ze szkoły to trzeba być nawet nie wiem jak to nazwać .Poprostu moją kuzynką Eleną .Podczas tej podróży moje myśli skierowały się w stronę brata .Tak podobno takowego posiadam i to jeszcze bliźniaka .Jeśli ma charakter podobny do mnie to strzeszcie się ludzie .Wreszcie jesteśmy na miejscu .Czy to normalne ,że dałam się wywieść do miejsca którego nazwy nie pamiętam wiem jedynie, że jest we Włoszech .Będę tęsknić za Polską.Ale muszę zacząć wszystko od nowa.
Gdy wysiadłam z samochodu żucił się na mnie jakiś facet krzycząc
- Mam siostrzyczkę !!!! Jes i to bliźnaczkę i to ładną a nie paszteta .- wybuchłam śmiechem przytulając się do swojego nowego brata ,którego choć nie znam to i tak już kocham .
- Idź stąd Will ona będzie należeć do mojej paczki - odezwała się Elena a ja wysłałam proszące spojrzenie bratu .No proszę powiedz coś bo z nią zwarjuję
- Pfff i co jeszcze z  mojej siostrzyczki nie zrobisz plastika .
Uśmiechnełam się przytulając mocno brata .Elena widząc swoją przegraną odeszła wkurzona .Brat wziął moje bagaże i razem weszliśmy do domu .
Wieczór był dość fajny choć rodzie musieli gdzieś wyjść więc wieczór spędziłam  z moim braciszkiem i zarazem klonem  .Nieważne poprostu myślimy podobnie i uwaga możemy rozmawiać ze sobą w myślach .To dziwne bo z nikt inny tak niemoże tak jakbyśmy mieli prywatną linię kontaktową która jest naszym sekretem.Ale kontynuując użądziliśmy sobie wieczór anime i oglądaliśmy one piece od pierwszego odcinka i było cudownie .
Spać mi się chce powiedziałam w myślach bratu .
Jeszcze jeden odcinek. - Zrobił oczy szczeniaczka Jezu zaraz mu ulegnę
Dobra ,ale ostatni westchnęłam
Brat zaraz gdy zakończyliśmy nasz seans zaprowadził mnie do mojego nowego pokoju na którego zwiedzanie nie miałam siły i tam  zasnełam w mięciutkim łóżku .
   *****************
Rano dowiedziałam się, że od razu muszę iść do szkoły .Choć to będzie dość ciekawe gdy ludzie będą chcieli zmusić mnie do mówienia ,ale mój braciszek obiecał ,że w szkole nie zostawi mnie samej nawet przez chwilę.
Siostra zejdź na dół bo musimy już jechać .- Przekazał mi w myślach brat akurat gdy skończyłam się ubierać i pakować .Czas zacząć zabawę pomyślałam i zbiegłam po schodach do  brata.

______________________________;_
Hej i oto mamy roździał pierwszy piszcie co o nim myślicie:-*:-*:-)

Złóż mnie na nowoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz