6 Nie mogę się zakochać

404 32 3
                                    

Hej Wróciłam !!!!!
Miłego czytania :-)

Jezu jak mnie boli głowa .Nic nie pamiętam ze wczoraj .Chris chyba na mnie krzyczał a później  film mi się urywa .Postanowiłam  otworzyć oczy ,ale odrazu tego pożałowałam bo światło zapalone w pokoju momętalnie mnie oślepiło .Gdy zobaczyłam śpiącego przy łóżku chłopaka wspomnienia ostatniego dnia uderzyły mnie ze zdwojoną siłą .Jak on mógł mnie ugryść i kim on do cholery jest ?? Jestem naprawdę przerażona a co jeśli jest jakimś psycholem ??Muszę  stąd  uciekać .Gdzie kolwiek jestem .Taaa właśnie teraz uświadomiłam sobie ,że nie jestem w swoim domu ,a więc gdzie ? Chciałam wstać ,ale to chyba obudziło chłopaka bo już po chwili wpatrywał się we mnie swoimi wielkimi brązowymi oczami .Jego wzrok był skrzywdzony jakbym to ja mu coś zrobiła .Było mi go żal i miałam ochotę się w niego wtulić .Stop powinnam go nienawidzić ,ale nie potrafię .Czym on mnie naćpał?
- Wszystko dobrze ?? - Zapytał przysuwając się bliżej .
Skinełam jedynie głową wysilając się na smutny uśmiech .Po chwili jednak spojrzałam na niego wyczekującym wzrokiem licząc na wyjaśnia .
- Czy mogę zobaczyć twoją ranę ? - Zapytał się a ja niepewnie odsłoniłam szyję .Gdy dotkną mojej skóry poczułam iskry w miejscu którego dotknął .Chyba to zauważył bo na jego ustach pojawił się delikatny uśmiech .Dupek .
-Naprawdę chcę ci to wszystko wyjaśnić ,ale potrzebuję czasu - zaczął poważniejąc - nie jest to łatwe więc mam nadzieję ,że zgodzisz się chwilę poczekać na wyjaśnienia .- skinełam na to jedynie głową bo o ile zdążyłam się zorjętować niczego od niego nie wyciągnę . Gdy zobaczył mój gest uśmiechnął się szeroko i przyciągnął mnie do siebie .Dziwne bo mimo tego co się stało dalej nie mogę go znienawidzić .Coś mi na to nie pozwala .Mam  nadzieję ,że się nie zakochuje bo nie chcę popełniać kolejny raz tego samego błędu .Uczucia bolą i niszczą człowieka .Może nie od razu ,ale w końcu odwracają się przeciw tobie .Kocham swoich rodziców a mimo to odeszli nie chcę znowu cierpieć .

__________________________________
Hej!!!!! Zaczynam pisać znowu wcześniej niż zamierzałam ,ale cóż zrobić wena jest trzeba ją wykożystać
Gwiazdkujcie i  komętujcie
:-):-):-*

Złóż mnie na nowoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz