Trochę więcej niż Epilog

146 6 7
                                    

Dziś idę znowu do szkoły!!! Tak wiem jestem nie do końca normalna skoro się z tego cieszę, ale trudno nikt nie powiedział ,że nie jestem psychiczna . Świadczy o tym też fakt że jestem beznadziejnie zakochana w wilkołaku. Dosyć niedawno dowiedziałam się prawdy no ,ale... Mam teraz pieska który się sam wyprowadza na spacer i karmi !!! Dobra żartuje... Kocham go i wg. Ale po przemianie jest awww psem.
Dobrze ,że tego nie słyszy bo by mnie zamordował ;-)

EPILOG
*3 lata później*
Zaraz po zakończeniu edukacji w liceum wzięliśmy z Chrisem ślub.
To był wspaniały dzień.
Od samego rana trwały ostatnie przygotowania fryzjer, kosmetyczka... Mogę wymieniać w nieskończoność ludzi którzy przygotowywali mnie abym zachwyciła gości weselnych.
To była po prostu bajka Christopher czekał na mnie przed ołtarzem. Wyglądał jak grecki bóg. Można by powiedzieć, że dotarliśmy do kolejnego etapu naszej wędrówki. Mój wilczek zmienił mnie wewnętrznie, dzięki niemu nauczyłam się kochać. A zapomniałabym !!! Miałam na początku powiedzieć, że znów normalnie mówię... No dobra mówię wam teraz przerwałam śluby milczenia. Nawet mój braciszek znalazł miłość ,ale to już inna historia.

*15 lat później*

Minęło bardzo dużo czasu od momentu gdy poznałam Chrisa.
To wkońcu 18 lat. A od 15 jesteśmy małżeństwem. Może to wydać się niektórym dziwne , że wzięliśmy ślub w tak młodym wieku, ale już wtedy nie wyobrażałam sobie że mogłabym pokochać kogoś innego. Mamy teraz 5 dzieci ... Tak 5 i oczywiście jedno jeszcze w drodze.. To oczywiście wina Chrisa.. Trzeba go wkońcu wykastrować. Nie no tylko żartuje xD Po prostu go kiedyś zastrzele..
-Dzięki wiesz, też cię kocham -powiedział mi nieoczekiwane do ucha Chris.
-Mój kochany mężu przypominam ci że dzięki tobie już 6 raz wyglądam jak hipopotam !!! -Będzie mi tu rozmyślania przerywał...
-Ale ty przecież wyglądasz wspaniale !!! Musimy mieć więcej dzieci -wykrzyknął śmiejąc się.
A może go jednak serio wykastruje...

______________________
Tak więc po długiej przerwie w pisaniu dokończyłam tą opowieśćxD mam nadzieję że jeszcze ktoś mnie pamięta :-/
Paaa :-*:-*:-*;-)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 04, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Złóż mnie na nowoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz