II

325 22 2
                                    

Sala balowa wypełniona ludźmi, wszyscy tańczą, piją i dobrze się bawią. Zdecydowanie to nie mój klimat, pomimo tego, że jestem piosenkarzem.
-Kim! -wolała Nana. -Muszę przedstawić Tobie Hyunę . Hyuna, Kim, Kim, Hyuna.
-Cześć.- podałem dłoń.
-Hej - odpowiedziała,po czym zwróciła się do Nany. - Widzialaj Yoongie? Mam go powoli dosyć! Zabrałam go na bal by mu zazdroscili, a nie żeby jadł darmowe jedzenie !!!
-Nie wsciekaj się na niego, laska .- odpowiedziała. - Namjoonku, proszę, zrób to dla mnie i poszukaj chłopaka o niebieskich włoskach.
Nie miałem nic ciekawszego do roboty, przynajmniej znalazło się jakieś zajęcie. Wszedłem w tłum tańczących ludzi, zacząłem się rozglądać, jednak nie znalazłem go tam. Może wyszedł zapalić? Nie, też nie. Postanowiem rozejrzeć się w toaletach. W damskiej nie było miejsca, ale co się dziwić skoro każda kobieta zawsze znajdzie coś do poprawienia. Męska zaś na pierwszy rzut oka wydawała się pusta. Otwieralem kolejno kabiny, znalazłem go, siedział na toalecie i płakał.
-Moge Ci jakoś pomóc? -zapytałem. Chłopak podniósł lekko głowę,aby na mnie spojrzeć. On jest piękny.
-Tak. - Wstał i mnie objął. Nie miałem nic przeciwko, widać było że był kruchy. -Dziękuję...
-Nie pomoglem Tobie, ale mogę. - Spojrzałem w jego oczy ,po chwili złączylem nasz usta. Przywarlem go do ściany, a on próbował mi się wyrwać. Nagle drzwi się otworzyły, szybko przerwalem pocałunek.
-Co ty mu robisz Kim?! Nie bij go! -krzyknęła Nana.
Chłopak nie mógł wydusić ani słowa, był w dużym szoku. Puściłem jego ręce.
-Myślę, że psuje tobie wieczor Nana. Powinienem wracać.
____________________________________
Na górze Nana 😍😍
Mam nadzieję że się podoba :)
FF dla :
Kisumi -chan ---> Martynka😊😊😍 przede wszyskim.✨
aleksandragrant---> Ola 😊
Nana✨ , jak się nazywasz na wattpadzie upo?

Run|Suga x Rap MonsterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz