Heei! Welkom in mijn coverboek! Vraag onder dit hoofdstuk een cover of in een privé bericht. Willen jullie zo duidelijk mogelijk zijn met wat jullie op de cover willen, ik maak geen covers op: 'verzin maar iets' of zinnen die daarop lijken want dan ben ik veel langer bezig met de cover en ik heb nog een hele wachtlijst.
Vragen;?;
Wanneer is de cover klaar? Ligt aan je plek op de wachtlijst, ik begin er zo snel mogelijk aan! :)Duurt de wachtlijst te lang of wil je de cover niet meer? Annuleer dan je inschrijving want anders ben ik bezig met cover(s) die niet meer nodig zijn en verspil ik mijn tijd.
Is de cover niet zoals je wou of wil je een verandering? Laat het weten in de reacties of stuur me een Privé Bericht en dan probeer ik de cover te veranderen.
__________________________
INSCHRIJVEN ALLEEN ONDER DIT HOOFDSTUK (of Privé Bericht)- Titel
- Ondertitel (Nee/Ja: Wat is de ondertitel?)
- Auteur
- Genre
- Kleine beschrijving van je verhaal
- Wat wel/niet op de cover? (ZO DUIDELIJK MOGELIJK)
(Als je een voorkeur hebt van een lettertype of lichte/donkere kleuren laat het dan weten bij wat wel/niet op de cover)
------------------------------------------
Van de cover kan je in het hoofdstuk een screenshot nemen en bijsnijden (alle covers gemaakt op Wattpad formaat) Of ik kan hem doorsturen via je e-mail (liever de e-mail in een privé bericht sturen zodat niemand anders aan je email kan konen).
JE LEEST
CoverShop (Gesloten)
RastgeleCover nodig? Kijk naar mijn nieuwe CoverShop❤️ Hoogste Rank in Willekeurig: #12