Kapitola 1 - neobyčajný deň

172 9 8
                                    

Milujem piatkové slnečné rána! Bez zvonenia budíku ihneď otvorím oči, ponaťahujem sa a utekám pre Lilianu do izby. ,,Lili, vstávaj!" kričím z prahu dverí. Kým sa Liliena poriadne preberie idem do kuchyne a urobím nám špaldové palacinky, ktoré ma naučila kamoška - Tina. Potriem ich domácim jahodovým džemom od babičky a spravím si kávu. ,,Musím ísť do školy?" pýta sa ma Lili, keď schádza po schodoch. Mierne sa pousmejem. ,,Prosím ťa! Nevymýšľaj takéto hovadiny! Radšej sa poď najesť." Za pól hodinku sme boli pripravené vyraziť. Rýchlo som si hodila do kabelky moju obľúbenú ovocnú tyčinku a vyrazili sme. Lili som odprevadila do školy a potom som ešte zabehla do mojej obľúbenej kaviarne - Big Cake ( taktiež tu aj brigádujem ).
,,Čau Carrie!" pozdravím svoju šéfku.
,,Ahoj Sarah!"pozdraví ma Carrie.
,,Dám si..."
,,Malinový koláč so zeleným čajom." preruší ma Carrie.
,,Presne tak!" prikývnem a obidve sa zasmejeme.

Jo!!!!!!!!!!!! Už mám po škole!!!! Znova 2 dni voľna. Keď vychádzam zo školy niekto ma zastaví. ,,Sarah?"chytí ma za plece a rýchlo sa otočím. ,,Jim?" vykríknem. ,,Ja som sa ťa len chcel opýtať, že či by si..."
,,Sarah!" vykríkne niekto z auta. Rýchlo sa otočím a zrakom auto sledujem. Žena v aute si dá dole okuliare. Veď to je... mama a otec!!!!!! Slzy sa mi nahrnú do očí. ,,Mami! Oci!" Rýchlo utekám k autu. Všetci vytvoríme veľkú guču objatia.
,,Nemali sme náhodou iné auto?" opýtam sa ich vo veľkej guči objatia.
,,Mali, ale to teraz nie je dôležité. Musíme ti niečo povedať Sarah."
Spozorniem. Čo by mi také museli povedať. Hovorím si v hlave. Potom sa na seba pozrú a usmejú sa.
,,Ideš do Londýna!!!!!"
,,Čoooooooooo???? Ja idem do Londýna??"
,,Áno! S otcom sme ti tam zabezpečili bývanie aj všetko!!! Organizujú sa tam vzdelávacie programy, kde ťa naučia oveľa viac ako tu!"
Skoro som sa rozplakala.
,,Ďakujem!" Všetci sa nahrnieme do ďalšieho objatia. Bol to krásny pocit, keď som mohla našich opäť objať. Veľmi mi to chýbalo. ,,A kde je Lili??"pýtam sa mami, keď vchádzame do auta. ,,Tu!!!!!!"vykríkne Lili.
,,Vieš o tom, že ideš do Londýna???"pýta sa ma Lili cestou domov.
Prikývnem a usmejem sa. V tej chvíli ma napadlo: Čo bude s Lilianou???
,,Čo bude s Lili?"
,,Ja idem ku babičke!"smelo mi odpovie.
,,Mami a čo škola?? Pustí ma?? A čo bude s...."
,,Zlatko, všetko je vyriešené!!!"
Tak na tento pocit nikdy nezabudnem. O nič sa nemusím zaujímať, o nič sa nemusím starať. Cítim ako som v Londýne a ako na mňa padajú kvapky dažďa. Konečne spoznám niečo iné, niekoho iného... spoznám iný život!!!!

Konečne som zbalená!!! Preistotu si skontrolujem ešte kufor, v ktorom mám kozmetiku, oblečenie, hygienu.... a potom ruksak, v ktorom mám školské potreby. Mám všetko!!!
Je presne 22:21 a ráno o 4:00 vstávam. Lietadlo mi letí o 7:00, takže si myslím, že by bolo na čase ísť spať!

Cŕŕŕŕŕŕn!!!! ,,ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!" vykríknem. Cítim ako mi srdce bije od strachu. ,,Sarah si v poriadku??"pýta sa ma otec z prahu dverí. Vidím aký je vydesený až mi to je vtipné. Vybuchnem od smiechu. ,,Ocko, som v pohode!! Len nie som zvyknutá na zvonenie budíka!!" Obidvaja sa rozosmejeme.

Iný životWhere stories live. Discover now