A je to tu!!! Dnes je deň, kvôli ktorému som sem prišla. A to je prvá hodina!! Som hrozne zvedavá!!! Nakrájam si chleba, na ktorý si dám maslo a šunku. A samozrejme, že som nezabudla ani na kávu. Pri jedení sa pozriem na mobil. Bože!! Znova mi napísal Jim!!
Jim: Držím palce!! Nech sa ti darí:)
Ja: Dík
Nebudem mu predsa vypisovať ako mu hrozne ďakujem a ako si vážim, že si na mňa spomenul. Veď predsa všetci vieme, že mu ide len o to, aby sme boli znova spolu. To sa ale určite už nikdy nestane.,,Ahojte hrdličky!!!" pozdravím Zoe a Adama, ktorí nás čakajú na chodbe.
,,Ahoj!!" s úsmevom na tvári ma pozdravia.
,,Ste...," preruší ma zvuk mobilu, ,,prepáčte." ospravedlním sa a vytiahnem si cinkajúci mobil z kabelky. Znova on!!! Ale tentokrát mi volá!!
,,Ježiš!!" potichu zahreším.
,,Čo sa stalo???" spýta sa ustarostene Zoe.
,,Prepáčte toto musím vyriešiť." Vojdem do svojej izby a dvihnem telefón.
,,Sarah?? Si tu??" opýta sa ma zachrípnutý hlas.
,,Jim??" spýtam sa.
,,Hej. Ja len že ako sa máš??
,,Mám sa tu výborne!!! Konečne mám od všetkých pokoj!!! Našla som si najlepších priateľov, ktorí viem, že ma nikdy nesklamú." radostne vykríknem. Chcem, aby počul, že mi je bez neho dobre a že ho k životu už nepotrebujem ani vidieť.
,,To ti verím!! Veď Liliana je veľká záťaž a asi to musí byť aj trochu otrava." zasmeje sa. Čo??? Ako sa opovažuje povedať o Lili, že ma otravuje??? Dobre, možno to je s ňou trocha náročné, ale určite ma neotravuje. Pre Boha!!! Veď je to predsa moja sestra!!
,,No prepáč... ako sa opovažuješ niečo takéto povedať. Liliana ma určite neotravuje. Veď je to predsa moja sestra!! Chcela som tým len povedať, že mám pokoj od vás!! Jim, daj mi prosím ťa už pokoj!!!!!," zakričím, ,, prečo nechceš pochopiť, že už nechcem s tebou nič mať!!!" nezvládnem to. Začnem plakať.
,,Prepáč Sarah!! Chcem ti len pomôcť."
,,Jim, najviac mi pomôžeš, keď mi dáš pokoj!!!" zruším a okamžite s veľkým plačom výdem z izby. Úplne som ale zabudla, že tu je Zoe a Adam. Niee!!! Je tu aj Aron.
,,Zlatko, čo sa deje?" príde ku mne Zoe a objíme ma.
,,Všetko ste počuli???" spýtam sa.
,,Hej. Úplne všetko." povie Aron.
,,Kto je ten chalan?" spýta sa ma Zoe.
,,Magor." poviem.
,,Chodili ste spolu??" opýta sa ma.
,,Hej. Odkedy sme sa rozišli nechce mi dať pokoj."
,,To je magor!!!" zasmeje sa Adam.
,,Hej!!" so smiechom mu prikývnem.
YOU ARE READING
Iný život
Teen FictionPredstavte si, že vaši rodičia pracujú vo firme, ktorá organizuje svadby. To znamená, že sa zaoberajú prípravou jedla na svadbu, programom a pod. Moji rodičia v takejto firme pracujú. Zamilované páry im píšu z celého sveta. Naši musia preto veľa ces...