Kapitola 11 - Yes!!!

37 8 1
                                    

Neviem ako vy, ale ja som práve najšťastnejší človek na svete. Konečne som našla to, počom som tak dlho túžila - najlepších priateľov. Keď sa všetci štyria rozlúčime každý ideme do izieb. Hodím si kabelku na stolík a ľahnem si na posteľ, ktorú naprosto milujem. V hlave si pomaly premietam zajtrajšok. Ako to asi bude vyzerať na hodinách?? Som na to neskutočne zvedavá.

,,Zoe, bojím sa." celá vystrašená jej poviem. Kráčame po úzkom chodníčku a vo vzduchu cítiť čerstvú vôňu dažďa.
,,Sarah!!! Základné pravidlo: Neboj sa!! Ako si nájdeš potom brigádu??" povie mi Zoe. Nič som jej nepovedala, lebo som vedela, že má pravdu ( ako vždy ).
,,Čo povieš na toto??" Zoe ukáže na malú cukrárňu s názvom ,,Sweet".
,,Môže byť!!!" poviem. V cukrárni, teda skôr kaviarni, ale povedzme, že je to to isté, som pracovala aj u nás v Torquay. To znamená, že už mám skúsenosti, čo si myslím, že je dôležité. Vojdeme do krásnej malej miestnosti, v ktorej je cítiť vôňu koláčov, kávy a ďalších iných dobrôtok. Mladá baba, zhruba 18ročná, kráča, doslova behá po cukrárni, aby stihla obslúžiť všetkých zákazníkov. Tak som zvedavá, ako to dopadne.

,,Zoe, neboj sa, niečo vymyslíme." tentokrát musím upokojovať ja Zoe. Aby som vás uviedla do pravej miery zobrali ma!!! Od zajtra po škole mám hneď službu!! Ale Zoe nie...
,,Sarah, bojím sa. Čo ak ma nikde nevezmú??" s plačom mi hovorí Zoe.
,,Zoe!!! Základné pravidlo: Neboj sa!!!
Určite dačo nájdeme. Poď!!" zodvihneme sa z lavičky a ideme ďalej po úzkom chodníku. O tri obchody od cukrárne je malá pekárnička s názvom ,,fresh food".
,,Zoe??? Čo hovoríš na toto??"

Hádajte čo!! Zoe prijali!!! Tento deň bol bombový!!! Keď sa so Zoe rozlúčime ihneď sa idem umyť. Za 10 minút som hotová a potom sa už pomaly chystám na spánok. Otvorím si messenger, keď vtom Jim!!! Úplne som na neho zabudla.
Napísal mi:
Jim: Prečo?? :,(
Ja sa raz asi zabijem. On sa pýta, že prečo?? Akoby úplne zabudol na to, čo sa medzi nami kedysi stalo. Mám toho už plné zuby.
Ja: Jim, ďakujem, že ti na mne tak moc záleží, ale robiť to nemusíš a ani nechcem, aby si to robil. Prepáč, ale nechcem mať s tebou už nič spoločné.
Ps: prepáč, ak som ťa nejako urazila.




Iný životWhere stories live. Discover now