THE END

44 6 7
                                    

Nie! Prosím!!
Otvorím oči... JE TO LEN SEN.
Vedľa mňa sedí Aron, ktorý sa na mňa pozerá a plače. Na paplóne mám svoju knihu, pri ktorej som zaspala. Bolo to to najhoršie, čo sa mi kedy stalo, aj napriek tomu, že to bol len sen.
,,Aron." poviem potichu a pozriem sa naňho.
,,Sarah, milujem ťa. A pamätaj, že nikdy nedovolím, aby sa tebe alebo tvojej sestre niečo stalo." povie. O môj bože! On to asi počul!! Určite to počul!! Celý priebeh môjho prekliaheho sna počul! A teraz mi hovorí, že ma miluje. Ešte stále som v šoku, ale viem povedať jednu jedinú vetu: ,,Aj ja teba Aron!"
V tej chvíli, kedy niekto zaklope na dvere, v ktorých sa objaví moja Lili s babkou, naši, Zoe a Adam mi dopne, že to bolo celé len v mojej mysli. Všetko to, odkedy ma prišla Zoe vyzdvihnúť z nemocnice bol len úbohý sen... Ďakujem Bože! Ďakujem, že mi konečne došlo, čo pre mňa títo ľudia znamenajú!!!

•THE END•
Waw! Neverím tomu! Chcem Vám veľmi pekne poďakovať za každú jednu hviezdičku či prečítanie alebo koment. Veľmi chcem poďakovať svojej kamarátke AnnamariaTrencanova, a Ronieve187 , ktoré si prečítali každú jednu časť a vždy ma podporili hviezdičkou a komentom. Ďakujem Vám! Viac ako 600 zhliadnutí😍. Predstavte si 600 ľudí v miestnosti... VEĎ TO SA NEDÁ! Aj napriek tomu, že nie som s touto knihou úplne spokojná, chcem ju tu nechať :).

Ešte raz veľké ĎAKUJEM!!

••THE END••

Iný životWhere stories live. Discover now