Keď sa konečne upokojím, vyrazíme. Som taká zvedavá, že to ani nejde opísať. Filozofia je naozaj odbor, ktorý ma zaujíma a chcem sa mu v živote naplno venovať. Keď po nás príde autobus rýchlo nastúpime a Zoe a Adam si cvaknú lístky, zatiaľ, čo ja a Aron sa pohodlne usadíme. Pozriem sa von oknom, vidím len upršané londýnske počasie. Keď vystúpime z toho preplneného autobusu od zastávky sme prešli len prechod prechodcov a boli sme na mieste. Všetci štyria sa pozeráme na obrovitánsku budovu, z ktorej počuť krik študentov.
Ste pripravení??'' opýta sa Adam.
Všetci zatrasieme hlavami - ÁNO!!!
,,Veď na toto čakám celý život!!!'' povie Aron.
,,Aj ja!'' ozve sa Zoe.
,,Ide sa!!'' povie Adam.
Keď sa konečne rozpamätám z toho úžasu Adam, Zoe a Aron sú už dávno v škole.
,, Sarah poď!!'' vyhŕkne Adam v otvorených dverách.
Pozriem na Adama a rýchlo sa ku nemu rozbehnem. Objímem ho a poviem:
,,Prepáč, ale keď som šťastná správam sa fakt divne...''
,,Chápem.'' zasmeje sa Adam.
Keď, ale vojdem dnu dostanem ešte väčší kolaps ako pred školou.
,,Toto nemôže byť pravda... Veď to je úžasné!!!'' poviem s tým najväcším úžasom v mojom hlase.
,,Áno to je.'' prisvedčí Aron.
Zrazu pocítim obrovský náraz do chrbta.
,,Som taká šťastná Sarah!!'' povie Zoe. To ona spôsobila ten silný náraz do môjho chrbta. Je na mne zavesená ako na hojdacom poníkovi a nie a nie zo mňa zísť. Postupne pociťujem ako nemôžem dýchať.
,,Zoe nemôžem dýchať...'' z posledných síl jej poviem.
,,Ježiš prepáč... ale keď sa teším tak sa fakt neviem ovládať...'' pustí ma Zoe.
Pozriem sa na Adama a on na mňa a usmeje sa.
,,Vy ste fakt úplne rovnaké !!!" zasmeje sa Adam.
,,Sme pre seba ako stvorené!!!'' poviem.
,,Konečne som našla svoju najlepšiu kamošku!'' usmeje sa Zoe.
Objímeme sa a pri tom jej šepnem do ucha: ,,Mám ťa rada Zoe.''
Stisne ma ešte viac.
,,Budem do smrti ďakovať Bohu, že som ťa stretla Sarah.''
,,Aj ja.'' poviem.
,,Hmmm...'' ozve sa Aron.
,,Ešte sme stále tu.'' povie.
Nakoniec sa aj tak všetci štyria nahrnieme do náručia.,,Mňam!! Ten koláč... mhm... je... fakt G.E.N.I.Á.L.N.Y.'' s plnými ústami a čokoládovým koláčom v ruke hovorí Zoe.
Usmejem sa na Zoe a zakusnem do svojho čokoládového koláča.
Ešte sme mali chvíľu čas pred prvou prednáškou a tak sme si dali niečo v bufete. Nooo... vlastne neviem, či sa to vôbec dá nazvať bufet... veď to bola hotová kaviareň!!! Keď si dám tretí hryz zrazu dačo pocítim. Niečo so mnou nie je v poriadku. Začnem hrozne kašlať a nemôžem dýchať. Všetci ma sledujú s obrovským strachom v očiach.
,,Sarah, čo je??'' spýta sa ma Zoe, ktorú prešla už aj chuť na koláč.
,,Si úplne zelená...'' povie Aron.
,,Ja, ja nemôžem dýchať...'' poviem. Mám pocit akoby ma niekto škrtil.
,,Čo je v tom koláči... sú tam orechy?? Na tie som alergická.'' z posledných síl poviem. Silno stláčam rohy dreveného stola a silno kašlem. Zoe sa rýchlo prehrabáva v koláči.
,,To nie!! Chalani... bože!!! Rýchlo volajte sanitku!!'' vykríkne Zoe.
ESTÁS LEYENDO
Iný život
Novela JuvenilPredstavte si, že vaši rodičia pracujú vo firme, ktorá organizuje svadby. To znamená, že sa zaoberajú prípravou jedla na svadbu, programom a pod. Moji rodičia v takejto firme pracujú. Zamilované páry im píšu z celého sveta. Naši musia preto veľa ces...