-De ce dracu trebuie sa iti mai repet Soph' , nu mai da copiilor bilete la film GRATIS ! spuse scuipand si accentuand fiecare cuvant .
-...Da,am raspuns cu privirea plecata .
Dupa care degetul sau aratator m-a ''manat'' spre usa astfel. odonandu-mi sa plec, pe fata lui se citea furia iar gatul lui schita o vena ce pulsa atat de tare incat putea sa se sparga oricand . Cand am apasat pe clanta usii o lacrima mi s-a rostogolit pe obraz , am iesit tremurand pe holul ce ducea la vesnicul meu ghiseu de bilete ce ramasese gol de cand Dean m-a surprins cand le ofeream doua bilete unor fetite la Sherek,daca e ceva de apreciat la mine,probabil e mila,cele doua fetite blondute ar fii facut orice numai ca sa vada un singur desen animat.Din nefericire,tot maruntisul strans de ele,nu era suficient ca sa achite doua bilete,iar vestimentatia lor nu ma ducea cu gandul la o copilarie dusa in puf, asemanatoare cu a mea...De mica am constientizat ca durerea va fii cel mai cunoscut sentiment de mine,singurul lucru care imi diminueaza anxietatea probabil,sunt momentele in care fericirea si zambetele inocente ,sclipirea aceea in ochii sunt cauzate de mine.
Pe de alta parte,Dean,seful meu,este un om destul de persecutant,egoist si lista ar putea continua,banii sunt singurul dialect vorbit de el si mereu o sa faca tot ce-i sta in putinta sa-i capete cat mai repede si mai usor,trecand peste cadavre daca s-ar putea, nu ar da nici macar un sfant unui om fara motiv, indiferent de cat de mult bine ti-a facut. Purtata de ganduri am pasit in ghiseu si mi-am pus din nou,ecusonul rosiatic in piept reluandu-mi din nou treaba. Dupa douazeci de minute in care am vandut treizeci si unu de bilete la diferite filme,in fata mea s-a postat baiatul rau al scolii, Deandre McCan ,ranjetul sau,privirea absenta si grupul sau de derbedei,au cucerit tot ce inseamna adolescente si profesoare,zvonurile zboara si ajung si la o fata neutra ca mine:c-ar fii trecut prin toate dormitoarele majoretelor cat si cele ale boboacelor doar pentru a castiga 5000$,pretul pariului dintre el si junii gangsteri din vest,pe toate folosindu-le pe pe post de jucarii sexuale,nu stiu ce e mai ciudat...toate fetele astea sunt atrase de..?Raceala,indiferenta sau reputatia lui odioasa.In ciuda acestui fapt Deandre e mandru de el si-si poarta titlul cu o incredere de sine teribila,admit faptul ca e extrem de intimidant iar teama e prea putin pentru a descrie ce simt fata de acest golan,aspectul placut il mai salveaza dar din pacate,exteriorul nu e ceva ce am cautat vreodata,prefer un ambalaj neatractiv si un continut deosebit.Cel putin titlul meu si situatia financiara nu ma va ajuta vreodata sa aspir la ceva mai inalt si anume de tocilara zdrenturoasa.Inca ma intreb cine nu ar simtii asta fata de acest fiasco uman? Gurile rele ale liceului afirma cum ca ar comite deja crime sau ca se ocupa cu traficul de droguri in parteneriat cu unul dintre cei mai buni prieteni ai sai,Zayn fiind sustinuti de cel mai mare gang de criminali.La bratul sau,observ noua sa ''achizitie'' sexuala,o papusa de ultima generatie Barbie si tot odata o fiinta fara suflet,ce ma tortureaza ...persoana care in fiecare zi pune ceva nou la cale pentru a ma umilii in fata intregului liceu,doar din simplul fapt ca e ''distractiv'' sa calci oamenii mai slabi sufleteste decat tine.In fiecare zi recurg la periculoasele mele vicii:taieturile si pastilele din baia scolii,Ally Tinger e persoana careia ii multumesc pentru self-esteem-ul meu distrus si incapabilitatea mea de a purta o conversatie normala cu vreo persoana...Astazi sunt foarte ciudati impreuna,zambareti,simt cum stomacul protesta in fata tabloului deteriorat din fata mea.Erau cel mai perfect cuplu prefacut pe care il vazusem pana acum,ma uimeste ca tanarul McCan s-a abatut de la propria sa lege de renume:pat si pa.Era Ally un caz mai special ? mi-am intrebat subconstientul invadandu-l cu ganduri aiurea la adresa unor actori''reusiti'' pastrandu-mi vesnica mea pozitie impietrita cu privirea in jos,deoarece ochii mereu i-am considerat niste arme letale,erau reci,nemiloasi si lipsiti de stralucire,care te determinau pur si simplu sa ramai cu un nod in gat.Asta simteam atunci cand popularii ma priveau.
CITEȘTI
Devil meets love
Teen FictionSchimbarea nu e raspunsul cand esti o cauza pierduta. Ziua,baiatul rau isi desfasoara propriile legi in liceu cat si in dormitoare,noaptea,are cu o totul alta poveste:un criminal perfect cel putin aproape,drogurile,armele,banii si fumul tigarii sun...