Lumina puternica a reflectoarelor se oglindea pe fata sa perfecta,observ in treacat cum isi misca buzele carnoase cu fiecare vers,era de parca imi soptea in ureche...Daca as putea sa nu gandesc atat de mult,sa fiu rationala...De ce inca n-am plecat?Trec in revista toate evenimentele din seara aceasta si clatin din cap.Eram inmarmurita dar privirea-mi era atintita asupra sa,am cazut frau sentimentelor.Tocmai eu,tocmai el.Mi-am adapostit singuratatea si dorinta in bratele unui criminal fara scrupule,un sweetheart in timpul zile.Ce scenariu,daca nu ar fi viata mea la momentul actual as fi ras si probabil o sa o fac,pentru ca am tendinta de a rade in momentele serioase,nu ca nu le-as face fata dar totul e atat de ironic. Oare am gresit ca m-am avantat prea mult in ''aventura''' asta ,Doamne asta nici macar nu ar trebui sa fie o intrebare,l-am sarutat atat de usor,lasand sa patrunda in sarutul acela toata greutatea durerii mele dar sentimentul vag ca si el condimentat acea actiune face totul sa para si mai ciudat...Atingandu-mi buzele,am simtit libertate.Pofta sa de a comite crime imbinata cu iscusinta pasionala e ca o revelatie pentru mine... Intrebarea este :unde e Deandre cand Mccan isi face aparitia? In creierul meu e forfota mare,dar cine sa o calmeze?Nu sunt persoana potrivita in acest moment,nu ma puteam misca si simteam ca daca s-ar intoarce pentru o clipa m-ar citi ca pe o carte cu propozitii simple si direct.Insa nu se intorcea,bucurator este faptul ca nu ma mai simt unica vulnerabila in aceasta sala ambitioasa...Atmosfera si luminile se proiectau pe silueta sa intuindu-i,parca,insecuritatea si in treacat ma intreb cine tatal lui.In povestea inventata de mine,de la mama sa a mostenit totul,am nevoie de un alt factor.Dupa ce a terminat cantecul s-a ridicat nonsalant si si-a sters urma de sudoare ce i se prelinsese pe frunte,se apropie de mine ametitor si simt cum toata greutatea aerului din sala mi se aseaza intr-un nod in gat.Isi trece limba peste buze si ma cuprinde in brate,inca stau nemiscata pana constientizez actiunea sa relizez ca-mi simt umarul umezit.O trecere rapida in profil:ucide,e violent,suporta greu critica,impulsiv,plange dupa ce executa o balada perfect la pian.Minunat!Mai e ceva de aflat?Pentru ca la asta nu ma asteptam.
Dintr-o data se retrage din imbratisare,il priveam ca o pisica gata sa atace dar chipul sau era impenetrabil...nu schita nimic,nu lasa sa se citeasca nici cel mai mic amanunt din starea pe care o avea.Se apropie tintuindu-mi buzele de la o distanta,acum milimetrica.Isi trece buzele peste ale mele,ispitindu-ma deja imi simt palmele umezindu-se, iar pana sa schitez vreun gest acesta si le lipeste de-a binelea de ale mele fara vreo alta permisiune.Nu am de gand sa ma mint,gurile noastre comiteau un pacat atat de dulce iar corpul meu se lasa in voia tentatiei.Un fior mi-a strabatut spatele si imediat trec la un regret amarnic .M-am retras din sarut lasandu-l nedumerit.Sentimentele de vinovatie si nesiguranta imi lasa un gust amar in gura si in ochii mei se aglomereaza cristale gata sa-mi strice imaginea fericita de odinioara...El e o fiinta cumplita iar eu nu o sa-mi dau voie la asa o persoana.Sunt doar o alta papusa in colectia sa,realizez in ceasul din urma.
-Cine esti cu adevarat DeandreMcCan?spun printre lacrimi putand auzi tot regretul survenit de actiunile noastre din aceasta seara.
Alerg spre iesire neauzind pasi in urma mea si ma las pierduta in senzatia agonizanta,in aerul proaspat de dupa ploaie,pot sa jur ca maine o sa aud tot felul de scorneli si mai ales,ca l-am lasat sa ma sarute,o sa inventeze povesti legate de mrejele sale.Cum am putut fi atat de oarba? Un om ca el manuieste arta teatrului precum pistolul de asta seara...Aud in cele din urma pasi in urma mea,inca mai voia sa-si bata joc asa ca-mi mareasc viteza.Alerg strazi goale lasand in urma sunetele produse de prea multele mele sarituri in baltoace.Fara sa-mi dau seama ajunsesem in curtea din fata a casei mele.Mi-am trantit conversii intr-un colt al holului si pe nesimtite am sarit in pat continuandu-mi preludiul.
~*~
O noua zi indica desteptatorul meu,o alta faza monotona din viata mea incadrata in 24 de ore.Daca nu mi-as aminti ce am facut seara precedenta as fi zis ca astazi va fi,o zi ca oricare alta,dar nu e.
Max
*Trr , trr*
-Oh!Mai du-te dracului! am spus nervos dand cu pumnul in ceasul desteptator ce era asezat pe masuta de langa pat si mi-am scufundat capul in perna.Fac un efort de milioane si-mi las un ochi intre-deschis catre ceas si am vazut ca indica ora 7 : 40,cateva injuraturi imi scapa pe gura . M-am ridicat val-vartej,trecand pe la baie iar mai apoi aruncand niste haine pe mine din mers. Il zaresc pe Zayn ochindu-ma compatimitor,statea la masa cu Turn.
- Neata!Ce-i nou?spun mimand o bunadispunere falsa.
Zayn s-a apropiat de mine si mi-a soptit la ureche ceva,observ ca Turn bate morocanos in masa.Ce s-o fi intamplat?
-Frate,ne cunoastem de cand eram in clasa a 6-a dar ce ai facut seara trecuta nu e tocmai ideal.Seara trecuta Russel a sosit cu incarcatura de droguri la vama,pe care trebuia sa o preiei si pe langa asta,Turn nu a avut suficienti bani ca sa-l plateasca pe Russel pentru tot transportul asa ca jegosul ala i-a dat doar jumatate din transport,urmatoare jumatate avand sa soseasca urmatoarea luna.Sunt o groaza de bani,Devil.
-Si care e problema?Nu voi mi-ati spus mai intai sa-l ''rezolv'' pe Darren?i-am replicat plictisit luand un mar de pe masa din apropiere,ii urmaresc incruntarea lui Turn care-si isi freca mainile de frunte,era mai agitat ca oricand .
-SI CAT DRACULUI TI-A LUAT SA-L OMORI PE RAHATUL ALA?!Tipa Zayn cu mainile la cap.Bag de seama ca ai uitat cine ne-a luat de pe strazi si cine ti-a oferit incredere cand tu nu aveai nici macar in umbra ta.Asa tratezi oamenii care-ti ofera comfort?Gandesti la rece,ucizi fara sa clipesti si totusi,tratezi problema ca pe o pizda de o seara.
Turn soarbe o gura din cafeaua sa zgomotos
-Ai tavalit-o pe fiica-mea?De aia ai intarziat,jegos mic? impietresc iar ecoul cuvintelor sale se repeta de cel putin 100 de ori.
-Nu-ti pasa de ea,iti amintesti?Tu ai spus-o,domnule.Spun relaxat si ii observ zambetul miselesc lui Zayn asteptandu-i comeback-ul lui Turn.
-Fute pe cine vrei,cand vrei,unde vrei.Dar pe fii-mea,niciodata!Sper ca am fost destu de clar,altfel...o sa ma descotorosesc de fundul tau lenes si tradator.
Privirile noastre erau reci si taioase se imperecheasera iar aerul incarcat era plin de tensiune,ma enerveaza mai mult decat de obicei.A parasit-o pe fata pentru o parasuta si peste noapte i-a inviat simtul patern si protector.Nu se pune cu cine trebuie.
Nu-i raspund,iau cheiile atarnate in cuier si trantesc usa in urma mea.
SCUZATI VOCABULARUL . Ma scuzati ca nu am pus next mai devreme dar am fost bolnava de o anumita boala,numita lene :)) . Din nou multumesc pentru voturile de la capitolul anterior si comentariile si cititorii care sunt din ce in ce mai multi.Vomment!
CITEȘTI
Devil meets love
Teen FictionSchimbarea nu e raspunsul cand esti o cauza pierduta. Ziua,baiatul rau isi desfasoara propriile legi in liceu cat si in dormitoare,noaptea,are cu o totul alta poveste:un criminal perfect cel putin aproape,drogurile,armele,banii si fumul tigarii sun...