''Nu pot sa-i spun adio!''

496 31 6
                                    

        Amutisem .Niciodata nu am vazut-o pe mama reactionand in felul acesta,ma gandesc la faptul ca e normal insa expresia fetei sale era cu totul schimbata decat cea obisnuita,fruntea incretita si ochii tristi insa cu sclipirea acea de furie. Nu facea niciun gest nu scotea niciun sunet dealtfel si eu ... Ce puteam sa-i spun ? Eu sunt contra drogurilor dar, nu s-ar fi increzut in cuvantul meu mai ales daca s-a uitat la ceas ce indica ora 10:00 stia la fel de bine faptul ca eu nu lucram joia,chiar nu stiam ce sa-i spun priveam decat in jos catre covorul roz si pufos parca incercand sa gasesc raspunsuri in firele sale,linistea domnea peste camera . Mama inca imi astepta raspunsul iar eu nu-l aveam mi-am ridicat o clipa ochii din covor si am vazut-o pe mama asezandu-se pe patul meu examinand cu atentie ce le doua pliculete cu parfuri interzise.Se putea citi pe fata sa ca nu intelegea de ce as fi luat asa ceva insa e vina mea ar fi trebuit sa nu aduc asa ceva in casa . Ochii mei erau inlacrimati cateva lacrimi deja, rostogolindu-se peste obrajii ei brazdati de riduri si griji m-am apropiat incet de ea constientizand cat de vinovata sunt si i-am sters lacrimile cu palma mea privind-o bland, trebuia s-o inchei cu baiatul acela, toate problemele mele sunt el , nu-mi merita atentia,dragostea,inima...Cum ar trebui sa termin cu el daca inima...imi este captiva in mainile sale,imi stapaneste gadurile si gesturile sunt ca o papusa manevrata de un criminal cu sange rece,un vagabont .

 -Mama,imi pare rau ! Nu e vina ta mai crescut prea bine si cred ca poate nu meritam o mama asa de buna cum esti tu,doar ca lipsa tatei ma doboara pe zi ce trece,am nevoie si de dragostea paternala . Numai pot sa fac fata...i-am spus lacrimand amar .

 -Nu stii cat de mult as vrea sa reusesc sa ''umplu'' si golul tatalui tau si mie imi lipseste...Insa trebuie sa-i spunem ''Adio'' trebuie sa ne dezlipim de amintirea sa, stiu exact si cum desi poate fi dureros trebuie sa nu-i mai simtim lipsa intr-un fel .Sophie,scriei o scrisoare tatalui tau din inima spunei tot ce a insemnat el pentru tine iar dupa aceea...arde-o in aer .

Am dat aprobator din cap iar mama a iesit din camera stergandu-si ochii in continuare de lacrimi . Am cazut franta in pat rupandu-am de realitate gandindu-ma la cele intamplate...Tata plecase,tata chiar ne parasise pentru o curva...

''Turn(BOSS)'' . Mi-a soptit subconstientul amintindu-mi acel apel la care Max a ezitat cat a putut de mult ...Cine era Turn ?Insa numai trebuie sa-mi pese el deja e istorie pentru mine nu-l mai vreau in viata mea .Toate secretele lui,crimele,drogurile...Max m-a manevrat pana acum ca pe o papusa nepasandu-i ca am sentimente chiar am crezut ca ma place insa tot ce m-a facut sa simt s-a prefacut in scrum decat printr-un singur cuvant spus cu sange rece ''curva'' iar Devil nu o sa moara niciodata in el . M-am ridicat din pat pasind catre dulap din care am scos niste pantaloni de trening rosi si un maiou alb impreuna cu un hanorac de aceeasi culoare cu pantaloni,am lasat ca hainele mele noi ce odata au fost noi noute sa cada dupa mine,tocmai acum observasem ca mama nu fusese atenta ca felul in care aratam,ceea ce e destul de bucurator; am imbracat treningul si m-am indreptat spre baie...am dat drumul robinetului si m-am spalat pe fata bine la vederea reflectiei mele mi-am readus aminte de vechea Sophie ce se vedea chiar acum in oglinda numai parul ii statea intr-un alt mod decat cel obisnuit .Am iesit val-vartej din baie trantind usa si m-am asezat direct la birou apucand un pix si m-am apucat sa-i scriu tatei .

''Tata in ciuda faptului ca ai ales-o pe acea femeie in locul nostru vreau sa sti ca eu ... te-am iertat ...cred,nu puteai sa te opui sentimentelor asta am inteles eu din plecarea ta cand mama ceva cu totul diferit ...Imi lipsesti foarte tare as fi vrut sa fi alaturi de mine atunci cand decat un jurnal cu coperti rosi mi-a fost alaturi,in lumea mea, tu esti un om frumos si bland,dragastos ce m-a invatat tot ce stiu insa in realitate imi esti tatal ce m-a lasat de izbeliste,stiu ca nu o sa vezi aceste randuri scrise de mine insa pot sa-ti pun o intrebare?Ce ti-a lipsit alaturi de noi ?Si nu vreau sa-ti spun ''ramas-bun'' vreau sa-ti spun ''buna'' pentru ca este prea dureros tati ...'' am incheiat punand capacul la pix varsand lacrimi necontenit si m-am indreptat spre vechiul sertar al sau unde-si tinea lucrurile si am scos de acolo esarfa alba ce i-o daruise mamei in urma cu cincisprezece ani de Ziua Indragostitilor am strans-o la piept dupa care mi-am infasurat-o in jurul gatului, nu as putea sa-i spun ''adio'' daca el inca traieste insa nu pot trai nici cu amintirea sa,am pus scrisoarea intr-un plic si am chemat-o pe mama ce a venit si ea cu o scrisoare in mana si cu o bricheta .Am deschis geamul lasand ca aerul rece sa se imprastie in camera mea, am privit-o cum a sarutat plicul cel tinea in doua degete si a aprins bricheta varsand o ultima lacrima peste plic i-a dat foc privind cu atentie de cateva ori flacarile ce ardeau continutul,ce ardeau amintirea tatei si i-a dat drumul in aer arzand facandu-se scrum soptind un mic ''Adio'' dupa care m-a privit zambind amar cu subinteles . Am prins scrisoarea intre degetul mare si aratator si am vazut flacara brichetei ce se apropia periculos de plic lacrimile inca se rostogoleau epste obrajii mei . Cativa milimetri desparteau flacara de plic pana cand l-am aruncat pe geam tipand catre mama :

-Eu nu pot sa-i spun adio ! si am iesit val-vartej din camera coborand scarile cu repeziciune auzind vorbele mamei ce se iroseau in aer am trantit usa si m-am urcat pe bicicleta pedaland catre nicaeri ...Strazile erau luminate de lumina slaba a felinarelor si pe la colturi pusti ce fumau sau mai nou si-o trageau,am strabatut orasul plangand intr-una nu voiam sa-l uit era tatal meu nimeni nu-mi putea spune sa-l uit preferam sa primesc un glont in cap decat sa uit ca el a existat in viata mea, am luat curba ajungand aproape de un cartier marginas al orasului in jurul meu roiau numai adolescenti ce se grabeau in josul strazii de unde se auzea o muzica infernala ce bubuia pana si strada din curiozitate am urmat si eu un grup de adolescenti in josul strazii . Am privit imprejur si am observat ca era o cursa de motociclete deoarece erau aliniate vreo zece si scoteau fum amenintator .

-Buna seara bikeri si fete sexy !!! In aceasta seara sunt de-a dreptul bucuros sa anunt ca de aceasta data dragi nostri concurenti o sa se intreaca cu motocicletele avandu-si in spate prietena sau cine stie...iubita ?Da in fine lasand toate detalile deoparte cred ca stiti ce aveti de facut ... Pregatiti-va deoarece cursa incepe in mai putin de trei minute si...

-Iata uite ce ne aduce adierea de vant...o Sophie pierduta ?imi intrerupe atentia Max ce roia in jurul meu cu motocicleta sa ce imi inunda narile,am tusit de doua ori nebagandu-l in seama .

-Ia zi papusa vrei sa urci ? Sau iti e teama ?

-Eu nu ma mai urc pe asa ceva nici sa ma omori !i-am raspuns rece .

-Devil,ma iei pe mine ?a rasarit o bruneta imbracata in negru cu un decolteu adanc .

-Sigur,hai urca iubire ! i-a raspuns el zambind victorios .

   Tipa se urca in spatele sau rezemandu-si capul de umarul lui Max,zambindu-mi taios . S-au dus in fata unei linii albe aflandu-se printre cei noua motociclisti ce tineau deasemenea o fata in spate,m-am apropiat mai mult de cei zece motociclisti privind cum unul se da jos si imi face semn sa urc in spatele sau nu stiam ce sa fac asa ca am cazut putin pe ganduri pana sa fiu intrerupta de chicotelile rautacioase ale celor doi ''inamici'' am urcat fara sa ma gandesc in spatele tipului dupa care s-a auzit un :

-Start !!! tipand si am inceput sa tip cum am simtit cum o sa cad in spate din cauza vitezii infernale cu care conducea tipul .

Si cam asta a fost tot,stiu ca a durat mult dar iata ... Din nou multumesc,multumesc,multumesc si multi pupici si imbratisari pentru ca imi cititi cartea din nou inseamna mult pentru mine si sper s-o cititi pana la capat pana data viitoare ...

xoxo

Devil meets loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum