L

546 31 7
                                    

            Buzele sale moi alunecau pe ale mele si desi eram in noroi si ploua ingrozitor cu cat era mai umed si mai rece cu atat mai calzi eram noi . Mi-am deschis pleoapele si am observat ca eram sub Max, imi tinea obrajii imbujorati in palmele sale mari si ma degusta cu placere la un moment dat mana sa mi-a atins soldul mangaindu-l tandru dupa care incepand sa-mi parcurga cu doua degete piciorul, eu mi-am trecut degetele de cateva ori prin parul sau castaniu si umed dupa care, am vrut sa-i dovedesc ca nu imi mai este jena de el, mi-am incolacit picioarele in jurul sau luandu-l prin surprindere l-am putut vedea cum anjea miseleste si ne-a ridicat in picioare lipindu-ma de un copac intr-un fel numai de el stiut in acel moment prin subconstient mi-a strafulgerat o idee. Am alunecat usor pe scoarta copacului iesind din stransoarea sa lasandu-l cu buzele in aer si am luat intre maini de pe jos noroi si l-am improscat pe spatele sau l-am privit cum si-a lipit masa de spate si a inceput sa imprastie si mai mult noroiul umed pe geaca sa s-a intors la mine schimbandu-si expresia fetei,ochii lui deja imi declarau razboi iar eu imi muscam buza inferioara usor entuziasmata . Am inceput sa alerg in picioarele goale prin baltile ce se iveau de colo-colo . Din nou acele maini mari mi-au cuprins talia si de data asta m-au priponit jos l-am simtit pe Max din nou deasupra mea avea mainile pline de noroi si a inceput sa se ''curete'' de noroi pe obrajii mei .

-Stop,stop nu ma mai murdari te rog deja arat ca un purcel ! m-am plans eu incercand sa evadez de sub corpul sau .

-Nu, nu arati deloc ca un purcel ...

-Dar ca ce arat ?

-Ca o...fata? spuse facand o mica pauza .

      Am ramas o clipa muta nimeni nu imi mai spuse pana acum ca arat ca o fata poate decat mama dar in niciun caz altcineva, colegii, oamenii ce treceau pe langa mine imi adresau mii de apelative precum : tocilara,sarantoaca,ratata si lista continua . In sfarsit cineva imi spunea ca sunt ... fata ? am chicotit la auzul gandurilor mele . Profitand de faptul ca Max se pierdea in ochii mei am cuprins repede in ambele maini putin noroi din jurul meu si i l-am aplicat pe fata, saracul, incepuse sa scuipe cand a simtit noroiul chiar si pe limba eu ma tineam cu mainile de burta pentru ca imaginea sa era de-a dreptul ''fenomenala'' . Acoperit de noroi chiar si in cele mai mici particele cu rani inca deschise pe fata si pe maini, un om obisnuit ar spune ca arata ca un monstru dar eu cred ca arata intr-un oarecare fel...dragut? 

Oh deci dragut ,asa faci Sophie parca il ''urai'' ? m-a intrebat sinea mea, am inceput sa rad si mai tare cand mi-am dat seama ca acum il consideram dragut . Viclean de felul sau Max mi-a cuprins incheieturile si a inceput sa presareze saruturi pe obrajii mei pana ce a ajuns pe umarul meu drept, mi-a dezgolit delicat umarul mangaindu-l de doua ori ca dupa care sa ma ''ucida'' , tocmai descoperise micul meu secret, pe umarul drept salasluia vulnerabilitatea mea imediat ce buzele sale s-au lipit de umarul meu am simtit furnicaturi in tot corpul acum partial eram a lui, tot corpul imi ardea si repsiratia mi se ingreuna . Max si-a afisat zambetul sau pervers care de ceva vreme imi taia rasuflarea de data aceasta observam o nota suava de victorie mi-a mai asezat inca doua saruturi fierbinti pe umar dupa care se apropia amenintator de feminitatea mea insa s-a oprit in dreptul buricului si si-a strecurat degetele pe sub tricoul meu noroios facandu-ma sa tresar mi-a mangaiat spatele si s-a lipit la propriu de mine puteam sa-i simt corpul ... era la fel fierbinte ca al meu si-a ridicat chpul spre mine privindu-ma adanc contopindu-se cu privirea mea, ma pierdeam in a sa ... Simteam cum il ''caut'' si simteam ca si el ma ''cauta'' eram pierduti in priviri, muti pe dinafara decat sunetul stropiilor de ploaie se auzeau in jur si bataile inimilor noastre ce o luasera la galop fugeau ca nebuloasele incercand sa se contopeasca intr-una . Cred ca nu ma pierdusem doar in privirea sa, cred ca acum ma pierdusem in inima sa doar cu privirea i-am incredintat cheia si acum ea mi-a incredintat-o pe a sa . Ma simteam speciala mi-a daruit acces in viata sa, in inima sa oare eram fiinta potrivita pentru inima sa ? Eram oare destul de buna . Linistea domnea iar el imi domina gandurile si sentimentele pana cand un sunet iritant ne-a acaparat auzurile mi-am intors privirea si din departare se zareau prin ploaie doua lumini pale priveam cum se apropie pana cand Max s-a ridicat stresat schimbandu-si expresia fara sa clipeasca . 

-Rahat ! Ridica-te nu vezi ca vin politistii sau ce astepti sa te iau pe sus, haide odata ! mi-a spus rece bruscandu-ma . 

    Din nou in corpul meu se instalase senzatia de frica am incuvintat si m-a stras tare de mana si am inceput sa alergam pana ce am dat de o motocilcleta, am incghitit in sec cand am vazut ca max mi-a aruncat o casca .

-Eu nu ma urc pe chestia asta nici sa mor ! am spus privind cu teama cand spre motor cand spre Max .

-Oh nu fi ridicola, e doar o motocicleta nu te musca ! a adaugat el schitand un zambet ironic .

-Nu vreau .

-Haide ! a marait el .

-N-nu ...

-Ok atunci tu ai vrut-o micuto ! a continuat el venind spre mine si cuprinzandu-ma de talie mai apoi dandu-ma peste spatele sau .

-Nu,nu,nu,nu am zis batand cu pumnii in spatele sau . Nu vreau ! am continuat pe o voce de bebelus vazand cum imi pune casca in cap .

-Doar tine-te bine de mine si n-o sa patesti nimic ... Iti promit ! mi-a spus privindu-ma bland .

   Am luat o gura mare de aer si mi-am infasurat mainile in jurul sau, l-am simtit cum s-a incordat si motorul a inceput sa scoata fum .

Si cam acesta a fost capitolul ... Stiu e cam scurt si mai stiu ca l-am pus foarte tarziu, imi cer mii de scuze dar inspiratia nu prea tine cu mine de ceva vreme cel putin la aceasta carte insa sunt 100% sigura ca o sa-mi revina . Ca de fiecare data tin sa va multumesc pentru ca aceasta carte a trecut de 1,700 de cititori, sunt foarte fericita deoarece niciodata nu mi-am inchipuit ca o sa trec de 1,000 de cititori credeti-ma cand va spun ca eu inca nu constientizez ca am trecut de 1,000 habar nu aveti cat de recunoscatoare va sunt pentru acest fapt conteaza enorm pentru ca apasati pe cartea mea si va intereseaza ce se petrece, va iubesc pe toti !

XOXO

Devil meets loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum