Slow dance in the moonlight

421 23 6
                                    

-Max?am strigat puternic de pe stanca vazand ca numai se intoarce la suprafata.Am strans pamantul umed intre degete,nervoasa

-Max!!!am tipat din nou,deja incepusem sa-mi fac griji,am fugit de pe stanca cat am putut de repede pana ce am ajuns la malul apei,luna se oglindea perfect in apa iar pasarile de noapte nu ezitau sa scoata zgomote ciudate si infioratoare,acum eram doar eu si frica mea de apa,corpul meu acum era descoperit ma aflam in cele mai pure ''haine'' ale mele si poate cele mai de pret.Am pasit cu teama in apa si mi-am aruncat ochii in jos,nici macar o silueta nu se ivea in adancurile acestui izvor.Unde putea fi Max,nu putea sa moara atat de curand,mai ales dupa intrebarea sa ,nu se putea sa-l pierd atat de curand,chiar daca ma enerveaza al dracului de mult si pana acum mi-a adus numai probleme,trebuie sa marturisesc ca inima mea bate nebuneste in preajma sa,il iubesc asa cum niciodata nu am crezut c-o sa fie posibil...

      Ma simteam jenata de linistea ce era in jurul meu imi venea sa intru in pamant de rusine desi nu ma privea nimeni si cu toate aceste ganduri uitasem de faptul ca Max este inca sub apa sau poate ca nu...frica mea de faptul ca as putea sfarsi in adancurile nebanuite ale unui izvor necunoscut se intensifica cu fiecare pas .M-am avantat si mai mult in apa,deja ajungandu-mi pana la gat pana ce am simtit o mana ce mi-a cuprins incheietura piciorului,simteam cum ma scufund,lumina lunii de la suprafata incepea sa se dilate si sa se indeparteze tot mai mult de ochii mei,apa deja isi facuse loc prin mine iar respiratia mi se opri o clipa,cazusem intr-un abis pentru o clipa imi vazusem sfarsitul iar acum inspir aerul rece al noptii,unde ma afla de data aceasta?auzeam din nou sovaitul izvorului si fiecare zgomot al micilor vietuitoare.Am murit si am reinviat?mi-am pus intrebarea ca dupa acea sa simt cum doua maini mari se pozitioneaza pe talia mea,am inghitit in sec...Cred ca de data aceasta chiar o sa fiu violata...mi-am spus in subconstient cand am simtit un corp solid lipindu-se de al meu,necunoscut ma stranse si mai tare in brate,respiratia mea incepea sa se domoleasca.

-Acum esti a mea...imi sopti vocea suava a lui Max,vocea sa era atat de melodioasa si inceata incat fiorii ma trecusera.

   Acum corpul meu si al sau erau unite intr-unul singura,ne miscam lasciv in apa,acesta era cel mai senzual dans al nostru.Isi trecu degetele printre parul meu ud ducandu-l dupa ureche si isi trecu buzele peste gatul meu presarand saruturi fierbinti,pline de pasiune,la un moment dat ,am simtit cum mi-a lasat un autograf al buzelor sale pentru cateva zile,mana sa se afla peste sanul meu iar cealalalta pe sold...Ma intoarse spre el,astupandu-mi gura cu un sarut plin de patos,limba sa isi facuse loc in gura mea,dezmierdandu-ma si mai mult,imi simteam pulsul cum urca iar corpul cum ardea de dorinta,acest moment era cel mai erotic din viata mea si nu regretam deloc.Ma privi in ochi pret de cateva secunde ca mai apoi mainile sale sa se pozitioneze pe fesele mele,am sarit in bratele lui infasurandu-mi mainile de gatul sau.Ma carat in brate usor prin apa  si ma asezat cu grija jos pe mal ca mai apoi sa se puna deasupra mea in urmatoarea clipa el el imi aseza saruturi pasionale peste tot corpul,mi-am strecurat degetele prin parul sau,tragandu-l incet,simteam cum placere incepea sa ma domine atunci cand incepu sa-mi maseze lent intimitatea,un mic geamat mi-a alunecat printre buze,insa o clipa ma privi din nou usor confuz .

-Chiar iti doresti sa fiu eu primul?ma intreba mai mult in soapta.

-D-da...am raspuns cu jumatate de gura.

-Esti pregatita?adauga el la fel de incet.

-Max,i-am spus eu luandu-i fata in maini.Eu te iubesc si vreau ca tu s-o faci nu altcineva.

    Un ranjet perves ii inflori pe fata si incepu sa-mi presareze saruturi peste feminitate.Usor,corpul sau s-a dezlipit de al meu si l-am vazut cum si-a aruncat boxerii in izvor si a revenit din nou deasupra abdomenului meu.Pentru o clipa,mi-am simtit muschii incordati iar parul ca de gaina.Am simtit o durere enorma incat o lacrima mi-a alunecat pe obraz,Max a marait mahnit.

-Imi pare rau,iubito,mai dureaza decat putin,spuse incercand sa am calmeze.

Am simtit ceva puternic intrand in mine,iar durerea de la inceput s-a transformat intr-o placere enorma,nu puteam sa ma abtin din gemut,mi-am inclestat degetele si l-am zgariat usor pe spate facandy-l sa geama si el la randul lui.La inceput viteza sa era mica dar incepea sa se intesifice din ce in ce mai mult la fel si durerea urmata de o placere ilegal de mare.Desi simteam ca durerea incepea sa ma patrunda mai tare,am incercat sa ii arat ca sunt puternica si l-am lasat sa-si faca treaba,desi el simtea ca ma doare si s-a oprit din nou un moment privindu-ma atent in ochii.

-Te doare,mai bine numai termin...a spus el cu o voce vinovata.

-Nu...continua,i-am raspuns eu.

Zambetul i-a reaparut pe fata si a inceput din nou sa mareasca viteza ca mai apoi sa scada,placerea imi trecea prin sange si se intesifica din ce in ce mai mult,doborand durerea.Am simtit cum iesi din mine si m-a privit usor vinovat.

-Imi pare rau daca te-am ranit,chiar nu am fost intentia mea,insa...

-Shh,l-am intrerupt eu ducandu-mi degetul aratator peste buzele sale.A fost perfect si ma bucur ca ai facut-o tu si...da,vreau sa fiu iubita ta!i-am raspuns zambindu-i timid.M-a strans puternic in brate plasandu-mi un sarut scurt pe buze iar apoi mi-a asezat un sarut mic pe frunte.

Deci cam acesta a fost capitolul...scuze ca v-am facut sa asteptati atat insa...Imi intru greu in forma.LOL.Sincera sa fiu am muncit mult la acest capitol,deoarece am citit multe carti despre sex inainte sa scriu acest capitol -chiar nu ma pricep-.Si cred ca am fost jalnica la partea cu sexul...Insa trecand si peste asta,sper ca v-a placut acest capitol si cred ca voi posta la sfarsitul lui ianuarie sau in februarie un nou capitol.Multe,multe,multe,multe....+10000multe multumiri pentru sustinerea voastra si pentru ca-mi votati cartea si mi-o comentati si ma umariti,nu stiu ce am facut sa va merit,sunteti cu toti niste persoane de-a dreptul minunate si ma bucura enorm faptul ca-mi sunteti alaturi.Va iubesc!

xoxo

Devil meets loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum