Rasete si injuraturi roiau in jurul meu.Ma simteam ca in jungla,clar eram mancarea favorita a leiilor,nu puteam sa ripostez nici sa ma apar,doar sa cer indurare,plangeam in hohote, si-mi simteam ochii grei cat sa scape din orbite,nimeni nu se ostenea sa ma ajute sa-mi strang notitele imprastiate pe podeau rece.Cred ca am avut dreptate acum ca Ally si Deandre sunt impreuna o sa ajung intr-un iad fara precedent chiar daca am incredere in Dumnezeu si ce harazeste pentru fiecare persoana,dar chiar asta imi e harazit?... Dar de ce sa mor din cauza lor ?Nu am nevoie de ajutorul nimanui pentru a infaptui un pacat capital ! mi-a murmurat gandul.
In secunda doi ma ridicasem de pe podeaua rece si umezita de valurile ce le varsasem din ochii mei oceanici si am fugit cat de repede am putut in baie,m-am asigurat ca nu e nimeni in ea si m-am asezat intr-un colt strangandu-mi genunchii la piept si scotand din geanta o lama si un tub de pastile,craniul negru de pe ambalaj imi zambea mojic,nu luasem niciodata vreo pastila din acel tub,speram doar ca o sa ma ajute sa imi pierd cunostinta,sa pot uita ultimele 2 zile.Ce doua,ultimii 4 ani! m-am trezit spunandu-mi.Am am desfacut lama din hartia alba si mi-am scrijelit incheietura mainii intr-un ''X'' imens,momentul acela cand lama iti 'mangaie' usor pielea era pentru mine deja unul relaxant ce ma linistea,pentru ca durerea psihica se evapora cand cea fizica isi facea simtita prezenta.Ma taiam si dupa luam pastile,ce cliseu.Aceste doua vicii erau tot ce aveam cand simteam ca-s aproape de un colapc psihic.Am desfacut capacul tubului de pastile si l-am intors in sus,din el a cazut o pastiluta neagra,mi-am scos sticla cu apa plata si am numarat pana la 3 inainte sa-mi introduc pastila in gura .
''unu''
''doi''
''tr...''
-Ce mama dracului crezi ca faci aici?! m-a intrerupt Deandre intrand in spectaculos in baie vazandu-ma pe punctul de a inghiti pastila cea neagra .
-E-eu...nu i-am raspuns blocandu-ma cu capul plecat lasand pentru a doua oara pe ziua asta sa-si faca loc lacrimile pe fata mea.
-Da-mi alea incoa'!a spus smulgandu-mi tubul din mana.Incerci sa ma sabotezi,pleavo?!zbiara apropiindu-se tragand de marginea tricoului meu.N-o sa fiu din nou inclus intr-o crima,cu atat mai putin din cauza ta,vezi-ti dracului de viata !a urlat lasandu-mi tricoul.M-am lipit instinctiv de perete si l-am implorat sughitand.
-T-te rog d-da-mi-le inapoi , tu nu intelegi !spun regasindu-ma in cea mai tematoare pozitie in care am fost vreodata.
-Ah si tu chiar crezi ca nu stiam ce voiai sa faci acolo?Lasa sinuciderea pentru facultate,fato. Daca nu stii sa dai prioritate vietii,poate o sa gasesc ultima particica de mila in mine si o sa te rezolv eu,a adaugat razand hain.Brusc parul mi se ridica si ma simt imobilizata.Se opreste si se uita mirat la mine,imi aluneca niste scuze fara rost de pe buze.
-I-mi pare rau ...
A ramas mut o secunda capatand o nesiguranta pe el,uitandu-se prea atent pentru un om ce tocmai declarase c-o sa ma omoare.O fata plansa aparent hidoasa,asta e probabil ce as descrie si s-a uitat pret de cateva secunde la aceasta fata,conectandu-si irisii caprui cu ochii mei oceanici dupa care mi-am lasat capul sa cada din nou...A plecat val-vartej,strigand cat il tineau plamanii pe holurile scolii ''ALLY !!!'',atunci mi-am dat seama ca intrase in baia fetelor pentru ca o cauta pe a sa jucarie,nu vreau sa stiu de ce o cauta in baie sau pentru ce.M-am ridicat de pe podea si mi-am scuturat chipul de cateva ori in oglinda,dupa care am mers agale holurile pana am ajuns la clasa.Nimic surprinzator,sunt prima asa ca m-am asezat in prima banca pentru ca aici sunt cat mai aproape de profesor si cat mai departe de elevii impertinenti...Dupa cinci minute au venit si ceilalti doar Deandre lipsea,nu era ceva neobisnuit,un an l-a invatat ca prezenta si notele sunt importante cat sa iasa din acest liceu,dar se pare ca tot detentia ii e mai mult pe plac,din nou,ce e vad toate aceste exmplare feminine la el?Ma intreb daca mai exista gentlemani in ziua de azi,un barbat pentru care merita sa ucizi doar pentru ca te ucide,un barbat ce te cucereste in fiecare zi de parca ar fii prima...
CITEȘTI
Devil meets love
Teen FictionSchimbarea nu e raspunsul cand esti o cauza pierduta. Ziua,baiatul rau isi desfasoara propriile legi in liceu cat si in dormitoare,noaptea,are cu o totul alta poveste:un criminal perfect cel putin aproape,drogurile,armele,banii si fumul tigarii sun...