Κεφαλαιο 10- Το ονειρο

400 52 0
                                    

Άκουσα τον ήχο της πόρτας. Καλά ποιος είναι στις 2 τα ξημερωματα; Κανένας Χρήστος θα είναι. Σιγά μην σηκωθω κι όλας. Τον ξανά άκουσα αυτον τον ηχο.

"Ποιος είναι;"

"..."

"Αν είσαι εσύ Χρηστο μαυρο φίδι που σε έφαγε" είπα και σηκώθηκα να ανοιξω την πόρτα

Μολις την ανοιξα είδα μπροστά μου ενα κουκλο. Έμοιαζε με εμας πολύ μονο που το χρωμα των ματιών του ηταν κίτρινο φωσφοριζε.

"Γεια"

"Γεια σου" ύποπτος μου φαινεται

"Είσαι η Χρυσά;"

"Ναι εσύ ποιος είσαι; η μάλλον τι είσαι;"

"Εγώ είμαι μια απο τις Χίμαιρες" μόλις τελειωσε ενιωσα κάτι να περνάει απο μέσα μου. Κατέβασα κάτω το κεφάλι μου και είδα ενα σπαθί καρφωμένο στο σωμα μου. Ο πόνος είναι αφωρητος. Τον είδα να φεύγει αφηνοντας με κάτω στο πάτωμα με το σπαθι ακομα καρφωμένο πανω μου. Αφού έμεινα λιγα λεπτα έτσι είδα μια μαύρη φυγουρα να περνάει εξω απο την πόρτα μου. Ο Χρήστος είναι.

"Βοήθεια" φωναξα με όση δυναμη μπορουσα. Μόλις ήρθε ο Χρήστος απο πάνω μου όλα μαυρισαν...

Τέλος ονειρου...

Σηκωθηκα απότομα απο το κρεβάτι μου. Ονειρο θα ηταν. Τι ονειρο; εφιάλτης καλυτερα. Ειμουν μουσκεμα στον υδροτα. Αμέσως τα ματια μου πειγαν εκεί που ηταν καρφωμένο το σπαθι. Όλα κάτσε η μπλούζα μου ειναι γεμάτη με εμματα. Δεν θυμαμαι να πληγωθηκα. Ααα ναι το ονειρο. Ομως για κατσε στο ονειρο σημαιβει οχι στην πραγματικοτητα. Αυτο πρεπει να το πω στον Αλεξ. Οπα κατσε τι ωρα ειναι; 11:30 ωραια εχει μαθημα αποτε προλαβαινω. Ντυθηκα γρηγορα και εφειγα σφερα απο το δωματιο μονο κλειδυα πειρα το κινητο το αφησα μεσα. Σε δευτερολεπτα ειμαι στην αυλη και ψαχνω τον Αλεξ. Τον βρισκω και τρεχω προς το μερος του.

"Αλεξ πρεπει να σου μιλησω"

"Βλεπεις εχω μαθημα"

"Ειναι σημαντικο"

"Καλα... Παιδια επιστρεφω" πηγαμε 5 βηματα πιο εκει

"Λοιπον ειδα ενα ονειρο"

"ΜΕ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΔΕΣ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ;"οχ αρχισε να εκνευριζεται

"Αν ηταν ενα απλο ονειρο οταν ξυπνουσα δεν θα ειχα αυτο" ειπα και του εδειξα την πληγη " και αυτο παει και πισω" τον ειδα λιγο ταραγμενο

"Περιμενε ερχομαι" πηγε στα παιδια και τους ειπε οτι ειναι ελευθεροι και ηρθε τρεχοντας προς τα εμενα

"Τι εγινε;"

"Θελω να ερθεις λιγο μαζι μου"

"Που ακριβως παμε;"

"Στο γραφειο μου"

Μετα απο μιση ωρα...

"Θα μεινεις λιγο ακίνητη να τελειωσω" αν δεν το καταλαβατε εδω και τόση ωρα προσπαθει να μου καθαρίσει την πληγή

"Μαα ποναει"

"Θα μου πεις τι ειδες στο ονειρο;"

"Λοιπον ηταν 3 τα ξημερώματα και χτυπησε η πορτα δεν ανοιξα γιατι νομιζα οτι να ηταν ο Χρηστος και ξανα χτυπησε ρωτησα ποιος ειναι και δεν μου απαντησε κανενας. Ετσι και εγω ανοιξα"

"Εισαι χαζη; ανοιγεις την πορτα ενω δεν ξερεις ποιος ειναι και στις 3 τα ξημερωματα;"

"Συνεχιζω λοιπον ανοιξα την πορτα και ειδα εναν νεαρο. Μου ειπε γεια του ειπα και τον ρωτησα τι ειναι. Τοτε μου ειπε οτι ειναι Χιμαιρα και μου εχωσε ενα σπαθι. Μετα εξαφανιστηκε. Ειδα μια φυγουρα και φοναξα βοηθεια μετα ολα μαυρισαν"

"Αχα να σε ρωτησω κατι;"

"Ναι"

"Μπορει να σου φανει αποτομο αλλα... Θες να γινεις το κοριτσι μου;" whatt;; πολυ ξαφνικο

"Δεν ξερω" ειπα και εφειγα

Witch or Vampire?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin