Burçlar patronuslarla ilişkilidir. Eğer biraz çay yaprağınız, bir de küreniz varsa doğum tarihini bildiğiniz birisinin patronusunu tahmin edebilirsiniz. Bu çoğu büyücü tarafından bilinmez veya kehanet ders kitaplarında yazmaz. Zor olabilir ama belki birileri at adamlara ufak bir kaçak ziyaret yapmıştır.
Hangi binadan olduğunu bile buna ek bir iki ufak bilgi ile tahmin edebilirim. Ama bunun için seni dergi atölyemize çok da uzak olmayan evime beklerim. Merdivenlerde olması gereken bir iki yıldız haritası var, çıkarken onları da getir lütfen.
Maral Burcu (5 Ocak-11 Şubat)
Eğer bir maral burcuysan, muhtemelen yapacağım tahminlere inanmayacak kadar gerçekçisindir. Fedakar olduğunu, fazlasıyle fedakar olduğunu biliyorum. Tabii ki Lily Evans bunun bir numaralı örneği! Dibine kadar bir Maral burcu, bunu patronusundan da anlayabiliriz. Veya Severus Snape.
İnsanları bir iki görüşte tanıyabilirsin. Asla ihanet etmezsin, yani bir yandan da bu konuda inatçılık da etmiş olursun. Bu da bir başka özelliğin. Veya tarot destesinden rasgele bir kart çekersen bu tılsımların kağıtlarından olur.
Yönetici gezegeni: Satürn. Son zamanlarda biraz sinir biraz stres var mı? O zaman gel biraz çay içelim ve gezegeninin çekim alanını etkileyen manyetik meteorların çekilmesini bekleyelim.
9 Mart'taki Yeniay ve güneş tutulması, gözlemlemek için çok önemli şeyler olmasa da seni etkileyebilir. Kararlar vermez gerekecek, düşünmen gereken tek şey sonradan pişman olup olmayacağın. Yoksa çok da aydınlık bir yıldızın yok maalesef.
Muska Taşı : Ametist
Uğurlu Sayıları : 2, 7
Patronus: Geyik ve diğer boynuzlular (genellikle)
Uğurlu bitki: Karanfil, samraşık, karahindiba ve orkide
"Cenneti gözlemleyin, görebilenler için kaderimizin geleceği yazılı oralarda."
-Firenze
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH WEEKLY - MART 2016
FanfictionSihir dünyasının son haberlerini, dedikodularını, ayın büyülü yiyeceğini, gezilecek yeni yerleri ve daha nicesini kaçırmayın!